Kasvissosekeitosta siedettävää miehelle?
Mä pidän kasvissosekeitosta,mut mies inhoaa. Oletan, koska siinä ei ole lihaa. Miten voisin tuunata keiton hänelle sopivaksi? Paistetut nakinpalat on ainoa mitä tulee mulla mieleen?
Kommentit (10)
No mä syön itsekin kasvissosekeiton esim paistettujen kanansuikaleiden kanssa. Pitää ruuassa proteiinejakin olla.
Tai välillä laitan raejuustoa tai keitetyn kananmunan samoin kuten pinaattikeiton kanssa.
olen keittovaiheen lopussa laittanut sekaan koskenlaskijajuustoa paloiteltuna ja antanut sulaa..
soseutuksen jälkeen lisään vielä 700g paistettua jauhelihaa.Tulee TODELLA hyvää ja koko perhe tykkää. :)
Isoja palasia siihen keiton pinnalle. Luulis maistuvan. Ja keksi sille joku muu nimi. Kasvissosekeitto on ämmien ruokaa.
Jonkinlaisia proteiineja tarvitsee ihan kaikki. Itse laitan lisäks mustaa koskenlaskijaa, tulee hyvää.
koskenlaskijaa ja pussillinen katkarapuja. Anna katkarapujen kuumentua keitossa ja sitten se onkin valmis tarjottavaksi. Lisäksi muutama tippa Tabascoa antaa kivan miedon tulisuuden.
paistettua pekonia, kananmunaa, kanansuikaleita, raejuustoa ja poronkäristyslihaa. en syö itse lihaa, joten lisään nuo vain miehen annoksen pinnalle. hyvin kelpaa.
Niin tulista, että miehessä herää sellainen alkukantainen into näyttää, että kyllähän hän nyt yhdestä sopasta chileineen selviää. Niin ja rapeaksi paistettua pekonia myös.
oikein hyvällä ruokahalulla, kun keiton joukossa on hyppysellinen chiliä. Viimeksi tehtiin sellaista keittoa, jossa oli maa-artisokkaa & porkkanaa. Oli uskomattoman hyvää. Porkkanan makeus ja chili sopivat todella hyvin yhteen.
paistettua pekonia, kananmunaa, kanansuikaleita, raejuustoa ja poronkäristyslihaa. en syö itse lihaa, joten lisään nuo vain miehen annoksen pinnalle. hyvin kelpaa.
paistettu pekoni ja poronkäristys kuulostaa myös tosi hyvältä! Kiitos!
olen keittovaiheen lopussa laittanut sekaan koskenlaskijajuustoa paloiteltuna ja antanut sulaa..
soseutuksen jälkeen lisään vielä 700g paistettua jauhelihaa.
Tulee TODELLA hyvää ja koko perhe tykkää. :)