Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin puntarilla, 100,8 kg!!!!!

Vierailija
06.04.2012 |

Siis uskomatonta, olen raskaana, LA ensi kuun lopulla ja olen lihonut 72kg:sta näihin lukemiin!!!

Kuinka tämä edes on fyysisesti mahdollista?? En ole vaikean raskauden takia päässyt liikkumaan paljoa mutta syönyt kuitenkin normaalisti. Pääsenköhän edes kävelemään ihan loppuraskaudessa kska kiloja varmasri vielä tuloss 7 viikkoa jäljellä, auttakaaa!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,1 tonnin johdosta!

Vierailija
2/7 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusen pläski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse painan 109 kg enkä ole edes raskaana!

Vierailija
4/7 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin vaa'alla, painan 53,5kg. Olen raskaana minäkin, mutta eiköhän se paino tästä vielä nouse...

Vierailija
5/7 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painonnousu n. 25 kilon luokkaa, vaikka olen tehnyt koiran kanssa kävelylenkkejä ja syönyt ihan normaalisti. Tein tokassa raskaudessa piruillessani salaattitestinkin, eli viikko pelkästään kana/lohisalaattia ja vihanneksia sekä rasvatonta raejuustoa ja ananasta, niin silti paino nousi samaa tahtia.

Ekassa raskaudessa jälkitarkastuksen aikaan lääkäri sanoi, että oletpa sinä hoikka, kun monilla jää ylipainoa raskaudesta. Olin siis mystisesti kadottanut nuo kilot n. kahdessa kuukaudessa. Tokan raskauden jälkeen kilot putosivat vähän hitaammin, mutta lapsen 1-vuotissynttäreillä olin kuitenkin koon 38 nainen taas. Molempia lapsia imetin 13 kk, eli varsinaista laihduttamista ei voinut tehdä, mutta katosivat muutenkin onneksi.

Terkkari mainitsi silloin, että joillain hormoonit hoitavat tuon lihottamisen raskausaikana, ja pelotteli, että vaihdevuosien aikaan olen varmaan sitten kusessa painon kanssa taas...

Vierailija
6/7 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös paljon turvotusta joka tuo kiloja.. Ei nyt noin paljoo kuitenkaan :D hehe

Vierailija
7/7 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo 35kiloa tuskin kaikki nestettä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän