Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa exänsä lapsen kummiksi!!

Vierailija
07.04.2012 |

Olimme miehen kanssa tapailleet 2kk, kun sain tietää olevani raskaana. Abortti ei tullut mieleenkään, ja kerroin miehelle koska halusin että lapsellani olisi isä. Mies ei ilahtunut ja kysyi abortin vaihtoehtoa, oli kuitenkin ok sen kanssa että pidän lapsen. Muutimme siispä pikaisella aikataululla yhteen, ja tarkoituksena olisi elää perheenä. Mies on todella mukava, kunnollinen ja hyvin toimeentuleva.

Nyt kuitenkin tuli mutka matkaan, eli mies haluaa EXÄNSÄ (josta oli eronnut hetki ennen kuin me aloimme tapailemaan!!) lapsen kummiksi! En voi sietää ajatusta, sillä tämä exä selvästi haikailee miehen perään. Mies ei ole vielä kertonut tälle exälle tätä toivettaan, eikä muuten varmasti tule kertomaankaan!

Exä on kyllä mukava ja aika rikaskin mutta en silti haluaisi häntä näin lähelle perhettäni. En ole mustasukkainen mutta en halua miehen teinirakkautta jatkuvasti hengittämään niskaan! Olen sanonut miehelle että saisi pistää välit kokonaan mutta ei kuulemma halua.

Miten saan miehen ymmärtämään?!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetta kommentoimatta, minusta lapsella pitää olla sellaiset kummit jotka molemmat vanhemmat yhdessä hyväksyvät. Piste.

Vierailija
2/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sitten miehen kanssa tänään puheeksi ja tappeluksihan se meni!!

Aluksi siis sanoin että se ämmä ei ole tulossa minun lapsen kummiksi ja löin sitten omat ehdotukset pöytään. Mun ja miehen ainoa yhteinen tuttu on mun ex pano joka on miehen paras kaveri, ja sitä ei kyllä oteta kummiksi!!

NO, tosiaan sanoin että se hullu ämmä ei mun lapsen kummiksi tule ja mies sitten suuttui.

ARVATKAA MITÄ SE KEHTAS SANOA MULLE?

Että se ei ole mitään lasta missään vaiheessa mun kanssa halunnutkaan, että mun piti olla sille joku vakkaripano! JA että juuri ennen kun se sai tietää mun raskaudesta se oli palannut sen EXÄN KANSSA YHTEEN KUN HUOMAS KUINKA TASOTTOMII MUUT NAISET ON.

MITEN IHMINEN VOI SANOA RASKAANA OLEVALLE NAISELLE NOIN?????

Sitten kysyin että miksi se ei sitten ole sen huoransa luona. Se sanoi että halusi pitää lapsesta huolta, mutta nyt aikoo tehdä kaikensa että saa lapsen huoltajuuden. Mulla ei ole mitään tietoa mitä nyt voin tehdä!! En tiedä kuka mulle on valehdellut.

VITTU MIKÄ MIES!!!!!!! ja nyt lähti pois sen huoransa luokse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vanhemmat miehet musta muuten kiinnostuis.

Vierailija
4/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olisi parasta lyödä ristiäiset jäihin. Ne eivät ole pakolliset, kuten varmaan ap varmasti tietää.

Seuraavana tekona lähtisin etsimään omaa asuntoa. Suhde ei selvästi ole hyvällä tolalle. Ehkä se on kummallekin pakkopullaa (ainakin miehelle selvästi).

Vierailija
5/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin olisi parasta lyödä ristiäiset jäihin. Ne eivät ole pakolliset, kuten varmaan ap varmasti tietää.

Seuraavana tekona lähtisin etsimään omaa asuntoa. Suhde ei selvästi ole hyvällä tolalle. Ehkä se on kummallekin pakkopullaa (ainakin miehelle selvästi).

Miksi helvetissä ne siis pitäis lyödä jäihin? Rakastan tuota miestä, suhde ei ole pakkopullaa todellakaan, kyllä se kohta tulee pyytämään anteeksi. Miksi hitossa etsisin oman asunnon?

t. ap

Vierailija
6/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkeamaan. eli ei kummiongelmaa enää, hyvä!

Mies siis palaa naisensa luokse, jonka olis tehnyt jo aiemmin, mutta sä ap pamahdit paksuksi. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Sä sentään saat vauvan!

Vierailija
7/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin vanhemmat miehet musta muuten kiinnostuis.

Vierailija
8/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tässä asiassa päätösvalta.

Vierailija
9/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä oppii tunnistamaan OIKEAT ystävät jotka ei naura toisten ongelmille selän takana!!!!!!

Vierailija
10/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis palaa naisensa luokse, jonka olis tehnyt jo aiemmin, mutta sä ap pamahdit paksuksi. Eli loppu hyvin, kaikki hyvin. Sä sentään saat vauvan!

Ei ehkä ole kummiongelmaa mutta suurempi ongelma on nyt se että olen päätymässä lapsen kanssa yksin ja hullu ex on saanut miehen puolelleen!

Vierailija
11/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ole kummiongelmaa mutta suurempi ongelma on nyt se että olen päätymässä lapsen kanssa yksin ja hullu ex on saanut miehen puolelleen!

sehän on mukava ja varakaskin... veikkaan jotain toista nyt hullummaksi.

Vierailija
12/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies haluaa takaisin yhteen exän kansaa, ja että pyytämällä kummiksi saa tilaisuuden tutustuttaa lapseen, voivat viettää aikaa yhdessä lapsen kanssa, niin että ei tunnu lapsesta oudolta kun isi muuttaa exän kanssa yhteen.

Vierailija
13/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras ketju aikoihin! :D En olenkaan nauranut näin makeasti vielä tänään.

Sorry nyt AP, mutta sä olet vielä ihan keskenkasvuinen. Ihan sama mikä sun ikä on numeroissa mutta olet kuin pikkukakara hiekkalaatikolla vinkumassa.

Toivon kuitenkin sulle hyvää jatkoa, ihan sun lapsen takia.

Vierailija
14/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa. Soittelin miehelle pitkin iltaa ja nyt se viimein vastasi sen naikkosen luota. Sanoi että olisi voinut yrittää mun kanssa jos olisin osannut pitää turpani kiinni ja joustaa edes yhdessä asiassa: SIINÄ ETTÄ OLISIN OTTANUT HÄNEN ELÄMÄNSÄ "TÄRKEIMMÄN" IHMISEN LAPSENI ELÄMÄÄN!!! Ja et he olis tutustunu!!

Joopa joo!!!

Eiköhän tän lapsen kuulus olla miehen tärkein mutta taas sitä huomaa kuinka hullut aivopesee perheelliset ihmiset puolelleen.

Ja joku viittasi nähtävästi siihen että minä olen se sekopää: katsoisitte nyt kokonaistilannetta. Lapsi kylläkin sai alkunsa vahingosta, mutta kyllä miehen pitäs silti ottaa vastuu eikä juostan exän syliiN!!!! kun asiat ei ookkaan niin helppoja.

ja sille joka sai parhaat naurut niin toi kiva että mun elämä huvittaa sua. Tässä on nyt kyseessä kuitenkin syntymätön lapsi jonka isä hylkäs exänsä vuoksi.

Vierailija
15/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisen kihlattuni lapsen kummi :) erottiin miehen kanssa sovussa ja ystävinä. yhdessä olivat nykyin vaimonsa kanssa minua kummiksi miettineet ja hyviä ystäviä ollaan, itseasiassa ollaan exän vaimon kaa hyviä ystäviä nykyisin :-)

Vierailija
16/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, ettet halua exää kummiksi. Jos se tuntuu sinusta yhtään epämiellyttävältä, ette tietenkään pyydä.

Vierailija
17/67 |
08.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa. Soittelin miehelle pitkin iltaa ja nyt se viimein vastasi sen naikkosen luota. Sanoi että olisi voinut yrittää mun kanssa jos olisin osannut pitää turpani kiinni ja joustaa edes yhdessä asiassa: SIINÄ ETTÄ OLISIN OTTANUT HÄNEN ELÄMÄNSÄ "TÄRKEIMMÄN" IHMISEN LAPSENI ELÄMÄÄN!!! Ja et he olis tutustunu!!

Joopa joo!!!

Eiköhän tän lapsen kuulus olla miehen tärkein mutta taas sitä huomaa kuinka hullut aivopesee perheelliset ihmiset puolelleen.

Ja joku viittasi nähtävästi siihen että minä olen se sekopää: katsoisitte nyt kokonaistilannetta. Lapsi kylläkin sai alkunsa vahingosta, mutta kyllä miehen pitäs silti ottaa vastuu eikä juostan exän syliiN!!!! kun asiat ei ookkaan niin helppoja.

ja sille joka sai parhaat naurut niin toi kiva että mun elämä huvittaa sua. Tässä on nyt kyseessä kuitenkin syntymätön lapsi jonka isä hylkäs exänsä vuoksi.

Kammottava tilanne odottavalle äidille. Miehesi, tai nykyinen eksäsi, ei kyllä kuulosta miltään catchiltä, joten anna hänen mennä menojaan. Pahalta tuntuu nyt, mutta parempi kaikkien kannalta ettette jatkaneet pidemmälle. Niin myös vauvan kannalta, sillä lopputulos olisi ollut lopulta sama mutta aikaa myöden vahinkoa olisi ehtinyt syntyä jo huomattavasti enemmän.

Kun otat yhtään etäisyyttä, huomaat että mies jolla on selvästikin jollakin tapaa toimiva suhde ja joka menee tauolla ottamaan toisen naisen, on varsin epämääräinen tyyppi. Joillakin pariskunnilla voi olla tietysti ihan yhteisesti sovittukin että irtosuhteita voi harrastaa, mutta hemmetin outoja nuo tuollaiset kuviot ovat. Varsinkin kun tilanne päättyy siihen että uusi nainen saatetaan raskaaksi.

Nyt kannattaa koota itsensä ja nostaa pää pystyyn. Sinulle on tulossa pieni vauva ja aloittelette sitten elämää kahdestaan kun hän syntyy. Tilanne ei ole edes mitenkään tavaton tänä päivänä. Kunhan itse pitää arvokkuutensa ja yrittää, niin hyvää siitä tulee. Kaikenmaailman eksistä huolimatta :)

Vierailija
18/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on sitoutunut sinuun ja vauvaan...

mutta, se ex voi olla ihan kiva tyyppi, mutta eihän sun vielä tarvii päättää. Kuka noin alussa alkaa pohtia jo kummeja?

Vierailija
19/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, se ex voi olla ihan kiva tyyppi, mutta eihän sun vielä tarvii päättää. Kuka noin alussa alkaa pohtia jo kummeja?

Ihan kiva tyyppi se on mutta selvästi miehessä kiinni vielä!

AP

Vierailija
20/67 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva tyyppi se on mutta selvästi miehessä kiinni vielä!

AP

aloituksen perusteella kyllä päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän