Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissosekeitosta siedettävää miehelle?

Vierailija
07.04.2012 |

Mä pidän kasvissosekeitosta,mut mies inhoaa. Oletan, koska siinä ei ole lihaa. Miten voisin tuunata keiton hänelle sopivaksi? Paistetut nakinpalat on ainoa mitä tulee mulla mieleen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen keittovaiheen lopussa laittanut sekaan koskenlaskijajuustoa paloiteltuna ja antanut sulaa..

soseutuksen jälkeen lisään vielä 700g paistettua jauhelihaa.

Tulee TODELLA hyvää ja koko perhe tykkää. :)

Vierailija
2/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä syön itsekin kasvissosekeiton esim paistettujen kanansuikaleiden kanssa. Pitää ruuassa proteiinejakin olla.

Tai välillä laitan raejuustoa tai keitetyn kananmunan samoin kuten pinaattikeiton kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen keittovaiheen lopussa laittanut sekaan koskenlaskijajuustoa paloiteltuna ja antanut sulaa..

soseutuksen jälkeen lisään vielä 700g paistettua jauhelihaa.

Tulee TODELLA hyvää ja koko perhe tykkää. :)

Vierailija
4/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja palasia siihen keiton pinnalle. Luulis maistuvan. Ja keksi sille joku muu nimi. Kasvissosekeitto on ämmien ruokaa.

Jonkinlaisia proteiineja tarvitsee ihan kaikki. Itse laitan lisäks mustaa koskenlaskijaa, tulee hyvää.

Vierailija
5/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskenlaskijaa ja pussillinen katkarapuja. Anna katkarapujen kuumentua keitossa ja sitten se onkin valmis tarjottavaksi. Lisäksi muutama tippa Tabascoa antaa kivan miedon tulisuuden.

Vierailija
6/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo makua keittoon. Pekoni on hyvä myös.

Vierailija
7/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistettua pekonia, kananmunaa, kanansuikaleita, raejuustoa ja poronkäristyslihaa. en syö itse lihaa, joten lisään nuo vain miehen annoksen pinnalle. hyvin kelpaa.

Vierailija
8/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tulista, että miehessä herää sellainen alkukantainen into näyttää, että kyllähän hän nyt yhdestä sopasta chileineen selviää. Niin ja rapeaksi paistettua pekonia myös.

Vierailija
9/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein hyvällä ruokahalulla, kun keiton joukossa on hyppysellinen chiliä. Viimeksi tehtiin sellaista keittoa, jossa oli maa-artisokkaa & porkkanaa. Oli uskomattoman hyvää. Porkkanan makeus ja chili sopivat todella hyvin yhteen.

Vierailija
10/10 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paistettua pekonia, kananmunaa, kanansuikaleita, raejuustoa ja poronkäristyslihaa. en syö itse lihaa, joten lisään nuo vain miehen annoksen pinnalle. hyvin kelpaa.

paistettu pekoni ja poronkäristys kuulostaa myös tosi hyvältä! Kiitos!