Lue keskustelun säännöt.
Idols-Arttu
08.04.2012 |
En kestä tuota kamalaa mogerrusta..siis aivan järkky ääni, ja tuo miten lausuu ylipäätään sanat :/. Ihme nasaaliääni..mitä se tekee vielä tuossa kisassa?? Voisiko joku musiikillisesti pätevä vastata, kun en itse ole mikään asiantuntija..kiinnostaisi oikeasti ymmärtää mikä tuossa on niin hienoa, ettei ole vielä pudonnut?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
..jospa itse opettelisin kirjoittamaan :P