Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikean päätöksen edessä

Vierailija
08.04.2012 |

Olen seurustellut 2v miehen kanssa ja asumme eri osoitteissa. Mielestäni miehen alkoholin käyttö on liiallista ja muutosta ei ole tullut asiaan toiveistani huolimatta. Tai sitten en ole ilmaissut asiaa ymmärrettävästi. Otan itsekin joskus kaljan tai pari, mutta voin olla ilmankin. Ja olenkin. Juomiseensa ei liity väkivaltaa, pettämistä tai riidanhaastamista, joskus ärsyttävää toistelua ja jonkinlaista asioitten unohtelua.

Esimerkki miehen alkoholin käytöstä: (viikonloppu)

-päivällisellä puoli pulloa viiniä

-2 saunakaljaa

-baarissa 2 terävää snapsia ("oikeata" viinaa)

-3-4 kaljaa

Nuo määrät menevät helposti sekä perjantaina että lauantaina

Työviikolla juomisista en tiedä.

Meillä on muuten mennyt hyvin, mutta alkoholin käyttö on tehnyt minun puoleltani juopaa väliimme. Seksi ok, kotihommat ok eli en voi moittia muusta.

Yhteistä asumista tai tulevaisuutta en uskalla enää ajatella ja ehkä olisi reiluinta katkaista koko suhde, sillä alan vähitellen voida huonosti.

Haenkin teiltä mielipiteitä asiasta eli onko suhteen jatkamisessa mitään mieltä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi jatkaa suhdetta, mutta olen ehkä puolueellinen koska olen alkoholistiperheen lapsi.

Vierailija
2/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevaisuus vain mutkistuu, mies saattaa lisätä alkon käyttöä, pahimmillaan saa sut mukaansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelemaan miehen kanssa, jolla oli yhtä runsasta alkoholin käyttöä vkl. ei arkisin. mies ei väkivaltainen tms. mies ei myöskään käy missään juomassa vaan kotosalla ottaa.

itse olen voinut huonosti suhteessa. meillä tämä ei kuitenkaan ole katkennut, vaan mies on vähentänyt alkoholin käyttöä. saa vain nähdä kuinka pitkään oikeesti osaa olla juomatta.

me asumme yhdessä, joka osittain aiheuttaa sen että on hankalaa lähteä suhteesta pois. meillä on lemmikkejä ja täälpäin ei ole ainakaan yhtään asuntoa tarjolla, jonne sais nekin ottaa sitten mukaan.

no me yritetään viel. mutta hankalaa tässä suhteessa oleminen on ollut ja ahdistavaa. jos voisin valita toisin, ehkä en olisi edes lähtenyt yrittämään. toisaalta eikai niille tunteilleen mitään voi.

Vierailija
4/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen loppuminen kyllä romahduttaa miehen ja se surettaa minua. On meillä ollut paljon hyvääkin, mutta juominen on kyllä lisääntynyt viimeisen vuoden aikana. Koskaan ei kylläkään ole kännissä siten, että näkyisi pahasti päälle päin. Juomiselle on joku syy ja se on hänen tapansa ratkaista jotain

ahdistavaa. Tai sitten on kehittänyt riippuvuuden itselleen .Kuten kirjoitin, päätös on vaikea.

Itsestäni on kyllä huolehdittava ja sitä en jaksa, jos parisuhde nakertaa voimia.

ap

Vierailija
5/5 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras myöntää se ja elää itse parempaa elämää vaikka yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän