Loukkaannutko, jos miehesi näkee unessa olevansa autiosaarella 10 huippumallin kanssa?
Kommentit (14)
ja eräs toinen ystävämme - nainen - harmitteli, kun taustalla oli televisio auki. sanoi, että heillä ei viikonloppuisin katsota televisiota ollenkaan, koska "olisi outoa, jos kaksi aikuista ihmistä ei keksisi mitään muuta tekemistä kahdestaan ollessaan". Mieheni meinasi tukehtua juomaansa tuon kuullessaan ja kysyinkin kotona, josko tämä oli kuvitellut itsensä ystävämme miehen tilalle. Oli kuulemma. =DD
En loukkaannu edes tuollaisesta, joten ei, en loukkaantuisi unesta.
Näen itsekin vaikka mitä unia, mutta en kerro kaikkea tietenkään miehelleni. Kuulostaa siltä, että mies on alkanut ottaa vaimonsa itsestäänselvyytenä ja näkee tämän kaverina.
nähdä tuollaista ihanaa unta! Puhumattakaan mun näkemistäni unista, saatan joka yö loukata jotakuta läheistäni...
Näen itsekin vaikka mitä unia, mutta en kerro kaikkea tietenkään miehelleni. Kuulostaa siltä, että mies on alkanut ottaa vaimonsa itsestäänselvyytenä ja näkee tämän kaverina.
Mä voisin itsekin uneksia että se paska ois autiosaarella huippumallien kans ja pysyis siellä!!!
mulla kai ole oikeutta sellaiseen kun viimekin yönä olin kahden eri tuntemani miehen kanssa (unessa).
Mutta siitä loukkaannun, jos mies minun unessa vikittelee muita naisia. Sitten, kun aamulla kerron miehen käytöksestä, hän on ihan viattomana ja kieltää koko asian. Kerrankin väitti olleensa koko yön venettä maalaamassa, vaikka oikeasti flirttaili muille naisille minun läsnäollessani. Huh.
Ihan selkeä kriisin ja avioeron paikkahan tuo olisi. Mies jolla on tuollainen mielikuvitus pettää aivan varmasti vähintään ajatuksen tasolla. Ei sellaista petturia kannata katsella pitkään. Monoa takapuoleen vain ja mielikuvituksetonta miestä etsimään!
koska miehelläni ei ole harmainta aavistusta ketkä ovat huippumalleja. Hän ei lue naistenlehtiä eikä katso telkkaria juuri koskaan, lähinnä uutisia.
Ehkä nyt ei ihan kaikkia yksityiskohtia kannattaisi mulle kertoa, mutta minkä unilleen voi..
naurettaisiin tuolle unelle - melkoisen kliseistähän tuollainen on. Varsinkin, jos tosiaan olisivat HUIPPUMALLEJA. Joku tolkku, jos olisivat vaan tosi hyvännäköisiä naisia. Mutta huippumalleista haaveilu kuulostaa vähän teinipoikien fantasialta - missä ei sinänsä toki ole mitään vikaa, mutta olisihan se vähän hassua. Ihan yhtä lailla olisi koomista, jos itse näisin unta josta hunks-porukasta, jota en edes pidä seksikkäänsä kokoonpanona.
muttei mieheni myöskään ole niin pässi, jotta kertkoisi minulla moisesta unesta. Kyllähän siinä sitten tuntisi itsensä vähän riittämättömäksi! :D
Todennäköisesti mies kertoisi ja päätyisimme touhuilemaan koska se saisi minut haluamaan miestäni.
Me ollaan sovittu että tavoittamattomista ihmisistä saa fantasioida ihan niin paljon kun haluaa hereilläkin. Mutta ei tutuista tai sellaisista joiden kanssa vois oikeasti tapahtua jotain. Ja minähän siitä nautin sitten kun mies on innostunut fantasioistaan ja tulee minulle ehdottelmaan kivoja =)
ooookei..