Mies haluaa exänsä lapsen kummiksi!!
Olimme miehen kanssa tapailleet 2kk, kun sain tietää olevani raskaana. Abortti ei tullut mieleenkään, ja kerroin miehelle koska halusin että lapsellani olisi isä. Mies ei ilahtunut ja kysyi abortin vaihtoehtoa, oli kuitenkin ok sen kanssa että pidän lapsen. Muutimme siispä pikaisella aikataululla yhteen, ja tarkoituksena olisi elää perheenä. Mies on todella mukava, kunnollinen ja hyvin toimeentuleva.
Nyt kuitenkin tuli mutka matkaan, eli mies haluaa EXÄNSÄ (josta oli eronnut hetki ennen kuin me aloimme tapailemaan!!) lapsen kummiksi! En voi sietää ajatusta, sillä tämä exä selvästi haikailee miehen perään. Mies ei ole vielä kertonut tälle exälle tätä toivettaan, eikä muuten varmasti tule kertomaankaan!
Exä on kyllä mukava ja aika rikaskin mutta en silti haluaisi häntä näin lähelle perhettäni. En ole mustasukkainen mutta en halua miehen teinirakkautta jatkuvasti hengittämään niskaan! Olen sanonut miehelle että saisi pistää välit kokonaan mutta ei kuulemma halua.
Miten saan miehen ymmärtämään?!
Kommentit (67)
ja vähän myöhemmin syytät häntä halusta kaapata lapsesi ja perheen leikkimisestä miehesi kanssa?? :DD Taidat olla aika nuori ja kokematon, ainakin tekstisi perusteella. Jos tunnet olosi uhatuksi, puhu siitä miehellesi! Parempi niin kuin hautoa ties mitä salaliittoteorioita av:lla..
Mies on minua 5v vanhempi, ex 4v vanhempi. Ja en koe asemaani uhatuksi ellei se nainen aivopese sitä miestä. Mulla on myös ollu paljon suhteita menneisyydessä, joten et kyllä voi kokemattomaksi syyttää. Lapsi on kuitenki eka. Ja oon puhunu miehen kanssa mutta se suuttui koska ei oo aihetta pelätä!
ja erosivat koska mies halus miettimisaikaa suhteelleen. Sen miettimisajan aikana me tavattiin, tulin raskaaksi ja nyt mies haluaa sitten elää perheensä kanssa. En halua hullua exää hengittelemään niskaan ja leikkimään äitiä lapselleni!! Oksettavaa jos hän ajattelee lastani "oman miehensä" lapsena ja sitäkautta omanaan. En tunne koko henkilöä oikein niin en kyllä luota häntä kummiksi!
Kärsimme lapsettomuudesta ja päätimme pitää miettimistauon. Sen aikana mies löysi uuden, saivat lapsen ja elivät perheenä alle vuoden. Sitten mies halusi palata luokseni lapsen kanssa. Nyt meillä on topakka pieni poika viikon kerrallaan. Mies palasi luokseni ja elämme perheenä, jossa lapsi on viikko-viikko -systeemillä vanhemmillaan. Eihän se lapsen äidille tietty kivaa ollut, mutta koska eivät olleet tahollaan naimisissa, niin tämä oli kivuton ratkaisu kaikille.
enkä halua olla missään tekemissä kaltaistesi naisten kanssa!! varastat äidin lapsen! minun lapseni ei tule kutsumaan ketään muuta äitiksi kuin minua. Olet hullu, ja samoin mieheni ex on hullu. Olet jotenkin aivopessyt oman miehesi pois lapsen äitin luota. Miten kehtaat?? Meillä petollinen sekopää ex ei tule lapsen kummiksi! PISTE.
ja pitää minua parempana äitinä kuin lapsen biologista äitiä. En ole hullu vaan äiti, joka sai lapsen eri tavalla kuin tavallisesti. Poika kutsuu minua äidiksi :-).
Viet lapsen omalta äidiltään! HÄPEÄ!!!
Mies valitsi näin, hänestä olen lapselle parempi äiti kuin biloginen äiti on. Meillä on miehen kanssa samanlainen ajatusmaailma ja arvot, lapsen äiti on paljon nuorempi ja menevämpi. Minusta on tärkeintä, että lapsella on hyvä olla. Usein hän on meillä enemmän kuin viikon, koska äitinsä haluaa vapaita viikonloppuja. Parempi meillä kahden vanhemman kanssa kuin yksin kotona.
Hermostut nyt jo meille vastaajillekin, paitsi niille jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Jos ei kerta ole aihetta pelätä, niin missä on vika? Vai etkö luota miehesi sanaan..?
ja erosivat koska mies halus miettimisaikaa suhteelleen. Sen miettimisajan aikana me tavattiin, tulin raskaaksi ja nyt mies haluaa sitten elää perheensä kanssa. En halua hullua exää hengittelemään niskaan ja leikkimään äitiä lapselleni!! Oksettavaa jos hän ajattelee lastani "oman miehensä" lapsena ja sitäkautta omanaan. En tunne koko henkilöä oikein niin en kyllä luota häntä kummiksi!
Kärsimme lapsettomuudesta ja päätimme pitää miettimistauon. Sen aikana mies löysi uuden, saivat lapsen ja elivät perheenä alle vuoden. Sitten mies halusi palata luokseni lapsen kanssa. Nyt meillä on topakka pieni poika viikon kerrallaan. Mies palasi luokseni ja elämme perheenä, jossa lapsi on viikko-viikko -systeemillä vanhemmillaan. Eihän se lapsen äidille tietty kivaa ollut, mutta koska eivät olleet tahollaan naimisissa, niin tämä oli kivuton ratkaisu kaikille.
enkä halua olla missään tekemissä kaltaistesi naisten kanssa!! varastat äidin lapsen! minun lapseni ei tule kutsumaan ketään muuta äitiksi kuin minua. Olet hullu, ja samoin mieheni ex on hullu. Olet jotenkin aivopessyt oman miehesi pois lapsen äitin luota. Miten kehtaat?? Meillä petollinen sekopää ex ei tule lapsen kummiksi! PISTE.
ja pitää minua parempana äitinä kuin lapsen biologista äitiä. En ole hullu vaan äiti, joka sai lapsen eri tavalla kuin tavallisesti. Poika kutsuu minua äidiksi :-).
Mies valitsi näin, hänestä olen lapselle parempi äiti kuin biloginen äiti on. Meillä on miehen kanssa samanlainen ajatusmaailma ja arvot, lapsen äiti on paljon nuorempi ja menevämpi. Minusta on tärkeintä, että lapsella on hyvä olla. Usein hän on meillä enemmän kuin viikon, koska äitinsä haluaa vapaita viikonloppuja. Parempi meillä kahden vanhemman kanssa kuin yksin kotona.
"Äiti haluaa vapaita viikonloppuja"??!?!
Ehkäpä hänellä on menoa! Väitän silti että hänellä olisi parempi äitinsä ja isänsa kanssa kuin jonkun tuntemattoman varatun miehen vikittelijän kanssa. Mene hoitoon. Äiti ei varmasti ole vapaaehtoisesti erossa lapsestaan. Ja minä ja mies ollaan erilaisia mutta ainakin lapsi saa moni puolisen kasvatuksen!
Hermostut nyt jo meille vastaajillekin, paitsi niille jotka ovat samaa mieltä kanssasi. Jos ei kerta ole aihetta pelätä, niin missä on vika? Vai etkö luota miehesi sanaan..?
mutta en exään! se nainen on sekaisin ja hän tahtoo viedä lapseni vaikka sitten aivopesemällä mieheni! t. ap
haluan vain parasta lapselleni ja joku hullu kummina ei sitä ole! t. ap
Oli sun nyksällä ja eksällä millaiset välit tahansa, jos susta tuntuu epämiellyttävälle, että eksä olisi TEIDÄN lapsen kummi, niin silloin hänestä ei tule sellaista. Tätä asiaa ei mies yksin päätä, ja jos ette pääse sopuun, niin silloin eksä on hyllytetty.
Muutenkin eksien paapominen saa riittää. Ne on entisiä ja todennäköisesti syystä, joten antaa olla..
Oli sun nyksällä ja eksällä millaiset välit tahansa, jos susta tuntuu epämiellyttävälle, että eksä olisi TEIDÄN lapsen kummi, niin silloin hänestä ei tule sellaista. Tätä asiaa ei mies yksin päätä, ja jos ette pääse sopuun, niin silloin eksä on hyllytetty.
Muutenkin eksien paapominen saa riittää. Ne on entisiä ja todennäköisesti syystä, joten antaa olla..
Kerta mies ei ole kykenevä päättään kummeja niin minä päätän ne itse. Ihan uskomatonta miten se kehtaakaan.
"Äiti haluaa vapaita viikonloppuja"??!?! Ehkäpä hänellä on menoa! Väitän silti että hänellä olisi parempi äitinsä ja isänsa kanssa kuin jonkun tuntemattoman varatun miehen vikittelijän kanssa. Mene hoitoon. Äiti ei varmasti ole vapaaehtoisesti erossa lapsestaan. Ja minä ja mies ollaan erilaisia mutta ainakin lapsi saa moni puolisen kasvatuksen!
Me olemme nyt naimisissa, mies ja lapsen äiti eivät ole koskaan olleet kuin avoliitossa. Ei äiti varmaan ole vapaaehtoisesti lapsesta erossa, muuten vain vie tämän joka toinen viikonloppu mummolaan ja joka toinen viikkohan lapsi on meillä. Ja jos mummo ei ota poikaa luokseen, tulee hän meille.
Meillä lapsi saa aika yksipuolisen kasvatuksen, onhan meitä kasvattajia neljä ja päiväkoti lisäksi.
ja huomaa, mies onkin jo lähtenyt. Ei kukaan kestä puolisoa, joka on noin mustasukkainen kuin sinä.
Kerta mies ei ole kykenevä päättään kummeja niin minä päätän ne itse. Ihan uskomatonta miten se kehtaakaan.
Jos olisit oppinut lukemaan, olisit huomannut, että korostin jopa sanaa "TEIDÄN". Päätöksen tehdään siis YHDESSÄ. Ei tämä nainen yksin, mutta ei todellakaan mieskään voi päättää tällaista, jos toinen osapuoli ei kummista pidä!!
"Äiti haluaa vapaita viikonloppuja"??!?! Ehkäpä hänellä on menoa! Väitän silti että hänellä olisi parempi äitinsä ja isänsa kanssa kuin jonkun tuntemattoman varatun miehen vikittelijän kanssa. Mene hoitoon. Äiti ei varmasti ole vapaaehtoisesti erossa lapsestaan. Ja minä ja mies ollaan erilaisia mutta ainakin lapsi saa moni puolisen kasvatuksen!
Me olemme nyt naimisissa, mies ja lapsen äiti eivät ole koskaan olleet kuin avoliitossa. Ei äiti varmaan ole vapaaehtoisesti lapsesta erossa, muuten vain vie tämän joka toinen viikonloppu mummolaan ja joka toinen viikkohan lapsi on meillä. Ja jos mummo ei ota poikaa luokseen, tulee hän meille.Meillä lapsi saa aika yksipuolisen kasvatuksen, onhan meitä kasvattajia neljä ja päiväkoti lisäksi.
miettisit lapsen parasta. ja luulempa et äiti olis lapsensa kanssa mut voi esim työskennellä viikonmloppuisin! yhna ei ole helppoa...
ja huomaa, mies onkin jo lähtenyt. Ei kukaan kestä puolisoa, joka on noin mustasukkainen kuin sinä.
minä ja lapsi ollaan taatusti tärkeämpiä kuin se ex...
Niin hei haloo, ette tekään, KUKAAN, ottaisi lapsen kummiksi miehen painostuksesta jotain urpoa, jota te oikeasti ette haluaisi!! Ei näitä päätöksiä tehdä yksin, ap on selvästi sanonut, ettei halua eksää kummiksi ja asia on siinä... Ei aina tarvitse tehdä niiden teidän herranterttu-miesten mukaan! Kyllä ne miehetkin kestää pienet pettymykset, jotkut on jopa niin uskollisia, etteivät ensimmäisen vastaansanomisen jälkeen lähde kävelemään!!
Järki käteen mammat ja ap pidä pääsi. Teette jonkun sopuratkaisun, mutta tämä kummi ei ole se.
Jos olisit oppinut lukemaan, olisit huomannut, että korostin jopa sanaa "TEIDÄN". Päätöksen tehdään siis YHDESSÄ. Ei tämä nainen yksin, mutta ei todellakaan mieskään voi päättää tällaista, jos toinen osapuoli ei kummista pidä!!
Ei sitä päätöstä voi tehdä yhdessä kun mies sanoo että päätä nimet ja muut kummit, kaikki ihan sama kunha ex pääsee kummiksi.. sairasta
Niin hei haloo, ette tekään, KUKAAN, ottaisi lapsen kummiksi miehen painostuksesta jotain urpoa, jota te oikeasti ette haluaisi!! Ei näitä päätöksiä tehdä yksin, ap on selvästi sanonut, ettei halua eksää kummiksi ja asia on siinä... Ei aina tarvitse tehdä niiden teidän herranterttu-miesten mukaan! Kyllä ne miehetkin kestää pienet pettymykset, jotkut on jopa niin uskollisia, etteivät ensimmäisen vastaansanomisen jälkeen lähde kävelemään!!
Järki käteen mammat ja ap pidä pääsi. Teette jonkun sopuratkaisun, mutta tämä kummi ei ole se.
huomaa että täällä on katkeria exiä paikalla, joiden miehet on lähteny nuorempien mukaan.
vaan sinä. Ainakin kirjotustyylistäsi ja viestien sisällöstä päätellen. Hengitähän nyt syvään ja rauhotu. Tollasella meuhkaamisella annat itestäs ihan todella epätasapainosen kuvan. Huokuu myös todella suuri epävarmuus sun ja sun miehes suhteesta kun se ex sua noin paljon pelottaa. Miten sä ylipäätänsä olet noin varma, että sun miehes ex haluaa sun miehen takaisin?
Ei missään nimessä. Ei vaikka olisi kuinka mukava eksä, niin eksät jätetään taakse jos ollaan yhtään tosissaan parisuhteessa.
Oli minullakin aikoinaan kiva eksä. Itseasiasssa parikin. Kun menin naimisiin, olisi ollut mukava jatkaa kaveripohjalta heidän kanssaan kun olimme olleet myös erittäin hyviä ystäviä.
Ja joo, kyllähän minä tiesin että ne eksät minun perään haikailivat ainakin jollain tasolla. Enkä voi kiistää, etteikö se olisi minua syvällä sisimmässäni jollakin tasolla imarrellut.
Itseasiassa mies ihmetteli, mitä näiltä parilta tuli aina yhteydenottoja. Tai pikemminkin se, miksi heille mitään vastailen. Eihän hänkään vastaile omien eksiensä viesteihin saati kaipaile heitä elämäänsä. Ne ovat ollutta ja mennyttä.
Kerran kun kävin netissä keskustelua eksän kanssa, mies veti pultit. Mitä ihmeen touhua tuo on? Jos tämä tällaisena jatkuu niin meidän suhde ei jatku enää pitkään, hän sanoi. Häntä ällötti seurata kun juttelen jonkun perääni haikailevan eksän kanssa. Vaikka keskustelu sinällään oli ollut asiallisella tasolla, hänestä toiminta oli erittäin loukkaavaa häntä kohtaan.
Ei tarvinnut pitkälle miettiä kun tajusin, että niinhän se oli. Niin eksät jäivät taakse, molemmat. Elämässäni oli paljon parempia ja arvokkaampia asioita, joita en halunnut joillain eksillä sekottaa. Nykyään tämä on niin ilmeinen, että ihmettelen mitä olen voinut aikanaan edes ajatella.
Toivottavasti sait tästä ratkaisumallia. Miehen itsensä pitää tehdä se valinta, haluaako sinut ja vauvan vai eksän. Naisen, jonka kanssa on jo kertaalleen tullut todettua että suhde vaan ei toimi.
huomaa että täällä on katkeria exiä paikalla, joiden miehet on lähteny nuorempien mukaan.
Juu, taisi tää ketjun lukeminen olla tässä.. Bimbo ap saa vakuutella itselleen olevansa tärkeämpi kuin exä ja voivansa ainoastaan lapsen turvin sitoa miehen itseensä, tuskin se mies muuten olisi tuollaisen helmoihin jäänyt.