ei hitsi tuo Katariina Souri on kaunis ikäisekseen. ei ikinä uskoisi, että on 44v. ev
Kommentit (26)
Onhan tuo ollut melkein pantavan näköinen joskus 30v. nuorempana.
Katsoin samaa, että todella kaunis ikäisekseen - oikeastaan jopa kauniimpi kuin nuorempana mun mielestä. Suurin osa tuon ikäisistä näyttää kuivakoilta kävyiltä.
No on kyllä ihan kaunis, siro ja tyttömäinen. Fiksumman oloinen kuin silloin puputyttöaikoinaan.
Mielestäni on todella kaunis persoonallisella tavalla. Olen samaa ikäluokkaa, mutten ollenkaan noin nätti, minullakin tosin vähän samanlaiset kissansilmät kuin Katariinalla, ja korostamalla niitä saan itsestäni ihan kivannäköisen. Katariinalla oli aika erikoinen silmämeikki tuossa haastattelussa, rajaukset tehty jollakin turkoosin tapaisella, oli kyllä kivan näköisesti meikattu. Pidin myös hämen hiuksistaan, sopivat hänelle todella hyvin. Yleisesti olen huomannut, että monet neli-viisikymppiset ovat jotenkin arkoja leikkaamaan hiuksiinsa vähän lyhyemmän mallin. Kun vanhenee ja piirteet vähän valahtavat, niin useimmille sopisi pitkää hiusmallia paremmin vähän lyhyempi, se ikään kuin nostaa kasvoja ja valahtaneita piirteitä. Tuo Katariina vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä, elää elämäänsä niin kuin itse haluaa eikä varmaan liikoja mieti mitä muut miettii, ihan tervettä. Tosin en häntä mitenkään tunne, mutta tällainen mielikuva nyt hänestä tuli.
Kaunis ja fiksu. Aamulla näin ohimennen TV:ssä. Näytti kaulan perusteella liiankin laihalta
Kaunis on. Ei iällä ole merkitystä,, kaunein tuntemani nainen on yli 50 v. Tykkään just kypsistä naisista, heissä on sensuaalisuutta, joka puuttuu nuorilta naisilta, jotka kyllä ovat nättejä ja söpöjä, mutta ei sen enempää. Kyllä nainen vaan paranee vanhetessaan, rypyt ei haittaa mitään..ne korvaa sänkytaidot, aito nauttiminen, viisaus, eroottisuus. Näin on.