Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiusten värjäys hennalla...?

Vierailija
06.04.2012 |

Mä oon värjänny aiemmin kemikaalisilla väreillä ja ostin nyt Satvan Henna naturalin. Mulla on siis hirvee juurikasvu ja aattelin sen värjätä pois.Mutta mietin vaan sitä, ku nuo on värjätty aiemmin sillä kemikaali värillä ja jos nyt värjään tuohon hennalla päällä, niin tuleeko siitä kohin juurikasvu eri värinen, kuin muista hiuksista? tai mitä jos siis värjään ihan kaikki hiukset, niin tuleeko siitä sit ihan saman sävynen joka puolelta?

Mietin sitä kans jos teen eka väripoiston ja sit värjään tolla hennalla? :D

jos joku älys yhtään tätä mun kysymystä ja osais auuttaa,niin oisin kiitollinen :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

värinen tukka sulla on sitten? Auttais vähän asiaa? Kemikaaliväreillä värjätynkin päälle voi kyllä hennata. Siihen tulee sitten punainen vivahde tai kiiltoa, riippuu pohjaväristä. Koska et kertonut tukkasi väriä, en voi sanoa kannattaako värinpoisto.

Vierailija
2/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis punaset hiukset on mulla :D ja tuo juurikasvu on ruskeeta, joka on siis mun hiuksien oikee väri. Mutta muuten siis ihan punaset hiukset.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa sitä hennaa vain juurikasvuun ja kokeilla koko hiuksen pituudella esim alahiuksiin.

Vierailija
4/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden käyttöähän ei enää suositella ollenkaan

Vierailija
5/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Henna itsessään on todella allergisoiva,siksi myös hennatatuointeja suositellaan kokonaan karttamaan!

Vierailija
6/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Henna itsessään on todella allergisoiva,siksi myös hennatatuointeja suositellaan kokonaan karttamaan!

Vierailija
7/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään suositella, kun on luonnonainetta eikä teollisuus pysty vetämään tarpeeksi välistä.

Jos hennaa on jossain päin maailmaa käytetty yhtä monta vuosituhatta kuin suomalaiset saunaa, niin miksi se yhtäkkiä vasta nyt niin vaaralliseksi on muuttunut?

Vierailija
8/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäljellä sitä samaa väriä avaamaton pakkaus. Arvatkaa haluanko käyttää...

Vierailija
9/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jäljellä sitä samaa väriä avaamaton pakkaus. Arvatkaa haluanko käyttää...

Vierailija
10/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkissä kerrotaan teinistä, joka kuoli. Toinen kuollut oli nelikymppinen perheenäiti.

http://www.iltalehti.fi/kauneus/2011112214801763_ka.shtml

Vierailija
11/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas, aito luonnonhenna ei ole allergisoiva. Teollisesti valmisettu henna voi olla, ja hennatatuoinneissa käyetttävä mustaväriaine allergisoi. Se on AIVAN eri asia kuin aito henna.

Vierailija
12/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

henna oo allergisoiva.

sehän on ihan luonnontuote

Vierailija
13/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löysin sellaista tietoa, että Ruohonjuurikaupan hiusvärit saattaisivat käydä, koska niissä ei ole kemikaaleja.

Onko kellään tietoa tästä?

Vierailija
14/14 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ilman muuta hennalla vaan päälle, jos on jo valmiiksi punainen. Itse tein saman operaation noin vuosi sitten. Olin hiusmallina, mulle laitettiin punainen väri ja tykästyin siihen todella, mutta se kulahti tosi nopeasti. Ostin hennaa ja värjäsin sillä, ja sen jälkeen oon hennannut uudelleen vuoden aikana VAIN neljä kertaa juurikasvun takia. Latva ei ole kulahtanut yhtään, eli sitä ei tartte pelätä, että väri kulahtaisi sameaksi. Viime hennaus oli minulla joulukuun lopussa, ja katsoin tänään hiuksiani luonnonvalossa, ja ne hennatut osiot kiilsi edelleenkin ihan kuin vastavärjätyt =)

Tosi hyvä tuote, ja nuo myrkkypuheet ei koske aitoa hennaa. Värisekoitukset voivat ollakin vaarallsia. Niissä voi olla raskasmetalleja. Jos ostat puhdasta hennaa, saat ainoastaan hoitavan hetken sekä hiuksille, että päänahalle, ja upean, kestävän värin.