Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen "hoito" lähettelee miehelle tekstareita

Vierailija
07.04.2012 |

vaikka mies on hänelle sanonut että suhde loppu. Meillä siis oli suhde tavallaan loppunut, suurimmaksi osaksi minusta johtuvista syistä. Emme soitelleet tai nähneet muutamaan kuukauteen. Mies tapasi n. kuukausi sitten naisen joka vanha tuttu nuoruudesta. Kävivät kaljoilla jne. ja olivat olleet sängyssäkin. Kaksi viikkoa sitten otin mieheen yhteyttä (en tiennyt naisesta) ja juteltuamme totesimme molemmat haluavamme vielä yrittää. Mies kertoi tällöin myös suhteestaan. 2vkoa sitten perjantaina mies kertoi tälle toiselle naiselle että heidän suhde ohi. Mies poisti mm. naisen yhteystiedot puhelimestaan. No, eilen illalla tuli siltä naiselta miehelle tekstari "hyvää pääsiäistä sinulle, kaipaan yhteisiä hetkiämme jne.". Mies näytti viestin minulle. Ei kuulemma aio vastata siihen, kun omien sanojensta mukaan laittoi jo suhteelle pisteen. Mitäs tekisitte? Jatkaisitte sen oman suhteen hoitamista tyynesti? Ottaisitte naiseen yhteyttä ja käskisitte pysyä miehestä erossa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sun asia ottaa yhteyttä.

Vastaamatta paras.

Vierailija
2/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nainen ihastui mieheesi ja nyt on heidän suhde ohi. Ei se silti tarkoita, etteikö sillä naisella voisi olla ikävä ja eilen on sitten halunnut laittaa viestin miehelle. Hyvä, että miehesi ei mitään siihen vastaa. Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuoden yhteiselo takana eli ei mikään lyhyt suhde tämä meidän tarina. ap

Vierailija
4/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuoden yhteiselo takana eli ei mikään lyhyt suhde tämä meidän tarina. ap

Kuten yllä sanottu, anna olla, se loppuu kyllä, kunhan mies ei vastaile takas.

Vierailija
5/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on miehen ja sen naisen välinen asia, kuinka hoitavat.

naurattaa tuollaiset ämmät, jotka on aina ottamasa yhteyttä siihen toiseen naiseen ja sekaantumassa, komentelemassa.

kyllä se mies hoitaa JOS haluaa.

Vierailija
6/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaantumassa toiseen naiseen?käsitteet hiukan väärinpäin:)

Vierailija
7/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisevaa on, mitä mies tekee.

Vierailija
8/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä ole mitään merkitystä, korkeintaan pahentavat asiaa.

Vierailija
9/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä toinen nainen? ap ja mies eivät olleet yhdessä

Vierailija
10/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap on hädissään... hoito, lähettää viestejä...

get a life!

Vierailija
11/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se nainen vain riemastuu jos sinä alat asiaa hämmentää. Ja jos miehesi on tehnyt selväksi ettei tahdo olla hänen kanssaan yhteydessä eikä ota itse yhteyttä niin miksi sinä ottaisit.

Meillä oli tällainen nainen. Soitteli miehelle ja ehdotti tapaamisia, mies aina asiasta minulle kertoi. Sanoin että saa itse hoitaa asian niin että nainen ymmärtää asian. Minä en sotkeudu asiaan, vaikka nainen ehkä sitä tahtoisikin. Tästä jo useampi vuosi aikaa.

Ongelma katosi aika pian.

Vierailija
12/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen tietää? että mies on palaamassa yhteen exänsä kanssa? Vai nauttiiko mies kahden naisen suosiosta :P

Vierailija
13/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että olen itse vieressä kuulemassa. Mistä sen muuten tietää mitä mies on sanonut.

Vierailija
14/14 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en ainakaan alkaisi sille naiselle mitään soittelemaan. Tietysti jos haluat olla vähän hullu ja päästäsi pipi, niin soita nyt sitten :)

Hittoako se minua kiinnostaisi edes, että nainen laittaa viestiä. Laittakoot. Mieheni pyytäisin varmaan vastaamaan ystävällisesti takaisin. En minä siitä mitään kostu, että alkaisi tuolle naiselle ilkeilemään.

Mutta minulla onkin hyvä itsetunto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi