Kyllä sais Fazer lopetta Mignonien tekemisen että riittäis munia kotitalouksillekin
Ärsyttää kun piti leipoa rahkapiirakkaa ja Prisman kananmunahylly oli aivan tyhjä
Kommentit (47)
Tehtaalla munankuoret täytetään käsityönä yksi kerrallaan herkullisella mantelipähkinä-nougattäytteellä, joka sisältää mantelia, hasselpähkinöitä, sokeria, kaakaovoita, vaniljaa ja kaakaomassaa
Ainakin munien sisältö tyhjennetään mukiin, eli yksinkertaisesti käytetään muumimukimenetelmää;)
Ainakin munien sisältö tyhjennetään mukiin, eli yksinkertaisesti käytetään muumimukimenetelmää;)
mutta on se useamman lapsen verran mennyt oikeaan tarkoitukseenkin.
hienoa, että tämä kissa nostettiin pöydälle! Fazer boikottiin ja kauppasaartoon!!
olen kuullut, että munien sisältö heitetään viemäriin. Siskon mies on Fazerilla töissä.
ne kuoret on oikeita tietenkin. Luepa siitä Mignonin pakkauksesta, jos et usko.
Fazerko kaikki munat vei, mä jo luulin että karppaajat on taas asialla....
Kun ei ne varmaan edes käytä niitä munien sisuksia mihinkään! Nii!
EU kieltää. joka on hyvä, koska kukaanhan ei valvoisi, miten paljon kuorenmuruja munamassaan jäisi, kun sisus puhalletaan ulos. Kuorenmuruissa on kanankakkaa (koska muna tulee kanan pyllystä, jos joku kaupunkilainen ei tiedä). Kanankakassa on salmonellaa. Siitä taas seuraa ripuli ja sikiövaurio syöjälle. onneksi joku Evira huolehtii tuollaisista jutuista, niin tavallisen kuluttajan ei tarvitse.
olen kuullut, että munien sisältö heitetään viemäriin. Siskon mies on Fazerilla töissä.
Höpö höpö, olisi pikkuisen turhan kallis tapa tehdä niitä munia. Sisukset menee leipomoille yms. munamassana.
EU kieltää. joka on hyvä, koska kukaanhan ei valvoisi, miten paljon kuorenmuruja munamassaan jäisi, kun sisus puhalletaan ulos. Kuorenmuruissa on kanankakkaa (koska muna tulee kanan pyllystä, jos joku kaupunkilainen ei tiedä). Kanankakassa on salmonellaa. Siitä taas seuraa ripuli ja sikiövaurio syöjälle. onneksi joku Evira huolehtii tuollaisista jutuista, niin tavallisen kuluttajan ei tarvitse.
Pah, jos munan sisus kuumennetaan, kuten esim leipomuksissa yms käy niin salmonellariskiä ei ole. Raakoihin tuotteisiin ei tietenkään käytetä.
Ulkomailla myydään raakoja munia ihan erotettuna valkuaisina ja keltuaisina maitopurkin tapaisissa pöntöissä.
Pah, jos munan sisus kuumennetaan, kuten esim leipomuksissa yms käy niin salmonellariskiä ei ole. Raakoihin tuotteisiin ei tietenkään käytetä. Ulkomailla myydään raakoja munia ihan erotettuna valkuaisina ja keltuaisina maitopurkin tapaisissa pöntöissä.
Mutta ne on kuumennettu salmonellariskin takia. HAluan raakaa kananmunaa.
Höpö höpö, olisi pikkuisen turhan kallis tapa tehdä niitä munia. Sisukset menee leipomoille yms. munamassana.
Sisuksia ei käytetä. Soitin siskon miehelle ja kysyin. On Fasulla töissä.
eikä minua yhtään yllätä se, että et vieläkään perustele yhtään väittämääsi. Paistattelet vain omassa viisaudessasi, kertomatta, mihin se kuviteltu viisaus perustuu. Se koira älähtää jne :)