Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

napatyräleikkaus kokemuksia

Vierailija
24.08.2026 |

Olen 72 v nainen ja minulla ollut napatyrä noin 2 kk. Ei toistaiseksi vaivaa mitenkään. Jorvissa kirurgi suositteli tähystysleikkausta nukutuksessa. Olen 3 kk:n jonossa leikkaukseen. Onko sinulla kokemuksia napatyräleikkauksesta? Hyviä vai huonoja? Entä leikkauksen jälkeen? Oliko kovat kivut ja kuinka kauan toipuminen kesti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemuksia, mutta läheiselläni voi olla sama edessä, jos hänet vaan saisi ensin suostumaan lääkäriin. Jos ap olet ylipainoinen, käskikö lääkäri laihduttaa ennen leikkausta? Osattaisiin sitten henkisesti varautua siihen urakkaan.

Vierailija
2/5 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tehtiin leikkaus yksityisellä samaan aikaa sappi- ja umpilisäkeleikkauksen kanssa.  Hyvin sujui. Ei juuri mitään kipuja. Parani hyvin. Nyt on vain pitkittäinen viilto navan yläpuolella, ei edes huomaa kun jää navan poimuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta riista eläimiä olen suolistanut yli 40 vuotta ja luola koiralle olen tikkejä laittanut mäyrän jäljiltä.  Luulisin kyllä että noin pieni leikkaus onnistuu.

Vierailija
4/5 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähystyksessä laitettiin verkko, eipä siinä mitään ihmeellistä. Hyvin parani eikä juuri kipuja.

Vierailija
5/5 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi