Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-Suomen keskussairaalan uudet synnytysosastot, asioista tietäviä paikalla?

Vierailija
06.04.2012 |

Onko uusista tiloista tietäviä paikalla? Olen menossa toukokuussa synnyttämään ja mietin saisikohan siellä nyt ilokaasua kivunlievitykseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osastot siirretään parakkeihin.

Vierailija
2/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"palikoista" rakennettuja väistötiloja. Mutta toukokuussa vasta otetaan käyttöön eli se on siinä ja siinä menetkö "oikealle" synnärille vai parakkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin kuitenkin ihan hyvät tilat, vaikka moduuleista tehdäänkin. Ainakin tuon ylen ohjelman mukaan.

http://areena.yle.fi/player/index.php?clip=1332342717314&language=fi

Vierailija
4/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusista tiloista tietäviä paikalla? Olen menossa toukokuussa synnyttämään ja mietin saisikohan siellä nyt ilokaasua kivunlievitykseen?

Käsittääkseni ei ole ilokaasu tulossa uusiinkaan tiloihin kivunlievitysmahdollisuudeksi. Mietinkin jo, pitäisikö pistää joku kampanja pystyyn, että sen saisi. Vaikka tilat ovat kai muka väliaikaiset niin pahoin pelkään, että ne jäävät pysyviksi ainakin siihen saakka kunnes koko muu sairaala on uusittu. Ja siihen meneekin sitten varmaan seuraavat 20 vuotta... Toivottavasti mun luulot on vääriä!

Vierailija
5/5 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kans miettinyt, että synnytänkö siellä vanhoissa vai uusissa tiloissa. Tuo linkki oli hyvä, rauhoitti mieltä asian suhteen. :)

Kai ne kuitenkin hyvät tilat on.