Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen iholla sarjan Sinin ystävä ja minua ihmetyttää..

Vierailija
05.04.2012 |

Miksi Siniä morkataan täällä palstalla jatkuvasti että hän on lapsellinen paska, paska, paska

JA VIELÄ KERRAN LAPSELLINEN PASKA.

Että myöskään, Siniä ei olisi tarvinnut ottaa mukaan koko sarjaan ja Sinin takia jakseta tuota sarjaa katsoa!

Meidän Siniä on kuulkaa ihan turha syyttää siitä et häntä on pyydetty tohon sarjaan, se ei ole Sinin vika, Sub halusi itse kehittää tälläisen tosi teevee ohjelman ja päätti itse ketä ottaa siihen sarjaan mukaan ja he halusivat Sinin. Joten turha täällä marmattaa!

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sinä, jos tuollaiseen hakee varmaan satoja tuhansia ihmisiä ainakin, niin jos itse pääsee niin se on sama asia kuin lotto voitto? Hulluhan Sinin ois pitäny olla ellei se ois suostunu!

En ole tuo kenelle kirjoittelet, mut täytyy kommentoida, että huh, luuletko tosiaan että tuollaiseen ohjelmaan olisi ollut satojatuhansia hakijoita! Siis että tosissaan, Suomesta löytyisi narsistinkaltaisia naisia niin paljon, jotka olisivat valmiita tunkemaan yksityiselämänsä näytille muille!

Tainnut matikantunnit jäädä välistä, kun heittelet tuollaisia lukuja. Korkeintaan muutama sata hakijaa oli tohon ohjelmaan.

Vierailija
2/45 |
06.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletteko ajatelleet että on nuoria katsojia,teinejä, joita kiinnostaa katsoa teinin elämää ja myös monet vanhemmat joilla on teini-ikäisiä, Sini on kertonut Subin sivuilla miksi hän lähti sarjaan. Siniä ei paljoa keskustelupalstojen vakionegatiiviset kommentoijat hetkauta ja hyvä on että keskustellaan kunhan se on asiallista "lue" ei rikoksen merkkejä täyttävää herjausta yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä ihmettelen, että mistä tänne ovat nämä häijyt - varmasti lapsettomat - teinit ja ns velat löytäneet? Eikö teille ole muuta paikkaa keskustella kuin tämä äideille suunnattu keskustelupalsta?

Jos ei kiinnosta lukee mitä tahansa kommenttia keneltä tahansa niin älä lue, älä tule nettiin, äläkä varsinkaan mee minnekkään keskustelupalstalle ja jos meet niin ota pihdit esiin jolla saat ronkittuu ne herneet.

Mitä vi**un välii sillä on onko lapsia vai ja haluuko niitä vai ei (EI) niin kait sitä saa mis haluaa kirjottaa...

jos haluut jotain muuta niin mee suljetulle palstalle tai mikä parasta suljettuun huoneeseen niin ei kukaan häiritse :D

Mitä tulee nuoriin sarjahahmoihin ja vanhoihin (yli 35v) niin mielenkiintosempaa noi nuoremmat on ku jotkut vanhat lapsiperhekurpat.

Tarina on aina yhdestä henkilöstä ei heidän lapsista.

Katsoin kaksi jaksoa viimeksi ja nyt en ollenkaan, enkä aio.

Sini oli paras

Ninni 29 v ja ylpee :)

Vierailija
4/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo edelliskommentti kertoo niin paljon nykyajasta: siis että jos vain pääsee julkisuuteen, hulluhan se on joka ei suostu!

Itse kyllä ajattelen just toisinpäin: minkä ihmeen takia joku suostuu kertomaan ja paljastamaan elämästään kaikenlaista, jota ehkä jälkikäteen katuu suuresti, miksi ihmeessä altistaa itsensä kaikenlaiselle arvostelulle ja kommentoinnille, miksi ihmeessä ottaa se riski, että tuollainen voi vaikuttaa ihmisten mielipiteeseen hyvinkin negatiivisesti, voi esim. vaikeuttaa työnhakua tms. tulevaisuudessa.

Ei julkisuus todellakaan ole se tärkein juttu elämässä! (Vaikka kuulemma kyselytutkimuksessa yläasteikäisten julkkis on yksi top 3 -ammateista.... muita taisi olla joku viestintäala/toimittaja ja laulaja...just!)

Vierailija
5/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan se ja sama mistä syystä, mutta haukutaan, aina.

Minusta Sini on kaunis nuori teini, ja varmasti hänen elämänsä on monin verroin mukavampaa kuin monen av-mammam!

