Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns toinen nainen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.04.2012 |

Tilanteeni on se, että VAHINGOSSA päädyin suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa. Olen tällä hetkellä täysin hukassa joten ajattelin tänne vastailun selvittävän ajatuksiani.

En pysty koko kuviota kirjoittamaan kun ajatukset takkuaa, niin ajattelin jos joku haluaa kysyä jotain niin vastaan.

Huom: Kysellä saa, törkeää moralisointia en jaksa kuunnella, sillä tiedostan tämän olevan väärin enkä olisi koskaan uskonut ajautuvani sellaiseksi naiseksi mitä itse ennen halveksin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja enempää en voi edes saada.

ap

Vierailija
22/23 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kuvaamaasi tilanteeseen voi päätyä etukäteen suunnittelematta. Ihminen on kuitenkin vastuussa myös niistä päätöksistään, joita ei ole tietoisesti tehnyt. Joka tapauksessa suhteen jatkaminen tai päättäminen on nyt tietoinen päätös. Harkitse asiaa tarkkaan.

Toivotan sinulle tsemppiä, ap. Uskon, että elämäntilanteesi on haasteellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlissa, sitten kirjoittelimme kauan facebookissa jonka jälkeen tapasimme kävelyllä jne.

Tietenkin olemme molemmat vastuussa tästä tilanteesta ja siitä, että menimme näinkin pitkälle.

Tämä ei vain todellakaan ollut kummankaan tarkoitus joten siksi käytän sanaa vahingossa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi