Nordinien Fidel
on kyllä ihan ylisöpö lapsi. Ihanan kuuloista tuo 2-vuotiaan juttelu. Ihan odotan taas tuota aikaa kun nuorimmaiseni alkaa juttelemaan :).
Kommentit (26)
Harvoin innostun tuttujen tai tuntemattomien lapsista, mutta tämä Fidel on vaan niin kertakaikkisen ihana, se puhuu ihanasti ja sillä on hauskat jutut :-)
mutta ei tosiaankaan pikkuvanha.
Muistan, kun kerran sanoi, olen nöyrä. Uskomattomat verbaaliset kyvyt noin nuorella.
Onnea Marialle ja Reinolle hienoista lapsista. He ovat kaikki kaikessa.
...sanoi siinä yhdessä kohdassa, että tuolla on se kauppa josta saa smurffi-tarroja (mun mielestä sanoi tosin muumi-tarroja, mutta Maria korjasi, että smurffitarroja, mutta muumit oli myös tradekan kampanjassa, joten sama se)
Hahmottaako moni noin pieni vielä ympäristöään niin, että osaisi tuollaisia juttuja sanoa? Voinen rehellisesti sanoa, ettei mun muksut ainakaan olis 2-vuotiaana samaan pystyneet. :)
Harvoin innostun tuttujen tai tuntemattomien lapsista, mutta tämä Fidel on vaan niin kertakaikkisen ihana, se puhuu ihanasti ja sillä on hauskat jutut :-)
Mä en oo edes mikään lapsifani mutta tuo lapsi kyllä on ihan mahtava. Jotenkin just ne jutut on niin uskomattomia. Ja se jäi kanssa jotenkin tosi liikuttavana mieleen kun lauloi paljon onnea vaan syntymäpäivänään. Liikuttava jakso kaiken kaikkiaan oli se.
Pitää antaa palautetta, että Marian pitää jatkaa ohjelmassa.
Pitää antaa palautetta, että Marian pitää jatkaa ohjelmassa.
Ihania ihmisiä! Ihan kuin oma kaveri lakkaisi olemasta, säälittävää miten "kiinnyin" näihin ihmisiin.
mutta ei tosiaankaan pikkuvanha.
Muistan, kun kerran sanoi, olen nöyrä. Uskomattomat verbaaliset kyvyt noin nuorella.
Onnea Marialle ja Reinolle hienoista lapsista. He ovat kaikki kaikessa.