Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua - mistä viikonlopuksi todella juhlava asu xxl-kokoiselle??

Vierailija
16.04.2012 |

Masentaa niin vietävästi.. olen lykännyt ja lykännyt asujen sovittamista, koska se on ihan helvettiä. Minulla oli kaapissa yksi puku, jonka ajattelin laittaa. No arvaatte varmaan että ei se mahtunut :( mitä hemmettiä mä teen? Mistä saan tällä varoitusajalla todella juhlavan asun? Miehillä on frakit eli oikeasti joku xl-osasto ketjuliikkeistä ei nyt pelasta.

Vai jäänkö suosiolla kotiin jonkun verukkeen varjolla, olen ihan hajalla muutenkin tästä painotilanteesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu siellä, mutta muistan nähneeni joskus sellaisen liikkeen kuin Be Devine. Löytyy varmaan googlettamallakin.

Vierailija
2/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde kävelemään mäkeä Ensi Linjan suuntaan, niin se tulee matkalla vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin itse hääpuvun, olin siloin raskaana ja muutenkin tukevassa kunnossa. Siellä oli hääpukujen lisäksi muitakin juhlapukuja ja kokovalikoima todella suuri.

Vierailija
4/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta-violetti-helmenharmaa täyspitkäpuku (olkaimellinen) ja sen päälle musta trikoobolero. Käytetty 2 kertaa molempia. Olen kokon 56 ja tuo joustaisi helposti vielä vähän isommallekin, olkaimia voi helposti käsin omepelemalla lyhentää. Evansilta olen tilannut. Kiinnostaako, voin postittaa. Olen pitänyt samalla kun miehelläni oli frakki.

Vierailija
5/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vähän selailla nettikatalogia ennen kuin menee käymään, ettei tule turhaa reissua sitten.

http://www.bedivine.fi/index.php

Vierailija
7/7 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä:

http://isotkoot.com/kaupat.php?tagi1=12

Missäpäin asut?