Mikä ammatti sinusta on tosi hieno, mikä tosi nolo??
Hieno minusta aivokirurgi.
Nolo: juorulehden toimittaja.
Kommentit (64)
Hauskoja nämä provot täällä, isi maksaa- ihmisiltä jotka eivät tiedä oikeasta elämästä mitään. Heidän tai omaisensa hengen saattaa joskus pelastaa nolo lähihoitaja. Nolo kaupankassa myy heille ruokaa, sidukkaa ja tekokynsien hoitoainetta. Nolo laitoshuoltaja siivoaa heidän rappukäytävänsä, sairaalansa, ehkä kotinsa. Näiden nolojen ammattien edustajat käyvät kouluja jotta oppivat tärkeät työssä tarvittavat asiat. Luullaan että kuka tahansa kelpaa mummon pyllyn pesuun hoitokodissa tai leikkaussalin siivoamiseen. Voin kertoa ettei.
mikään ammatti ei ole nolo, kaikkia meitä tarvitaan.
Tosi hieno ammatti: Mikä tahansa rehellinen työ josta oikeaa hyötyä, ja joka ei kuormita maapalloa turhaan.
Noloja ammatteja: Kaikki kusettaminen, huijaaminen, ja turhakkeiden tuottaminen ja väkisin myyminen.
Noloa on olla joku suuryhtiön johtaja, joka tienaa miljoonia samalla kun porukkaa irtisanotaan ja heidän oikeuksiaan poljetaan.
Noloja ammatteja: Ministerit ja presidentit. Kaikki paskan puhumis ja takinkääntöammatit.
En koskaan ajattele kaupassa käydessäni, että tuossapa noloja ihmisiä kun ovat kassalla. En pidä siivoojia ja hoitajia noloina.
Sellainen ihminen joka halveksi kassoja, siivoojia ja tiskareita on itse todella pienisieluinen ja lapsellinen ihminen. Nolo itse.
Ehdottomasti hienoimpia ammatteja, ja joita eniten arvostan ovat lääkärit (etenkin ihmishenkiä konkreettisesti pelastavat), sairaanhoitajat, terveydenhoitajat ja ensihoitajat. Nämä ammattiryhmät ovat tulleet tutuiksi, koska olen joutunut itseni ja lapseni puolesta paljon terveydenhuollon palveluja käyttämään ikävä kyllä. Tekevät uskomattoman hienoa työtä suurella ammattitaidolla. Soisin heille paremman palkkauksen mielihyvin.
Noloa ei mielestäni ole, mutta en ole koskaan oikein ymmärtänyt mikä juristin ammatissa on hienoa tai miksi heillä ylipäätään on niin hyvät palkat. He eivät kumminkaan ihmishenkiä pelasta, lähinnä laskuttavat asiakkaitaan hengiltä järkyttävillä tuntitaksoillaan.