Mulla on vain pari vuotta nuorempi tytär, minusta on ihan kiva nähdä teinin elämää, vaikka on 16v, näkee siinä naisen elämää silti, vaikka ei olekaan 36v...

Vierailija
6/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sini tuolla sarjalla ole julkisuuteen pyrkimässä samalla tavalla kuin esim. joku tyrkky Saana Parviainen puolestaan Jussi Parviaisen siivellä ja muutenkin mitä oudoimmilla tempauksilla.

Meidän Sini lähti vaan tuohon mukaan, koska oli ainutlaatuinen tilaisuus lähteä. Vaan siksi, ettei elämässä monta kertaa varmasti kävele tuollaisia vastaan ja on se kokemus saada jakaa itsestään jotain muille. Se on vähän sama asia jos käy bb:ssä pyörähtämässä pelkän kokeilun takia, mut ei halua sen kummemmin jäädä julkisuuteen, eikä tuollaisen varjolla pitäisikään koska se ei ole mikään aihe olla julkisuudessa. Ellei halua tyrkkyjulkkis kastiin.

Sini ei aio tuon sarjan jälkeen sen koomin olla julkisuudessa enää, jatkaa vaan normaalia elämäänsä

En ymmärrä miksi haluatte edes Siniä morkata! Niin kuin Sini vielä eilisessä jaksossa sanoi että hän on sellainen persoona että haluaa aina auttaa muita ja että kaikilla muilla olisi kaikki hyvin jne. Sini on just symppis!

Haukkukaa tai morkatkaa mielummin Piaa jos täytyy sellasta tehdä. Pia se vasta sanonko mistä on.

Vierailija
7/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukaa tai morkatkaa mielummin Piaa jos täytyy sellasta tehdä. Pia se vasta sanonko mistä on.

Vierailija
8/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi.

Vierailija
9/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Piaa pitäisi morkata?

Vierailija
10/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teinien, ja teini sitä ollaan alle 20-vuotiaan. 16-vuotias pikkuskidi ei ole kyllä vielä naista nähnytkään.

Vierailija
11/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini vaikuttaa tosi fiksulta ja mukavalta, ei ollenkaan sellaiselta perusteiniltä, ja on ihan ehdottomasti suosikkini tuosta sarjasta.

Vierailija
12/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teinien, ja teini sitä ollaan alle 20-vuotiaan. 16-vuotias pikkuskidi ei ole kyllä vielä naista nähnytkään.

Mutta, naisen elämää on vain tietty osa elämästä, mä miellän jo 16veen osana naisen elämää... Monen mielestä nainen on vasta 20-40vee, sen jälkeen ovat sitten jo vanhoja akkoja tms?

Vierailija
13/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sini vaikuttaa oikein symppikseltä :). Kielenkäyttö ihan normaalia 16 -vuotiaalle. Ja olen myös sitä mieltä, että Sini on todella kaunis.

t. toinen 35 v. täti

Vierailija
14/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees meininkihän niillä näyttäisi olevan, ja ihan suht. tervehenkistä tavallisten nuorten elämää elävät.

Sinin vaikeudet koulunkäynnissä meitä hieman huolettavat. Itsellenikin oli todella vaikeaa keskittyä opetukseen ja jouduin kovasti tsemppaamaan, että pääsin koulusta läpi kunnialla. Mutta sitä keskittymistä ja tsemppaamista kannattaa opetella niin aikaisessa vaiheessa kuin pystyy, koska loppuelämän aikana niitä taitoja vasta tarvitaankin! Ja jos niitä ei osaa, on oikeasti riski joutua yhteiskunnassa huonoon asemaan. Ja sitten ei ole enää mahdollisuutta opetella ja tukihenkilöitä auttamassa (äiti ja opo), vaan oletetaan että aikuinen ihminen osaa jo.

Jos on oikeasti todella vaikeaa keskittyä, kannattaa käydä lääkärissä miettimässä, mistä se johtuu ja mitä asialle voisi tehdä. Muuten sitten vain kova tsemppi päälle ja vaikka itselle laadittu opiskeluaikataulu, jossa pysytään (kannattaa tehdä riittävän helpoksi, että pystyy sitä noudattamaankin).

Muuten Sini vaikuttaa ihanalta nuorelta, jolle moni ovi olisi varmasti avoinna tulevaisuudessa. Toivomme miehen kanssa, että kaikki sujuu jatkossa hyvin! Albert on ihana kun kannustaa Siniä käymään koulussa. :)

t. Nainen 34 v.

Vierailija
15/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta, naisen elämää on vain tietty osa elämästä, mä miellän jo 16veen osana naisen elämää... Monen mielestä nainen on vasta 20-40vee, sen jälkeen ovat sitten jo vanhoja akkoja tms?

kun itse saa laillisesti ajaa alkon eteen ja ostaa sieltä vinkkua niin aletaan puhumaan naisesta.Kroppa voi jo olla naisen muttei pääkoppa:)

Vierailija
16/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jostain englannin kielisistä sanoista joissa on TEEN = teini perässä, niinkö?

Ne ovat vain sanoja! Jenkkilässä muutenkin kaikki menee niin päin persettä, et 16-vuotiaana jo auto ja ajokortti ja 21-vuotiaana vasta aikuinen.

Et suomessa kun asutaan, niin eiköhän eletä vaan suomalaisten elämää, tai sit kannattaa kadota jenkkilän läski kulttuuriin jos suomi ei maana ja kulttuuriltaan viihdytä

Ja mitä te saarnaatte tuosta alkoholin käytöstä? Sinihän sanoi, ettei ota 4 siideriä enempää ja piste. Joten ei ole paljon, eikä tee tuollaiselle vahinkoa.

Sinin äiti myös hyvin tiesi asian ja antoi hyväksyntänsä. Näkyi ihan eilisessä jaksossa kun Sini sanoi että menee Heinille ja sitten ne äitinsä kanssa mumisivat silleen siinä sängyllä, joten kyllä sen äiti tiesi että Sini aikoi ottaa alkoholia ja antoi asialle hyväksyntänsä.

Te kun katsos ootte eläneet niin kilttiä elämää ettette voi tajua. Mun mind exploudaa kohta, jossette nyt ymmärrä että olette ehkä tehneet jo sitä samaa tuossa iässä ja tuskin teille mitään vammoja on siitä jäänyt ja silleesti.

Vierailija
17/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mind exploudaa kohta

Vierailija
18/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mistähän miellät tuon että alle 20v on teini

Niin jostain englannin kielisistä sanoista joissa on TEEN = teini perässä, niinkö?

Ne ovat vain sanoja! Jenkkilässä muutenkin kaikki menee niin päin persettä, et 16-vuotiaana jo auto ja ajokortti ja 21-vuotiaana vasta aikuinen.

Et suomessa kun asutaan, niin eiköhän eletä vaan suomalaisten elämää, tai sit kannattaa kadota jenkkilän läski kulttuuriin jos suomi ei maana ja kulttuuriltaan viihdytä

Ja mitä te saarnaatte tuosta alkoholin käytöstä? Sinihän sanoi, ettei ota 4 siideriä enempää ja piste. Joten ei ole paljon, eikä tee tuollaiselle vahinkoa.

Sinin äiti myös hyvin tiesi asian ja antoi hyväksyntänsä. Näkyi ihan eilisessä jaksossa kun Sini sanoi että menee Heinille ja sitten ne äitinsä kanssa mumisivat silleen siinä sängyllä, joten kyllä sen äiti tiesi että Sini aikoi ottaa alkoholia ja antoi asialle hyväksyntänsä.

Te kun katsos ootte eläneet niin kilttiä elämää ettette voi tajua. Mun mind exploudaa kohta, jossette nyt ymmärrä että olette ehkä tehneet jo sitä samaa tuossa iässä ja tuskin teille mitään vammoja on siitä jäänyt ja silleesti.

Ihana teiniangstipurkaus! ? ? Hali pus!

Vierailija
19/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"aikuisia" Heli tai Esin sinkkuja, joiden ajatusmaailma ja jutut on enempi alle 20 tasolla.

t. kolkytvee

Vierailija
20/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä Sinin ei olis pitäny lähteä sarjaan mukaan. Ihan vaan itsensä takia.

Jotainhan siinä tytössä on "vialla", kun ei pysty koulua käymään ja kaikki on niin vaikeeta... Toisaalta ihan normaali teiniangstimeininkiä, mutta kuitenkin... Hänen elämänsä herättää paljonkin keskustelua, eikä aina positiivisissa merkeissä.

Hänen itsensä on varmaan tosi vaikea käsitellä kaikkea tätä palautetta. Varmaan vaikuttaa hänen elämäänsä tosi paljon, eikä pelkästään positiivisesti =(

Jokainen saa olla nuori ja teini. Mutta kun sen tekee näin julkisesti, niin se jättää syvät jäljet. Siksi hänen ei olisi pitänyt lähteä mukaan. Siksi hänen äitinsä olisi pitänyt kieltää koko lysti. Miettikää nyt vähän: ihmiset saa tästä viihdettä sen 15minsaa ja hän käsittelee sitten näitä keskustelupalstatraumoja loppuikänsä.

Ei varmaan ollu sen arvoista?