Kyllä sais Fazer lopetta Mignonien tekemisen että riittäis munia kotitalouksillekin
Ärsyttää kun piti leipoa rahkapiirakkaa ja Prisman kananmunahylly oli aivan tyhjä
Kommentit (47)
Kuorenmuruissa on kanankakkaa (koska muna tulee kanan pyllystä, jos joku kaupunkilainen ei tiedä). .
on yhteissuoli, josta tulee kaikki. Käytin siksi pylly-sanaa.
pilly.
Miksei se voi olla pimppi?
Tehtaalla munankuoret täytetään käsityönä yksi kerrallaan herkullisella mantelipähkinä-nougattäytteellä, joka sisältää mantelia, hasselpähkinöitä, sokeria, kaakaovoita, vaniljaa ja kaakaomassaa
mutta ei se vielä tarkoita, että tietäisin kaikista Fazerin tuotteista tekotavat. Että ihan höpöhöpötyyppi on tuo yhden siskonmies.
pakkokos siellä prismassa vaan pyöriä.
Käytännön pila virpojille: ota Mignon munasta se tarra ja laita oikeaan keitettyyn kananmunaan ja anna virpojalle ;-D
mutta ei se vielä tarkoita, että tietäisin kaikista Fazerin tuotteista tekotavat. Että ihan höpöhöpötyyppi on tuo yhden siskonmies.
Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana.
Ihan luotettava mies se on. On muuten siellä suklaaosastolla, eli tietää paremmin kuin esim. autokuskit suklaamunien luonteen.
Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana.
Ihan luotettava mies se on. On muuten siellä suklaaosastolla, eli tietää paremmin kuin esim. autokuskit suklaamunien luonteen.
liitty Mignoniin??? Vai väittääkö se siskonmies, että ne tehdään suklaasta???
Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana. Ihan luotettava mies se on. On muuten siellä suklaaosastolla, eli tietää paremmin kuin esim. autokuskit suklaamunien luonteen.
Mistä niin päättelet? Haetaanko tällä ketjulla nyt sitten sitä, että onko siskon mies luotettava vai ei?
Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana. Ihan luotettava mies se on. On muuten siellä suklaaosastolla, eli tietää paremmin kuin esim. autokuskit suklaamunien luonteen.
Mistä niin päättelet? Haetaanko tällä ketjulla nyt sitten sitä, että onko siskon mies luotettava vai ei?
että siskonmies on SUKLAAOSASTOLLA töissä niin on mielestäni oleellista kysyä ,että mitä se Mignonmuniin liittyy!
Tässä koko ketjussa on melkein kaikilla faktat totaalisen hakusessa ja siksi tän voikin vetää huumorin puolelle!
Ja perustelut?
Minä olen kirjoittanut pelkkää faktaa. Myös sen kanan yhteissuolen tiedän, koska kasvatan kanoja. Ihan itse. On kyllä siskollakin, eli sen mies tietää kyllä niistäkin :)
laita se tarra raakaan kananmunaan ;)
Käytännön pila virpojille: ota Mignon munasta se tarra ja laita oikeaan keitettyyn kananmunaan ja anna virpojalle ;-D
7 kanaa + kukko :)
Hyvin pysyy munissa :)
7 kanaa + kukko :)
Hyvin pysyy munissa :)
Ei ole höpötyyppi. Oli kirkkovaltuustossakin ehdokkaana.
Kyllähän mä sitten uskon että se mies se varmasti tietää kaikesta kaiken.
Ja perustelut?
Minä olen kirjoittanut pelkkää faktaa. Myös sen kanan yhteissuolen tiedän, koska kasvatan kanoja. Ihan itse. On kyllä siskollakin, eli sen mies tietää kyllä niistäkin :)
Ton kanan (tai siis lintujen) yhteissuolen nyt oletettavasti tietää kaikki jotka ovat olleet biologian tunnilla paikalla =D. Tiesitkö, että myös kilpikonnilla on moinen?
Tarkoitin tuota Mignonmunan valmsitusta ja sitä minne se munan sisältö Fasulta menee. Kuten myös sitä, että suurin osa suomalaisista edelleen luulee, että Mignonmuna on suklaata vaikkei se sitä ole.
Ja perustelut?
Ton kanan (tai siis lintujen) yhteissuolen nyt oletettavasti tietää kaikki jotka ovat olleet biologian tunnilla paikalla =D. Tiesitkö, että myös kilpikonnilla on moinen?
Tarkoitin tuota Mignonmunan valmsitusta ja sitä minne se munan sisältö Fasulta menee. Kuten myös sitä, että suurin osa suomalaisista edelleen luulee, että Mignonmuna on suklaata vaikkei se sitä ole.
kaiken huipuksi ne Mignonit on valmsitettu niin kauan aikaa sitten, että niiden valmistus ei ole vaikuttanut mitenkän tähän munapulaan mistä nyt kouhkataan! Samoin kuin suklaakonvehdit valmistetaan aikaa ennen joulua myös pääsiäis tuotteet valmsitetaan aikoja ennen jakelun aloittamista.
Munia ei tyhjennetä Fazerilla, sinne toimitetaan pestyt kuoret
http://www.fazer.fi/Tuotteet-ja-palvelut/Suklaa-ja-makeiset/Makea_maail…