Apua - mistä viikonlopuksi todella juhlava asu xxl-kokoiselle??
Masentaa niin vietävästi.. olen lykännyt ja lykännyt asujen sovittamista, koska se on ihan helvettiä. Minulla oli kaapissa yksi puku, jonka ajattelin laittaa. No arvaatte varmaan että ei se mahtunut :( mitä hemmettiä mä teen? Mistä saan tällä varoitusajalla todella juhlavan asun? Miehillä on frakit eli oikeasti joku xl-osasto ketjuliikkeistä ei nyt pelasta.
Vai jäänkö suosiolla kotiin jonkun verukkeen varjolla, olen ihan hajalla muutenkin tästä painotilanteesta.
Kommentit (7)
lähde kävelemään mäkeä Ensi Linjan suuntaan, niin se tulee matkalla vastaan.
Vuokrasin itse hääpuvun, olin siloin raskaana ja muutenkin tukevassa kunnossa. Siellä oli hääpukujen lisäksi muitakin juhlapukuja ja kokovalikoima todella suuri.
musta-violetti-helmenharmaa täyspitkäpuku (olkaimellinen) ja sen päälle musta trikoobolero. Käytetty 2 kertaa molempia. Olen kokon 56 ja tuo joustaisi helposti vielä vähän isommallekin, olkaimia voi helposti käsin omepelemalla lyhentää. Evansilta olen tilannut. Kiinnostaako, voin postittaa. Olen pitänyt samalla kun miehelläni oli frakki.
Voi vähän selailla nettikatalogia ennen kuin menee käymään, ettei tule turhaa reissua sitten.
http://www.bedivine.fi/index.php
En asu siellä, mutta muistan nähneeni joskus sellaisen liikkeen kuin Be Devine. Löytyy varmaan googlettamallakin.