Olen todellakin tehnyt oikeita ratkaisuja rahan ja lasten suhteen
ei lapsia ennen opiskelujen loppuunsaattamista ja vakituista työpaikkaa. Lapset hoitoon kun äityisloma loppu ja itse takaisin töihin.
Moni varmasti arvostelelee ratkaisujani, mutta kertaakaan ole tarvinnut miettiä, miten saada 41e riittämään niin ja niin moneksi päiväksi tai että ei rahaa taksiin, jotta voi viedä lapsen lääräriin.
Näitä vastaavia saa tältä palstalta lukea joka päivä.
Kommentit (5)
varmaan jos on niin onneton että ei saa 41e riittämään kannattaa tehdä perse ruvella töitä ja hoidattaa pennut muilla.
Noin minäkin tein ja kummasti joutui asiaa miettimään. Kun edes se työpaikka ei ole varma asia....
ja silloin kun tienaa, on sitä pahanpäivän varaa kerättävä.
en hennonnut viedä lapsia muutaman kuukauden ikäisinä hoitoon äitiysloman loppuessa vaan olin vanhempainloman ja hoitovapaan siihen päälle kotona. Silti rahaa on ollut koko ajan ihan kivasti, koska töissäollessa sijoitin rahat mukavasti ja elelen nyt pääomatuloilla, kunnes palaan töihin kuopuksen täyttäessä 3v.
Sen ymmärrän, sillä sinulla ei ole rahahuolia ikinä eikä koskaan.
Mutta en ymmärrä miten oli oikea ratkaisu lapsen parasta ajatellen että alle vuosikas, puhumaton ja kävelytaidoton rääpäle laitetaan lähes koko valveillaoloajakseen vieraiden hoitoon.
Noin minäkin tein ja kummasti joutui asiaa miettimään. Kun edes se työpaikka ei ole varma asia....