Mies haluaa exänsä lapsen kummiksi!!
Olimme miehen kanssa tapailleet 2kk, kun sain tietää olevani raskaana. Abortti ei tullut mieleenkään, ja kerroin miehelle koska halusin että lapsellani olisi isä. Mies ei ilahtunut ja kysyi abortin vaihtoehtoa, oli kuitenkin ok sen kanssa että pidän lapsen. Muutimme siispä pikaisella aikataululla yhteen, ja tarkoituksena olisi elää perheenä. Mies on todella mukava, kunnollinen ja hyvin toimeentuleva.
Nyt kuitenkin tuli mutka matkaan, eli mies haluaa EXÄNSÄ (josta oli eronnut hetki ennen kuin me aloimme tapailemaan!!) lapsen kummiksi! En voi sietää ajatusta, sillä tämä exä selvästi haikailee miehen perään. Mies ei ole vielä kertonut tälle exälle tätä toivettaan, eikä muuten varmasti tule kertomaankaan!
Exä on kyllä mukava ja aika rikaskin mutta en silti haluaisi häntä näin lähelle perhettäni. En ole mustasukkainen mutta en halua miehen teinirakkautta jatkuvasti hengittämään niskaan! Olen sanonut miehelle että saisi pistää välit kokonaan mutta ei kuulemma halua.
Miten saan miehen ymmärtämään?!
Kommentit (67)
ja erosivat koska mies halus miettimisaikaa suhteelleen. Sen miettimisajan aikana me tavattiin, tulin raskaaksi ja nyt mies haluaa sitten elää perheensä kanssa.
En halua hullua exää hengittelemään niskaan ja leikkimään äitiä lapselleni!! Oksettavaa jos hän ajattelee lastani "oman miehensä" lapsena ja sitäkautta omanaan. En tunne koko henkilöä oikein niin en kyllä luota häntä kummiksi!
Mieshän on toiminut tosi reilusti; otti vastuun lapsesta jota ei halunnut- ja ilmeisesti olis halunnut nauttia vapaudestaan kun kerran exästä erosi. Ole sinäkin reilu miehelle, hän tuntuu todellakin olevan sitä sulle. Itsetunnon kohentaminen tekisi myös hyvää- eihän se heidän suhteensa ehkä tunnetasolla ollut loppuunkäsitelty noin lyhyessä ajassa. ja tiedoksi, ihmisten on saatava ihan itse käydä tunteensa ja suhteensa loppuun, sinä et ole mikään niissä määräilemään. Tuolla tyylillä on kuule entinen isukki hyvin nopeasti- yhteistä historiaakaan teillä ei ole suhdetta lujittamaan. Anna miehen hoitaa itse omat ihmissuhteensa ja keskity sä vaikka sen itsetunotosi kohentamiseen. Ilman niitä teillä on aika lyhyt tulevaisuus. Ehkä tuo exä on miehellesi tärkeä? Toiselle tärkeitä ihmisiä ei ole oikeutta eliminoida. Ehkä voitte kuitenkin lapsen kummiudesta keskustella...?
sitten. Kehoitan hakemaan apua; sulla on selvästi voimakkaita menettämisen pelkoja, mustasukkaisuutta, huono itsetunto. Niillä eväillä on tosi vaikea rakentaa parisuhdetta. Eikä taitavinkaan vallankäyttö ja manipulointi auta siinä yhtään, päinvastoin.
ja erosivat koska mies halus miettimisaikaa suhteelleen. Sen miettimisajan aikana me tavattiin, tulin raskaaksi ja nyt mies haluaa sitten elää perheensä kanssa.
En halua hullua exää hengittelemään niskaan ja leikkimään äitiä lapselleni!! Oksettavaa jos hän ajattelee lastani "oman miehensä" lapsena ja sitäkautta omanaan. En tunne koko henkilöä oikein niin en kyllä luota häntä kummiksi!
Mieshän on toiminut tosi reilusti; otti vastuun lapsesta jota ei halunnut- ja ilmeisesti olis halunnut nauttia vapaudestaan kun kerran exästä erosi. Ole sinäkin reilu miehelle, hän tuntuu todellakin olevan sitä sulle. Itsetunnon kohentaminen tekisi myös hyvää- eihän se heidän suhteensa ehkä tunnetasolla ollut loppuunkäsitelty noin lyhyessä ajassa. ja tiedoksi, ihmisten on saatava ihan itse käydä tunteensa ja suhteensa loppuun, sinä et ole mikään niissä määräilemään. Tuolla tyylillä on kuule entinen isukki hyvin nopeasti- yhteistä historiaakaan teillä ei ole suhdetta lujittamaan. Anna miehen hoitaa itse omat ihmissuhteensa ja keskity sä vaikka sen itsetunotosi kohentamiseen. Ilman niitä teillä on aika lyhyt tulevaisuus. Ehkä tuo exä on miehellesi tärkeä? Toiselle tärkeitä ihmisiä ei ole oikeutta eliminoida. Ehkä voitte kuitenkin lapsen kummiudesta keskustella...?
Lukaisin ketjun läpi ja hirvitti mitä sontaa ihmiset täällä suoltavat sinun, raskaana olevan ihmisen niskaan. Tuli paha mieli puolestasi.
Joskus tällä palstalla voi saada hyviä ja asiallisia vastauksia. Mutta todellisuudessa suurinta osaa porukasta voisi kuvailla erittäin ikäviksi ja ajattelemattomiksi ihmisiksi kommenttien perusteella. Ihmettelen sitäkin, että miksi täällä toiseen ihmiseen ikäänkuin oletusarvoisesti suhtaudutaan kuin hän olisi jotain todella huonoa ja alhaista? Todella outoa.
Joten ap, kun olet lukenut tämän viestin, lue vielä kertaalleen aiempi vastaukseni sinulle ja jätä sen jälkeen tämä ketju.
Toivotan sinulle onnea ja menestystä myös tuota pikaa lähestyvään synnytykseen. Myös oma la on samoilla nurkilla. Nyt on hyvä aika keskittyä kaikkeen hyvään ja rakentavaan sekä vetää henkeä, että sitten vauvan kanssa jaksaa oikein hyvin :)
Mietipä, jos eroatte kuitenkin syystä tai toisesta joskus. Miehesi häipyy, mutta sulla on edelleen lapsi ja hänellä sitten kummi, jonka kanssa et edes tahtoisi olla tekemisissä...
Mietipä, jos eroatte kuitenkin syystä tai toisesta joskus. Miehesi häipyy, mutta sulla on edelleen lapsi ja hänellä sitten kummi, jonka kanssa et edes tahtoisi olla tekemisissä...
jos ap:n miehelle tapahtuu jotain, jää silti ihana ja rakastava kummi, joka osaa kertoa isistä asioita, joita äiti ei tiedä.
Mistä sen tietää, että tämä ex edes haluais? Typerä ajatus, että lapselle tulisi kummi, jota äiti ei hyväksy. Ei mies voi pakottaakaan sua siihen. Sanot, että haluat kummeiksi sellaisia ihmisiä, joita itsekin tunnet, ja joihin luotat. Tuntematon entinen naisystävä ei ole sellainen.
On "hulluja" ja muita vähemmän asiallisia nimityksiä. Oletteko te itse aikuisia, arvomaailmansa tunnistavia ja humaaneja ihmisiä? Kyllä täällä niin paljon "minun, tämä on minun ja vain minun" -mentaliteetti haisee. Ja ihan varmasti lapset kärsivät, olivatpa ne omia tai "hullujen" eksien kautta olemassaolevia. Syvä sääli.