Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä sais Fazer lopetta Mignonien tekemisen että riittäis munia kotitalouksillekin

Vierailija
06.04.2012 |

Ärsyttää kun piti leipoa rahkapiirakkaa ja Prisman kananmunahylly oli aivan tyhjä

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut, että munien sisältö heitetään viemäriin. Siskon mies on Fazerilla töissä.

Höpö höpö, olisi pikkuisen turhan kallis tapa tehdä niitä munia. Sisukset menee leipomoille yms. munamassana.

Varma tieto. Sisuksia ei käytetä. Soitin siskon miehelle ja kysyin. On Fasulla töissä.

Kananmunankuoria kerätään pitkin vuotta, Fazerin leipomo käyttää sisukset.

Vierailija
42/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut, että munien sisältö heitetään viemäriin. Siskon mies on Fazerilla töissä.

Höpö höpö, olisi pikkuisen turhan kallis tapa tehdä niitä munia. Sisukset menee leipomoille yms. munamassana.

Varma tieto. Sisuksia ei käytetä. Soitin siskon miehelle ja kysyin. On Fasulla töissä.

Kananmunankuoria kerätään pitkin vuotta, Fazerin leipomo käyttää sisukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fazer.fi/Brandit/Muut-Fazer-brandit/Mignon/

Eli osuu kyllä tähän samaan munapulaan. Toisaalta siitä ei ole tietoa, koska ne kuoret on tilattu, pesty jne jne.

Vierailija
44/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkokos siellä prismassa vaan pyöriä.

Käytännön pila virpojille: ota Mignon munasta se tarra ja laita oikeaan keitettyyn kananmunaan ja anna virpojalle ;-D

Vierailija
45/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Fazerille munankuoret tulevat tyhjennettyinä.

Vierailija
46/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole suklaata vaan nougattia.

No mitäs se nougatti on? Ne murut, joita suklaan seassa on. Oletpas oikein neropatti!

Vierailija
47/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole suklaata vaan nougattia.

No mitäs se nougatti on? Ne murut, joita suklaan seassa on. Oletpas oikein neropatti!

Tää palsta ei ikinä lakkaa yllättämästä mua sillä kuinka tyhmiä ihmisiä maailmassa on =D.