Keskenmeno rv 5-6
MInulla on ilmeisesti keskenmeno alkamassa. Viikkoja 5+5. Kävin tänään lääkärissä, ja lääkäri sanoi, että vuoto ei välttämättä ole runsasta, koska raskausmateriaaliakin on niin vähän tässä vaiheessa.
Millaista teillä muilla on vuoto ollut, kun km on tullut näillä viikoilla?
Kommentit (6)
Ei todennut keskenmenoa eikä ultrannutkaan. Tuumaili vaan, että odotellaan, ultraan pitää hakeutua 1-2 viikon kuluttua.
Itselläni on vahva tunne, että kesken on menossa. Yhden keskeytyneen keskenmenon olen kokenut...
Mietin vaan vuotoa, että kai se nyt jonkunlaista olisi. Viimeksi viikkoja oli enemmän ja vuoto oli yhden illan ihan karseaa...
ap
Mulle kun tuli keskenmeno, niin jo ennen vuotoa tein prediktor viikkonäytöllisen testin, tuli tunne ettei kaikki oo ok. Se näytti rv 2-3 vaikka raskausviikkoja oli jo 7.. Tuulimuna oli sitten se. En tiedä että toimiiko tää sulla, mut mulla aika selvä.
Oli kuin runsaat menkat, erittäin kirkkaan punaista vuotoa, jotain klönttejä, mutta ei isoja. Alkoi eka rusehtavana tiputteluna ja muutamassa tunnissa tuli runsaaksi ja kirkkaaksi.Kesti n.2-3vrk, jonka jälkeen menin yksityiselle, ultrasi että kohtu oli tyhjä.
Uusi raskaus alkoikin yllättäen heti perään niin ettei ehtinyt edes menkkoja tulla. Aloin ihmetellä että miksi ei menkkoja kuulu siinä 4-5 vkoa keskenmenosta ja tein varmuuden vuoksi raskaustestin ja se oli plussa. Nyt rv 35 ja kaikki mennyt hyvin, eli ei kannata vaipua epätoivoon. Toki itse surin asiaa paljonkin muutaman viikon, mutta nyt tuntuu että joku syyhän siihen oli että se meni kesken. Toivotaan kuitenkin vielä että sulla olis kaikki OK, onhan sekin vielä mahdollista.
ja siinä vaiheessa mulla oli ylipäänsä runsaat menkat, niin ei ollut sen enempää vuotoa kuin menkoissa. Enkä kauheesti mitään kokkareitakaan huomannut, mutta enpä sinne pönttöön tuijotellutkaan.
välillä tuli paperiin vuotoa viikkojen aikana mutta kunnon vuoto alkoi vasta viikolla 10.
Nyt olen raskaana viikolla 20 ja viikolle 10 asti tuli vuotoa enemmän ja vähemän koko ajan eikä silti ollut kyseessä keskenmeno.
Mistä se lääkräi päätteli et sulla on keskenmeno?
on km? Ei nähnyt siis alkiota? Tai sydäntä sykkimässä?
Voihan sitä vuotoa olla muutenkin alussa. Mutta jos siis on varmasti km, niin vo olla että vuotoa ei edes tule.
Itselläni on tälläinen keskeytynyt km takana. Missään kohtaa ei vuotanut yhtään. Lopulta kaavinta.