Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa exänsä lapsen kummiksi!!

Vierailija
07.04.2012 |

Olimme miehen kanssa tapailleet 2kk, kun sain tietää olevani raskaana. Abortti ei tullut mieleenkään, ja kerroin miehelle koska halusin että lapsellani olisi isä. Mies ei ilahtunut ja kysyi abortin vaihtoehtoa, oli kuitenkin ok sen kanssa että pidän lapsen. Muutimme siispä pikaisella aikataululla yhteen, ja tarkoituksena olisi elää perheenä. Mies on todella mukava, kunnollinen ja hyvin toimeentuleva.

Nyt kuitenkin tuli mutka matkaan, eli mies haluaa EXÄNSÄ (josta oli eronnut hetki ennen kuin me aloimme tapailemaan!!) lapsen kummiksi! En voi sietää ajatusta, sillä tämä exä selvästi haikailee miehen perään. Mies ei ole vielä kertonut tälle exälle tätä toivettaan, eikä muuten varmasti tule kertomaankaan!

Exä on kyllä mukava ja aika rikaskin mutta en silti haluaisi häntä näin lähelle perhettäni. En ole mustasukkainen mutta en halua miehen teinirakkautta jatkuvasti hengittämään niskaan! Olen sanonut miehelle että saisi pistää välit kokonaan mutta ei kuulemma halua.

Miten saan miehen ymmärtämään?!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
22/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ex ja varmaan hyvästä syystä? Minulle ja miehelleni kävi lähes samoin kuin teille, meidän esikoisen kummina on minun ex-avopuolisoni.

Miksi heittää ihanaa ihmistä elämästään vain sen takia, että rakkaussuhde on loppunut? Exäni on loistava persoona ja ihana kummisetä nyt 9-vuotiaalle tytöllemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on sitoutunut sinuun ja vauvaan...

mutta, se ex voi olla ihan kiva tyyppi, mutta eihän sun vielä tarvii päättää. Kuka noin alussa alkaa pohtia jo kummeja?

Ihan kiva tyyppi se on mutta selvästi miehessä kiinni vielä!

AP

aloituksen perusteella kyllä päinvastoin.

Siis ex ja mies tekstailee, ovat facekavereita ja tapaavat silloin tällöin. Tosi raivostuttavaa! Mies on sanonut että he ovat "parhaat ystävät" mutta uskon että ex tahtoo mieheni takaisin. Seurustelivat 6 vuotta, eivätkä päässeet kihloihin asti koska mies ei halunnut, ja heidän eronki piti olla "miettimistauko", mutta mies sitten löysi uudemman paremman. :) Että enpä usko että mies on exässä kiinni..

Vierailija
24/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tulisiko tästä lapsesta heille yhteinen? Sinä synnytät ja elätte perheenä, mutta exä ja mies tekevät samoin tahollaan.

Vierailija
25/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
26/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erosivat koska mies halus miettimisaikaa suhteelleen. Sen miettimisajan aikana me tavattiin, tulin raskaaksi ja nyt mies haluaa sitten elää perheensä kanssa.

En halua hullua exää hengittelemään niskaan ja leikkimään äitiä lapselleni!! Oksettavaa jos hän ajattelee lastani "oman miehensä" lapsena ja sitäkautta omanaan. En tunne koko henkilöä oikein niin en kyllä luota häntä kummiksi!

Vierailija
27/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tulisiko tästä lapsesta heille yhteinen? Sinä synnytät ja elätte perheenä, mutta exä ja mies tekevät samoin tahollaan.

Ei ole lapsia! Ja minä ja mies ja lapsi aijomme elää perheenä! Exällä ei ainakaan minusta ole siihen perheeseen sijaa. Ja sairasta jos hän pitää minun ja miehen lasta omanaan...

Vierailija
28/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muistanut laittaa sitä AP:ta niihin viesteihin!

Vierailija
29/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eksäni lapsen kummi, ja nyt itsekin ekaa kertaa raskaana. Ainoa, jonka tiedän varmasti jo nyt haluavani kummiksi, on tämä eksä. Hän on hieno ihminen, hyvä isä lapselleen ja aika erilainen tyyppi kuin oma mieheni - kaikki hyviä syitä haluta hänet lapseni elämään (näin hän saa mahdollisimman erilaiset miehen mallit, jotka ovat molemmat hyviä).

Mieheni on myös hyvää pataa eksiensä kanssa, ja yhtä heistäkin varmaan tulemme pyytämään kummiksi. Nämä ihmiset kuitenkin tuntevat meidät parhaiten oman kumppanin jälkeen, joten miksi ei?

En ymmärrä ollenkaan asennettasi, ap.

Vierailija
30/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen elää kiinni miehessäni niin tiedän että hän yrittää omia lasta ja viedä miestäni. Sitten hän saisi elinikäisen siteen mieheeni. Pelkää varmaan jäävänsä yksin.. :)

t. ap

Vierailija
31/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erosivat koska mies halus miettimisaikaa suhteelleen. Sen miettimisajan aikana me tavattiin, tulin raskaaksi ja nyt mies haluaa sitten elää perheensä kanssa. En halua hullua exää hengittelemään niskaan ja leikkimään äitiä lapselleni!! Oksettavaa jos hän ajattelee lastani "oman miehensä" lapsena ja sitäkautta omanaan. En tunne koko henkilöä oikein niin en kyllä luota häntä kummiksi!

Kärsimme lapsettomuudesta ja päätimme pitää miettimistauon. Sen aikana mies löysi uuden, saivat lapsen ja elivät perheenä alle vuoden. Sitten mies halusi palata luokseni lapsen kanssa.

Nyt meillä on topakka pieni poika viikon kerrallaan. Mies palasi luokseni ja elämme perheenä, jossa lapsi on viikko-viikko -systeemillä vanhemmillaan. Eihän se lapsen äidille tietty kivaa ollut, mutta koska eivät olleet tahollaan naimisissa, niin tämä oli kivuton ratkaisu kaikille.

Vierailija
32/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eksäni lapsen kummi, ja nyt itsekin ekaa kertaa raskaana. Ainoa, jonka tiedän varmasti jo nyt haluavani kummiksi, on tämä eksä. Hän on hieno ihminen, hyvä isä lapselleen ja aika erilainen tyyppi kuin oma mieheni - kaikki hyviä syitä haluta hänet lapseni elämään (näin hän saa mahdollisimman erilaiset miehen mallit, jotka ovat molemmat hyviä).

Mieheni on myös hyvää pataa eksiensä kanssa, ja yhtä heistäkin varmaan tulemme pyytämään kummiksi. Nämä ihmiset kuitenkin tuntevat meidät parhaiten oman kumppanin jälkeen, joten miksi ei?

En ymmärrä ollenkaan asennettasi, ap.

Että sinä et ole enää kiinni exässä etkä halua viedä exäsi lasta kuvitellen että se on sinun! Tämä minun miehen ex on juuri sellainen. Mies on jo jatkanut elämässään eteenpäin eikä haikaile tämän exän perään, mutta se nainen esittää enkä ihmettelisi jos saisi mieheni pään kääntymään.

Vierailija
33/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja erosivat koska mies halus miettimisaikaa suhteelleen. Sen miettimisajan aikana me tavattiin, tulin raskaaksi ja nyt mies haluaa sitten elää perheensä kanssa. En halua hullua exää hengittelemään niskaan ja leikkimään äitiä lapselleni!! Oksettavaa jos hän ajattelee lastani "oman miehensä" lapsena ja sitäkautta omanaan. En tunne koko henkilöä oikein niin en kyllä luota häntä kummiksi!

Kärsimme lapsettomuudesta ja päätimme pitää miettimistauon. Sen aikana mies löysi uuden, saivat lapsen ja elivät perheenä alle vuoden. Sitten mies halusi palata luokseni lapsen kanssa.

Nyt meillä on topakka pieni poika viikon kerrallaan. Mies palasi luokseni ja elämme perheenä, jossa lapsi on viikko-viikko -systeemillä vanhemmillaan. Eihän se lapsen äidille tietty kivaa ollut, mutta koska eivät olleet tahollaan naimisissa, niin tämä oli kivuton ratkaisu kaikille.

enkä halua olla missään tekemissä kaltaistesi naisten kanssa!! varastat äidin lapsen! minun lapseni ei tule kutsumaan ketään muuta äitiksi kuin minua. Olet hullu, ja samoin mieheni ex on hullu. Olet jotenkin aivopessyt oman miehesi pois lapsen äitin luota. Miten kehtaat??

Meillä petollinen sekopää ex ei tule lapsen kummiksi! PISTE.

Vierailija
34/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehdoton EI sille, että exä olisi kummi. Ja muille tiedoksi, että vaikka ap:n pariskunta ei exää kummiksi ottasikaan, niin ei se tarkoita että välit pitäisi lopullisesti poikkasta, vaikka mä niin tekisinkin.

Siis hyi että mikä ajatuskin. Jumalauta exät on exiä eikä aleta enempää säätämään. Sovinnossa voidaan olla, mut enempi kaveeraaminen on jo ihan hanurista. Sanot sille äijälles, että olkoot lapsi ilman kummeja jos ei helvetti parempaa keksi ku entinen panopuu.

Vierailija
35/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eksäni lapsen kummi, ja nyt itsekin ekaa kertaa raskaana. Ainoa, jonka tiedän varmasti jo nyt haluavani kummiksi, on tämä eksä. Hän on hieno ihminen, hyvä isä lapselleen ja aika erilainen tyyppi kuin oma mieheni - kaikki hyviä syitä haluta hänet lapseni elämään (näin hän saa mahdollisimman erilaiset miehen mallit, jotka ovat molemmat hyviä). Mieheni on myös hyvää pataa eksiensä kanssa, ja yhtä heistäkin varmaan tulemme pyytämään kummiksi. Nämä ihmiset kuitenkin tuntevat meidät parhaiten oman kumppanin jälkeen, joten miksi ei? En ymmärrä ollenkaan asennettasi, ap.

