Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

menisittekö?

Vierailija
17.02.2012 |

miehen luokse uudestaan jos mies edellisillä treffeillä (pyysi luokseen kun oltiin sovittu lapsivapaana viikonloppuna)kaksi viikkoa sitten: menin siis illalla kahdeksan aikaan ja oltiin sovittu että olen perjantaista sunnuntaihin hänen luonaan, niin hän pyysi mua ilman syytä lähtemään lauantai- aamuna viideltä? On joskus tehnyt tätä aikaisemminkin pari kertaa mutta olen lähtenyt hänen pyynnöstään lauantai-aamuna aamupäivällä kun olen perjantai-iltana mennyt tai sitten olen lähtenyt lauantai-aamuna ja hän pyytänyt takaisin ja olen mennyt, ainut miinus on että mun pitää ajaa 75 km edestakaisin. Tulee paha mieli, vähän sellainen hyväksikäytetty olo, et ensin pyytää luokseen ja sovitaan perjantai-iltana että lauantaina käydään kaupassa ja kävelyllä ja sitten laitetaan ruokaa, jutellaan ja katellaa televisiota, niin ilmoittaa aamulla että mun pitää lähteä. Kun kysyin syytä niin hän ei vastannut. Mitä teen menenkö siis tänään eli perjantai-iltana vaikka en ole varma voinko olla viikonlopun hänen luonaan? Tuli vähän sekava teksti mutta auttakaa jooko? ollaan tapailtu pari vuotta n. pari kertaa kuussa ja vain hänen luonaan. ei käydä yhdessä muualla kuin nopeasti pienellä kävelylenkillä ja ehkä kaupassa (joskus ollaan vaan neljän seinän sisällä, hän ei ole sanonut syytä miksi hän ei käy mun kanssa missään)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ennemmin paikalliseen katsomaan uutta miestä

Vierailija
2/2 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis minäkään. Baariin vaan tuulettumaan omien hyvien kavereitten kanssa! Älä sinäkään selittele, sanot vaan ettet ole tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi