Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hitto, käytin luonnonkosmetiikkaa ja nyt naama täynnä ihottumaa :(

Vierailija
06.04.2012 |

Ostin kasvojenpuhdistusainetta, jonka piti olla niin hellävaraista ja luonnollista, mutta eipä vaan mulle sovi.. Enpä taida uskaltaa enää muuta luonnonkosmetiikkaa kokeilla!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tääkin provo vai onko joku oikeasti noin...

No, jätän sanomatta.

Vierailija
2/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sun naama on täysin vieraantunut luonnollisuudestaan, kun sitä on vuosia kiusattu kemianteollisuuden lahonsuojapakkeleilla.

Anna ihollesi aikaa parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikeasti kiinnostaisi tuo luonnonkosmetiikka, mutta en tiedä uskallanko sitä enää kokeilla, kun puhistusaineestakin tuli ihottumaa. Miten sitten joku voide, joka vielä jäisi iholle? Kun ostin tuon aineen kaupasta, myyjä sanoi sen olevan ranskalainen apteekkisarja, joten ajattelin että se on hyvää. Koskaan ennen en ole ollut yliherkkä millenkään kosmetiikalle. Nyt kuitenkin sellainen löytyi!

Vai onko kenties sarjoissa eroa? Olisi kiva tietää, mikä tuo allergisoiva aine on, että osaisi edes sitä välttää..

Vierailija
4/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luonnonkosmetiikkaa pari vuotta, ja uskoin ja luotin että ne iho-ongelmat sieltä paranee, kun iho taas tottuu luonnolliseen.No, pakon edessä piti siirtyä viikoksi perusvoiteille, ja kas kummaa, iho on taas kaunis.Ei herkällr ja allergiselle iholle sovi kasvipohjaiset näköjään.Pari sopivaakin tuotetta onneksi löytynyt.

Vierailija
5/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteita sitten löysit, jotka sopii herkälle iholle?

Ärsyttää kun tuota luonnonkosmetiikkaa pidetään jonain jumalan lahjana kansalle, että kaikki ongelmat ratkeaa.. Taitaa olla vähän samanlainen juttu kuin karppaus..

Vierailija
6/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on herkkä iho ja allergiaan taipuva ihminen, pitää tosiaan pysyä kaukana kaikista kasvipohjaisista mömmöistä. Multa meinas henki lähteä kun erehdyin käyttämään shampoota jossa oli kamomillauutetta...

Vierailija
7/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juuri koskaan törmännyt tuommoiseen asenteeseen, vaikka omasta mielestäni olen luonnonkosmetiikkaan jonkin verran perehtynyt.

Samalla tavalla luonnonkosmetiikassa on allergisoivia ainesosia ja sekin tosiaan monilla painaa, jos iho ei ole tottunut. (Toisaalta minusta parissa kuukaudessa viimestään pitäisi tottua.)

En kuitenkaan sinuna tyrmäisi kaikkea luonnonkosmetiikkaa - kokeilemalla löytää. Osta pikkupurkit ekana, niin ei pitäis mennä kaikki rahatkaan. Itse olen pikkuhiljaa siirtynyt kokonaan luonnonkosmetiikkaan entisten purkkien huvetessa.

Vierailija
8/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain blogeissa tunnutaan ylistävän tuota luonnonkosmetiikkaa maasta taivaaseen.. Mutta ehkä vielä jaksan yrittää :) En kuitenkaan halua kulkea naama ihottumaisena paria kuukautta vain sen takia, että naama tottuisi.

Vierailija
9/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en uskalla käyttää luonnonkosmetiikkaa allergian takia. Katselin esim. Mádaran voiteen valmistusaineita, siinä mainittiin mm. tomaatti. Olen sille erittäin allerginen, joten en voisi kuvitellakaan levittäväni sitä naamaani. Suurin osa luonnonkosmetiikasta sisältää jotain, jolle olen allerginen.

En väitä, etteivätkö ne voisi olla hyviä toisille, mutta minulle eivät sovi.

Vierailija
10/10 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain näitä:

Vihreä kosmetiikka: palasaippuat ja shampoopala blondi sekä hiushuuhtelu nokkonen.

Kookosöljyä käytän dödönä.

Välillä käytän hiusten pesuun vain ruokasoodaa tai raakaa kananmunaa. Etikalla joskus harvoin huuhtelen.

Kun rasvaa sisäisesti, niin ei naama tarvii sen kummempaa kosteusvoidetta ulkoisesti. Juu, olen siis karppaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan