En tykkää tyttölapsista.
Ei tätä kehtaa missään sanoa. Mutta näin se on, olen aina tykännyt enemmän pienistä pojista ja vielä onnekseni sain itsekin kaksi poikaa. En osaa olla tyttöjen kanssa enkä tykkää kenestäkään tuttuni tyttölapsesta.
Kommentit (10)
Ootpas outo :)
Mutta minkä sille mahtaa jos asia näin on. Sillon ku mäki odotin nii ajattelin poika tulee, mut tyttöhän sieltä tulla tupsahti ja todella rakas on. Onneks oot saanu poikii :D
Mun tyttöni on ihana lapsi ja kova menijä. Ehkä näette tytöt jotenkin rajoittuneesti.
En ole vielä tavannut lasta josta en tykkäisi. Onneksi sain tytön ja pojan. Kaikki lapset ovat minulle rakkaita missä ikinä lapsia näen ja jokaisessa lapsella näen jotain arvokasta ja kaunista.
samanikäiset. Onhan tyttö "hankalampi" mutta silti yhtä rakas. tullut kuulemma äitiinsä
Vähän sama kuin tulisit tänne kertomaan ettet tykkää tietyn rotuisista ihmisistä kun et osaa olla niiden kanssa, etkä tykkää kenestäkään niistä jonka tunnet.
Tuo sinun tykkäämättömyytesi kertoo sinusta, ei niistä tyttölapsista. Sanoisin että sinussa on ongelmia ja vikaa tuon asian suhteen. Kannattaisi varmaan tehdä asialle jotain.
ei kukaan tykkää toisten lapsista, päivänselvä asia.
kyse sun rajottuneesta maailmankuvastas, kaikki tytöt ei oo samasta puusta veistettyjä. en minäkään tykkää ns. pikkuvanhoista tytöistä tai "aivottomista" riehuja-pojista.
Jos ei pidä tai ei koe yhteyttä tyttöjen kanssa niin se kertoo omista vaikeuksista hyväksyä itsensä. Jotain semmosta ollut ilmassa jo pienenä mikä aiheuttanut ristiriitaisuutta omaan sukupuoleen. Halusiko jompikumpi vanhemmista että olet poika?
Ap on ollut itse tyttö joten jos ei tyttöjä hyväksy se on todella joku varhaisuuden trauma.
Toka oli tyttö, olin silloin pettynyt, mutta nyt rakastan tyttöäni hyvin paljon ja touhuaminen hänen kanssaan on aivan luontevaa. Jos saisit tytön, sinulle kävisi varmaankin samoin.
Onneksi sain vain poikia.