Tupakoivat äidit
Siis te jotka olette tupakoineet/tupakoitte raskausaikana! Voitteko muka väittää että rakastatte lastanne?
Ottaa niin vihaks kun näkee tuollaisia joka päivä jossakin :/
Kommentit (36)
En ihan oikeasti ymmärrä. Kaiken huippu on, että lapsi on toivottu ja silti mamma röökaa minkä kerkeää.
Joo. Tyhmyydekseni täytyy myöntää, että tupakoin n. 5 savuketta/ päivä jokaista lasta odottaessani. Vanhin on jo 16 ja lukiossa, muutkin suoriutuvat koulusta hyvin ja ovat aina terveitä ja meillä on hyvät välit. Johtuukohan tämä tupakoinnistani raskausaikanani,16 vuotisesta kotiäitiydestäni, yliopistotutkinnostani, varallisuudestamme vai siitä , että olen suomalainen....vai kenties ....Toivottavasti sinä av. Olet parempi äiti lapsillesi ja annat heille paremmat eväät .
Mielestäni ei todellakaan riitä perusteluksi se että kaikki eivät rakasta kohdussa olevaa lastaan. hei haloo! Kaikki tietää tupakoinnin vaarat, jopa lapsetkin.
Vaikkei rakastaisi niin ei niin voi vaan terve ja hyvä ihminen tehdä!
Millään ei voi puolustella sitä että tupakoi raskausaikana ja pieni vauva kärsii, ei millään.
Ihan täällä Suomessa asun, ja kyllä näitä äitejä näkee paljon ja ihan lapsiperheitä, liikaa.
Se että äiti ja isä röökaavat vieressä lapsen istuessa vaunuissa, ostoskärryissä yms!!
Ihan naurettavaa perustella tupakointia sillä että lapset ovat terveitä, menestyvät yms!
Olen samaa mieltä ap:n kanssa, mikään asia ei ole puolustus sille että äiti röökaa. Ajatelkaa nyt sitä hajuakin, äiti käy tupakalla ja ottaa vauvansa syliin ja pussailee yms, hävetkää!
mutta perustelkaa te mitä se, tupakointi aiheuttaa lapselle?
Paino ei kelpaa, kun mun lapsi painoi yli 4,5 kiloa ja tehtiin sektio sen takia.
yhtä paljon mun tekee pahaa katsoa äitejä, jotka odotusaikanaan vetävät pelkkää p***aruokaa.
Ottaa niin vihaksi, kun siellä Mäkkärissä näkee niitä pulleita mammoja vetämässä ranskalaisia naamariin.. :/ Voivatko he muka väittää että rakastavat lastaan?
Mielestäni ei todellakaan riitä perusteluksi se että kaikki eivät rakasta kohdussa olevaa lastaan. hei haloo! Kaikki tietää tupakoinnin vaarat, jopa lapsetkin.
Vaikkei rakastaisi niin ei niin voi vaan terve ja hyvä ihminen tehdä!Millään ei voi puolustella sitä että tupakoi raskausaikana ja pieni vauva kärsii, ei millään.
Ihan täällä Suomessa asun, ja kyllä näitä äitejä näkee paljon ja ihan lapsiperheitä, liikaa.
Se että äiti ja isä röökaavat vieressä lapsen istuessa vaunuissa, ostoskärryissä yms!!
vahingoittaa lastaan. Ei se ole mikään "puolustelu", mutta kyllä se riippuvuus jotain selittää. Elämänhallinnan puute. Heikkous. Usein näillä on myös mielenterveysongelmia (esim. masennusta, paniikkihäiriötä) ja parisuhdeongelmia .
koita kestää, että myös me elämänhallinnan puutteiset ollaan äitejä.
Käyppäs googlettamassa ELLET TIEDÄ mitä tupakointi tekee terveelle aikuiselle ihmiselle, saatikka mitä vauvalle.
Mistä tuollaisia ihmisiä oikein löytyy :/
Minä en perustele tupakointia millään,
Paino ei kelpaa, kun mun lapsi painoi yli 4,5 kiloa ja tehtiin sektio sen takia.
Sinulle tuo viimeisin viesti!
Käyppäs googlettamassa ELLET TIEDÄ mitä tupakointi tekee terveelle aikuiselle ihmiselle, saatikka mitä vauvalle.
Mistä tuollaisia ihmisiä oikein löytyy :/
et sitten ole kuullut sanaa riippuvuus?
On olemassa vaikka mitä hoitokeinoja riippuvuuteen. ja se että odottaa uutta elämää, omaa lastaan pitäisi pysähdyttää ja olla se syy miksi sen tupakoinnin lopettaa.
Se on itsekästä ajatella että riippuvuus, helppo tapa!
On olemassa vaikka mitä hoitokeinoja riippuvuuteen. ja se että odottaa uutta elämää, omaa lastaan pitäisi pysähdyttää ja olla se syy miksi sen tupakoinnin lopettaa.
Se on itsekästä ajatella että riippuvuus, helppo tapa!
nyt olet saanut kokea paremmuutta.
riittääkö jo?
juu en ole paksuna,ja poltan.mutta eiköhän tuo syyllistäminen ja oman kruunun kiillottaminen jo riitä.
kyllä polttavat äiteet tuntee aivan varmasti syyllisyyttä ilman sun kivitystäkin.
Mutta mä rakastan myös itseäni. Mä oon vaan niin ah..ihana, jos voisin niin menisin mun kanssa naimisiin.
"joka päivä" näitä?
Mä olen nähnyt viimeksi 90-luvun alussa maha pystyssä tupakoivan äidin!