Jos ystävät hylkäävät raskauden vuoksi, niin ovat ne sellaiset ystäviä olleetkaan?
Kommentit (5)
Esimerkiksi Maria Veitolan tapauksessa (jos tämä nyt sitä koskee) niin siellä on varmaan kateutta taustalla. Siis esimerkiksi kun se yksi "ystävä" oli sanonut Marialle raskausuutisen kuultuaan, että "päätit sitten luovuttaa". Mitä ihmettä? Eiköhän siinä ole käynyt niin, että tämä tyyppi ei itse ole voinut saada lapsia tai on pettynyt ihmisiin ja parisuhteisiin niin pahasti, että ei niitä halua, ja katkeroituu sitten MArialle, koska tälle kävi paremmin... muutenkin lapsettomuus saa rumaa jälkeä aikaan ystävyysshteissa. Siis kun ollaan esim kohtalotovereita lapsettomuudessa ja toinen tuleekin raskaaksi tms.
mulle kävi päin vastoin että kun kaveri sai lapsen hylkäsi mun seuran ja en enää kelvannu vissiin ku itellä ei oo lapsia
Mutta musta on luonnollista (nykyään), että kun on itse raskaana, välit muuttuvat joihinkin kavereihin. Samaten omat raskaana olevat kaverit saattavat lopettaa yhteyden pidon kokonaan.
ja usein osasta tulee jälleen ystäviä, kun aikaa kuluu. Ihan tavallista, että suhteet muuttuu isojen muutosten myötä.
lapsettomat kaverinsa ihan yhtä lailla. Jopa vuosikausia parhaaksi kaverikseni kutsuma ihminen hylkäsi minut silloin kun itse meni naimisiin jne.
Kelpasin kaveriksi jälleen 4 vuotta myöhemmin kun olin itse perheellinen. Arvatkaapas kiinnostaako tämän naikkosen seura enää?