Lue keskustelun säännöt.
Menisitkä punttisalille: jos joku maksaisi sen, tai joku hoitaisi lasten vahtimisen?
18.11.2005 |
vai oletko vaan niin laiska että et viitsi lähteä?
Kommentit (2)
Meidän salilla on lastenhoitopalvelu (niin kuin varmaan monilla muillakin), mutta en silti käytä sitä kuin viikonloppuisin. Teen pitkää päivää töissä - haluan illalla nähdä lastani (joka menee jo klo 8 nukkumaan) enkä olla salilla. Käyn lenkillä sitten arki-iltaisin, kun lapsi on jo nukkumassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
punttisalinsa ja järjestävät hoitajan että pääsevät salille...