Että sinä et ole enää kiinni exässä etkä halua viedä exäsi lasta kuvitellen että se on sinun! Tämä minun miehen ex on juuri sellainen. Mies on jo jatkanut elämässään eteenpäin eikä haikaile tämän exän perään, mutta se nainen esittää enkä ihmettelisi jos saisi mieheni pään kääntymään.

Kai hänellä joku relevantti syy on?

Vierailija
36/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehdoton EI sille, että exä olisi kummi. Ja muille tiedoksi, että vaikka ap:n pariskunta ei exää kummiksi ottasikaan, niin ei se tarkoita että välit pitäisi lopullisesti poikkasta, vaikka mä niin tekisinkin.

Siis hyi että mikä ajatuskin. Jumalauta exät on exiä eikä aleta enempää säätämään. Sovinnossa voidaan olla, mut enempi kaveeraaminen on jo ihan hanurista. Sanot sille äijälles, että olkoot lapsi ilman kummeja jos ei helvetti parempaa keksi ku entinen panopuu.

Ihme hulluja täällä liikkuu! T. ap

Vierailija
37/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimme lapsettomuudesta ja päätimme pitää miettimistauon. Sen aikana mies löysi uuden, saivat lapsen ja elivät perheenä alle vuoden. Sitten mies halusi palata luokseni lapsen kanssa. Nyt meillä on topakka pieni poika viikon kerrallaan. Mies palasi luokseni ja elämme perheenä, jossa lapsi on viikko-viikko -systeemillä vanhemmillaan. Eihän se lapsen äidille tietty kivaa ollut, mutta koska eivät olleet tahollaan naimisissa, niin tämä oli kivuton ratkaisu kaikille.

enkä halua olla missään tekemissä kaltaistesi naisten kanssa!! varastat äidin lapsen! minun lapseni ei tule kutsumaan ketään muuta äitiksi kuin minua. Olet hullu, ja samoin mieheni ex on hullu. Olet jotenkin aivopessyt oman miehesi pois lapsen äitin luota. Miten kehtaat?? Meillä petollinen sekopää ex ei tule lapsen kummiksi! PISTE.

ja pitää minua parempana äitinä kuin lapsen biologista äitiä. En ole hullu vaan äiti, joka sai lapsen eri tavalla kuin tavallisesti. Poika kutsuu minua äidiksi :-).

Vierailija
38/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimme lapsettomuudesta ja päätimme pitää miettimistauon. Sen aikana mies löysi uuden, saivat lapsen ja elivät perheenä alle vuoden. Sitten mies halusi palata luokseni lapsen kanssa. Nyt meillä on topakka pieni poika viikon kerrallaan. Mies palasi luokseni ja elämme perheenä, jossa lapsi on viikko-viikko -systeemillä vanhemmillaan. Eihän se lapsen äidille tietty kivaa ollut, mutta koska eivät olleet tahollaan naimisissa, niin tämä oli kivuton ratkaisu kaikille.

enkä halua olla missään tekemissä kaltaistesi naisten kanssa!! varastat äidin lapsen! minun lapseni ei tule kutsumaan ketään muuta äitiksi kuin minua. Olet hullu, ja samoin mieheni ex on hullu. Olet jotenkin aivopessyt oman miehesi pois lapsen äitin luota. Miten kehtaat?? Meillä petollinen sekopää ex ei tule lapsen kummiksi! PISTE.

ja pitää minua parempana äitinä kuin lapsen biologista äitiä. En ole hullu vaan äiti, joka sai lapsen eri tavalla kuin tavallisesti. Poika kutsuu minua äidiksi :-).

Vierailija
39/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vähän myöhemmin syytät häntä halusta kaapata lapsesi ja perheen leikkimisestä miehesi kanssa?? :DD Taidat olla aika nuori ja kokematon, ainakin tekstisi perusteella. Jos tunnet olosi uhatuksi, puhu siitä miehellesi! Parempi niin kuin hautoa ties mitä salaliittoteorioita av:lla..

Vierailija
40/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eksäni lapsen kummi, ja nyt itsekin ekaa kertaa raskaana. Ainoa, jonka tiedän varmasti jo nyt haluavani kummiksi, on tämä eksä. Hän on hieno ihminen, hyvä isä lapselleen ja aika erilainen tyyppi kuin oma mieheni - kaikki hyviä syitä haluta hänet lapseni elämään (näin hän saa mahdollisimman erilaiset miehen mallit, jotka ovat molemmat hyviä). Mieheni on myös hyvää pataa eksiensä kanssa, ja yhtä heistäkin varmaan tulemme pyytämään kummiksi. Nämä ihmiset kuitenkin tuntevat meidät parhaiten oman kumppanin jälkeen, joten miksi ei? En ymmärrä ollenkaan asennettasi, ap.

Kai hänellä joku relevantti syy on?

Koska he ovat "Parhaat kaverit!"

Se nainen on jo nyt saanut mieheni aivopestyä jotenkin tähän hommaan. Eli tää kuuluu varmaan jotenkin sen exän juoneen saada mun mies takaisin itselleen lapsen kera. Eipähän tarvi pilata sitä omaa hoikkaa vartaloa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi