Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idols-Arttu

Vierailija
08.04.2012 |

En kestä tuota kamalaa mogerrusta..siis aivan järkky ääni, ja tuo miten lausuu ylipäätään sanat :/. Ihme nasaaliääni..mitä se tekee vielä tuossa kisassa?? Voisiko joku musiikillisesti pätevä vastata, kun en itse ole mikään asiantuntija..kiinnostaisi oikeasti ymmärtää mikä tuossa on niin hienoa, ettei ole vielä pudonnut?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jospa itse opettelisin kirjoittamaan :P

Vierailija
2/2 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi