Lue keskustelun säännöt.
Roiskuja paketi, mitä teen?
18.02.2012 |
Olis niinku paku roiskuja et siin maret messis, kandeeko heidaa ne paneen vai tefloon? Oon tehny aiemn fudaa mut ny ei oikee skulaa minde. Si tarvisk jota feidaa messiin vai tolleen? uunin lämppäri mihin ja miten?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei ainakaan täältä stadista!
Bonjaatsä edes mitää feidaa tarkottaa...? ja roiskut?? Broiskut me sanotaan tääl stadissa.