Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei enää välitä. :(

Vierailija
06.04.2012 |

Tästä saattaa tulla pitkä teksti.

Imetän puolivuotiastamme (ei suostu syömään pullosta tai mukista), ja olen täysin sidottu kotiin ja lapsiin (esikoinen vajaa 3-v).

Työpäivänsä jälkeen mies ei auta lastenhoidossa ja valittaa jos en ole ehtinyt tekemään jotain kotityötä tai jokin asia on jäänyt lasten takia kesken.

Joka päivä pitää päästä näkemään kavereita, kiukuttelee kun vaadin rauhallista koti-iltaa ja sanoo että rajoitan ja koitan hallita.

Jos on illan kotona, pelailee Pleikkaria tai katsoo tv:tä. Jos ehdotan että lähtisimme yhdessä lasten kanssa vaikka kaupungille niin ei tahdo kun "se on pelkkää säätämistä muksujen kanssa". Selkähierontaa olen pyydellyt pari kuukautta, joka päivä se siirtyy kun "tänään ei jaksa". En saa enää hellyyttä tai halauksia, ellei niihin liity jotain seksuaalista. Tiuskii jatkuvasti ja haukkuu minua.

Tänään kysyi aamupäivällä että olenko suunnitellut jotain ihmeellistä. Sanoin etten ole, joten kysyi voiko lähteä kaverin mukaan hakemaan jotain autotarviketta kolmannelta kaverilta. Sanoin että tahtoisin kerrankin yhden päivän ihan vain perheen kesken, lähti kuitenkin sillä aikaa kun kylvetin vauvaa. Piti mennä pari tuntia, kohta ollut 7h poissa.

Soitin puoli tuntia sitten ja kysyin miksei ole ilmoittanut että menee noin pitkään. Ei kuulemma jaksa mun mäkätystä. Purskahdin lopulta itkuun ja sanoin että "et taida yhtään välittää enää miltä musta mikään tuntuu". Tokaisi vain "vai niin"...

Mua sattuu niin paljon eikä oo ketään kenelle puhua tästä. Anteeksi että täällä parun, en vaan jaka enää sitä kun olen täysin merkityksetön. :(

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin sanoa, että jos mies on ahdistunut perheen kasvamisesta, vaikkei ehkä alkujaan halunnut sitä. Mutta siis koki vääräksi keskeyttää raskaus ja sitten toisaalta kokee kärsivänsä tilanteesta.

En siis ole miehen puolella, mutta yritän kai saada teitä selvittämään mistä kaikki johtuu. Ehkä sitten kaikki voisi jatkua hyvinkin, kun mieskin osaisi suhtautua tunteisiinsa!

On toki mahdollista, että on löytänyt jonkun toisenkin ja sen takia ahdistuu perheestään ja haluaa paeta vastuutaan. Eli sekin mahdollisuus on selvitettävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla