Oliko tämä outoa?
Kävimme katsomassa miehen mummoa sairaalassa. Mies ei halunnut viedä mitään, koska on tarkka rahoistaan, mutta aina ottaa vastaan rahaa muilta jos tarjotaan, kyytimaksut, hakupalkkiot ym.
Mummo tarjosi rahaa, 5 eur, että käykää ostamassa kanttiinista jotain kivaa. Otin rahan vastaan, koska istuin lähempänä. Ojensin rahaa miehelle,joka ei ollut huomaavinaan sitä eikä suostunut koskemaan koko seteliin. Mulle tuli ihan hölmö olo! Lähdin sitten kanttiiniin, ja toin mitä mummo halusi. Oliko mies teistä outo ja mitäminun olisi pitänyt tehdä? Ois tehny nimittäin mieli jättää raha sängylle ja lähteä. Ihan kuin toi ois ollut joku ihmeen testi!
Kommentit (11)
Tuskinpa mitään kummempaa, ihan oikein teit minusta - mummo halusi ikään kuin jotain "tarjota", kun nyt käymään tulitte.
että mitä mies tuolla käytöksellään yritti viestittää? Mutta outoa joka tapauksessa. Onko mies muutenkin kontrolloiva tms.? Vai onko tuollainen vain raha-asioissa?
Mitä muuta olisit voinut tuossa tilanteessa tehdä, mielestäni sinä toimit oikein.
että mitä mies tuolla käytöksellään yritti viestittää? Mutta outoa joka tapauksessa. Onko mies muutenkin kontrolloiva tms.? Vai onko tuollainen vain raha-asioissa?
Mitä muuta olisit voinut tuossa tilanteessa tehdä, mielestäni sinä toimit oikein.
Kun jälkeenpäin kysuin,ei suostunut vastaamaan. Alan kyllästymään puhumattomuuteen ja siihen,ettei mitään outouksia (joita riittää) voi selvittää. Näköjäänheidän perheensä tapa. Itse olen tottunut normaalimpaan elämään. Ap
minä olisin automaattisesti lähtenyt, ja jättänyt miehen sinne mummonsa kanssa.
Miksi siis yritit laittaa miehen asialle? Jos olis sun mummo, ymmärtäisin... ehken tajunnut jotain oleellista.
Ukkoas nolottaa oma pihiytensä. Tietää itsekin, että sen olisi pitänyt sanoa mummolle:
"Ei, me haetaan kyllä ne karkit" ja antaa 5 e takaisin mummolle.
Vaan kun on sairaalloisen itara, näytteli mieluummin ettei kuule eikä näe mitään, niin sinä lähdet ostamaan ja säästää sen vitosen.
minä olisin automaattisesti lähtenyt, ja jättänyt miehen sinne mummonsa kanssa.
Miksi siis yritit laittaa miehen asialle? Jos olis sun mummo, ymmärtäisin... ehken tajunnut jotain oleellista.
ei halua edes omaa mummoaan passata sen vertaa, että kanttiinissa kävis pyydettäessä. Surkimus äijä. Inhoan yli kaiken pihejä ja ahneita ihmisiä. En tuollaisen tyypin kanssa kovin pitkää jaksisi olla saati tulevaisuutta ajatella perheenä.
tuo tilanne oli. Kommentoikaa kuitenkin jotain. Ap