Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä sais Fazer lopetta Mignonien tekemisen että riittäis munia kotitalouksillekin

Vierailija
06.04.2012 |

Ärsyttää kun piti leipoa rahkapiirakkaa ja Prisman kananmunahylly oli aivan tyhjä

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munia ei tyhjennetä Fazerilla, sinne toimitetaan pestyt kuoret

http://www.fazer.fi/Tuotteet-ja-palvelut/Suklaa-ja-makeiset/Makea_maail…

olen kuullut, että munien sisältö heitetään viemäriin. Siskon mies on Fazerilla töissä.

Höpö höpö, olisi pikkuisen turhan kallis tapa tehdä niitä munia. Sisukset menee leipomoille yms. munamassana.

Sisuksia ei käytetä. Soitin siskon miehelle ja kysyin. On Fasulla töissä.

Vierailija
22/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorenmuruissa on kanankakkaa (koska muna tulee kanan pyllystä, jos joku kaupunkilainen ei tiedä). .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhteissuoli, josta tulee kaikki. Käytin siksi pylly-sanaa.

Vierailija
24/47 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilly.

Miksei se voi olla pimppi?

Vierailija
25/47 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaalla munankuoret täytetään käsityönä yksi kerrallaan herkullisella mantelipähkinä-nougattäytteellä, joka sisältää mantelia, hasselpähkinöitä, sokeria, kaakaovoita, vaniljaa ja kaakaomassaa

Vierailija
26/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se vielä tarkoita, että tietäisin kaikista Fazerin tuotteista tekotavat. Että ihan höpöhöpötyyppi on tuo yhden siskonmies.

Vierailija
28/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkokos siellä prismassa vaan pyöriä.

Käytännön pila virpojille: ota Mignon munasta se tarra ja laita oikeaan keitettyyn kananmunaan ja anna virpojalle ;-D

Vierailija
29/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se vielä tarkoita, että tietäisin kaikista Fazerin tuotteista tekotavat. Että ihan höpöhöpötyyppi on tuo yhden siskonmies.

Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana.

Ihan luotettava mies se on. On muuten siellä suklaaosastolla, eli tietää paremmin kuin esim. autokuskit suklaamunien luonteen.

Vierailija
30/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana.

Ihan luotettava mies se on. On muuten siellä suklaaosastolla, eli tietää paremmin kuin esim. autokuskit suklaamunien luonteen.

liitty Mignoniin??? Vai väittääkö se siskonmies, että ne tehdään suklaasta???

Vierailija
31/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana. Ihan luotettava mies se on. On muuten siellä suklaaosastolla, eli tietää paremmin kuin esim. autokuskit suklaamunien luonteen.

Mistä niin päättelet? Haetaanko tällä ketjulla nyt sitten sitä, että onko siskon mies luotettava vai ei?

Vierailija
32/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana. Ihan luotettava mies se on. On muuten siellä suklaaosastolla, eli tietää paremmin kuin esim. autokuskit suklaamunien luonteen.

Mistä niin päättelet? Haetaanko tällä ketjulla nyt sitten sitä, että onko siskon mies luotettava vai ei?

että siskonmies on SUKLAAOSASTOLLA töissä niin on mielestäni oleellista kysyä ,että mitä se Mignonmuniin liittyy!

Tässä koko ketjussa on melkein kaikilla faktat totaalisen hakusessa ja siksi tän voikin vetää huumorin puolelle!

Vierailija
33/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perustelut?

Minä olen kirjoittanut pelkkää faktaa. Myös sen kanan yhteissuolen tiedän, koska kasvatan kanoja. Ihan itse. On kyllä siskollakin, eli sen mies tietää kyllä niistäkin :)

Vierailija
34/47 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/47 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita se tarra raakaan kananmunaan ;)

Käytännön pila virpojille: ota Mignon munasta se tarra ja laita oikeaan keitettyyn kananmunaan ja anna virpojalle ;-D

Vierailija
36/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kanaa + kukko :)

Hyvin pysyy munissa :)

Vierailija
37/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kanaa + kukko :)

Hyvin pysyy munissa :)

Vierailija
38/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole höpötyyppi. Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana.

Kyllähän mä sitten uskon että se mies se varmasti tietää kaikesta kaiken.

Vierailija
39/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perustelut?

Minä olen kirjoittanut pelkkää faktaa. Myös sen kanan yhteissuolen tiedän, koska kasvatan kanoja. Ihan itse. On kyllä siskollakin, eli sen mies tietää kyllä niistäkin :)

Ton kanan (tai siis lintujen) yhteissuolen nyt oletettavasti tietää kaikki jotka ovat olleet biologian tunnilla paikalla =D. Tiesitkö, että myös kilpikonnilla on moinen?

Tarkoitin tuota Mignonmunan valmsitusta ja sitä minne se munan sisältö Fasulta menee. Kuten myös sitä, että suurin osa suomalaisista edelleen luulee, että Mignonmuna on suklaata vaikkei se sitä ole.

Vierailija
40/47 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja perustelut?

Ton kanan (tai siis lintujen) yhteissuolen nyt oletettavasti tietää kaikki jotka ovat olleet biologian tunnilla paikalla =D. Tiesitkö, että myös kilpikonnilla on moinen?

Tarkoitin tuota Mignonmunan valmsitusta ja sitä minne se munan sisältö Fasulta menee. Kuten myös sitä, että suurin osa suomalaisista edelleen luulee, että Mignonmuna on suklaata vaikkei se sitä ole.

kaiken huipuksi ne Mignonit on valmsitettu niin kauan aikaa sitten, että niiden valmistus ei ole vaikuttanut mitenkän tähän munapulaan mistä nyt kouhkataan! Samoin kuin suklaakonvehdit valmistetaan aikaa ennen joulua myös pääsiäis tuotteet valmsitetaan aikoja ennen jakelun aloittamista.