Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei hitsi tuo Katariina Souri on kaunis ikäisekseen. ei ikinä uskoisi, että on 44v. ev

Vierailija
05.04.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin säilynyt on kyllä, mutta kaunis - ei todellakaan.

Vierailija
2/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kasvattaisin kyllä tukkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä osaa Kataa katsoa ja nähdä sitä nykyisen ikäisenä. Mulle se on aina se seksikäs pimu jossain Apun kuvissa 80-luvulla. Kait se on hyvin säilynyt, mutta se vaan vahvistaa sitä illuusiota.

Nam! Panisin!

Vierailija
4/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo ja kauniit silmät, nenähän ei ole erityisen kaunis. Ja jos puhutaan Linnan tähdet-ohjelmasta, niin hän yllätti minut fiksuudellaan. Minun kuvani hänestä on ikävä kyllä ollut seiskatasoisten tietojen varassa.

Vierailija
5/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei todellakaan tarvitse jäädä maineensa uhriksi!

Vierailija
6/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun mensaankin kuuluu (tai ainakin pääsi) niin olisi varmaan menestynyt hyvin jossain akateemisessa ammatissa, jostain syystä vain on halunnut saada tulonsa eri taitteitten parista, jossa ei ole niin lahjakas. Mistähän se johtuu, kun usein ihmiset ovat kiinnostuneita siitä, missä ovat hyviä. Hän voisi olla nyt vaikka taiteita harrastava aivokirurgi :)

Vierailija
7/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun mensaankin kuuluu (tai ainakin pääsi) niin olisi varmaan menestynyt hyvin jossain akateemisessa ammatissa, jostain syystä vain on halunnut saada tulonsa eri taitteitten parista, jossa ei ole niin lahjakas. Mistähän se johtuu, kun usein ihmiset ovat kiinnostuneita siitä, missä ovat hyviä. Hän voisi olla nyt vaikka taiteita harrastava aivokirurgi :)

Vierailija
8/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vartalo ja kauniit silmät, nenähän ei ole erityisen kaunis. Ja jos puhutaan Linnan tähdet-ohjelmasta, niin hän yllätti minut fiksuudellaan. Minun kuvani hänestä on ikävä kyllä ollut seiskatasoisten tietojen varassa.

Mun arvostus Kataa kohtaan lähti kyllä lentoon, kun se jossain haastattelussa sanoi, ettei tunnista mitään kukkia tai muita kasveja (ja haluais). Kyllä niinku monet niin yrittää olla kauniita ja älykkäitä ja tietäviä, kun läpi paistaa, ettei näin ole.

Verratkaa saman ajan toiseen seksipommiin. Monet muistaa käynnin HPR:ssä. Tässä nykyinen itsensähuijaaja:

http://www.guardian.co.uk/lifeandstyle/2010/oct/23/samantha-fox-intervi…

Vierailija
9/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostin Playboyn missä hän oli niin silloin oli kauneimmillaan.

T: mies 44

Vierailija
10/26 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostin Playboyn missä hän oli niin silloin oli kauneimmillaan.

T: mies 44

Oon varma, että näin on. (miten olisikaan mahdollista, että yli 40-v paranisi ulkonäöltään...) Silti haluan säilyttää illuusioni. Tai valehtelen, paskat mulle sillä on väliä näin suuressa mittakaavassa.

Vierailija
11/26 |
08.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa näet "kauneutta" photosopatuissa ja vääristetyissä kuvissa vai omissa mielikuvissasi, todellisuudessahan kyseessä on kohta viisikymmentä vuotta vanha nainen joka ei naiskauneuden kanssa istu samassa pöydässä ja tässä faktat

http://www.souri-katariina.blogspot.fi/

Vierailija
12/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken Puoli seitsemää ja täytyy sanoa, että on kyllä kaunis nainen. Upeat silmät, eikä ole ainakaan tanttautunut, vaikka on "jo" 46-v. Yllätti, että on perinteisesti älykäskin (entinen Mensan jäsen).

Vierailija
13/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis aspergernainen. Hän ei ole ihan niinkuin muut, mutta entäs sitten.

Vierailija
14/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 10:18"]

Kaunis aspergernainen. Hän ei ole ihan niinkuin muut, mutta entäs sitten.

[/quote]Onko kertonut, että on asperger?

Vierailija
15/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
16/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö 44v näyttää jotenkin rupsahtaneelta jo? Ihme käsitys.

Vierailija
17/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntynyt vuonna 1968 ja täyttää tänä vuonna jo 47.

Vierailija
18/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jo 46

Vierailija
19/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kaunis, siro ja keijumainen nainen luonnossakin ja lyhyet hiukset sopii todella hyvin. Joskus on ohimennen tullut vastaan jossain. Tietty jotenkin vähän "erilainen" mutta se voi kyllä johtua siitä että on sellainen julkkisaura ympärillä.

Vierailija
20/26 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä jo 46

Vinkki. Aina kun tekee mieli päteä tällaisissa asioissa, kannattaa tarkistaa aloituksen pvm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi