Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma tämäkin: ulkoneva hyppyripylly...

Vierailija
05.04.2012 |

Juhlat tulossa ja täytyisi löytää sopiva kolttu. Sovitin kaupassa trikoosta tehtyä kynähametta, mutta sivuprofiilini oli aivan naurettava! Minulla on sivusta katsottuna kapea vyötärö (edestä sen sijaan olen tasapaksu) ja pylly mallia hyppyri taaksepäin. Eli näytän todella hölmöltä kapeassa hameessa! Onko muilla vastaavaa ongelmaa? Millainen hame olisi paras?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että jollain muullakin on sama ongelma. Luulin olevani ainoa...

Mä ainakin käytän aina a-linjaisia hameita, tai sitten suoria niin jäykkää kangasta olevia, että ne eivät liimaudu reisiin kiinni pyllyn alla. Kapeat hameet ja tuubimaiset mekot, jotka nuolevat ihoa niin pyllyn kohdalla kuin sen alapuolellakin, näyttää aivan naurettavalta kun tuo räystäsperse oikein korostuu. Lisäksi tuntuu, että ne korostavat vyötäröni tasapaksuutta. Ja vyötärön makkaroita. Ei hyvä, edestä eikä takaa.

En pelkää sitä että pyllyni näyttää isolta, koska pyöreästä muodostaan huolimatta se on pienehkö. Sitä paitsi, iso pylly näyttää hyvältä (kunhan se ei ole vaan lättänä ja leveä vaan omaa isot ulottuvuudet joka suuntaan kaikessa pyöreydessään - tämmöisiä geneettisistä syistä ei suomalaisilla naisilla kauhean usein ole). Vaatteet jotka saavat pyllyn näyttämään isolta, luovat myös jonkinlaisen illuusion vyötäröstä (jota minulla ei käytännössä ole).

Vierailija
2/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi em. syystä käyttää ollenkaan hameita, ne eivät vain istu päälle. Sen sijaan käytän mekkoja. Niidenkin kanssa on usein ongelmaa, eli selkään pepun päälle kangas jää helposti pussittamaan, eikä laskeudu kauniisti pepun päältä. Joudun usein lyhentämään mekon olkaimia, jotta saan sen istumaan paremmin.

Istuvat ns. takkimekot, joiden kanssa käytän vyötä, sopivat minulle parhaiten. Nanson mallistosta löydän usein kivoja mekkoja, kuten tämä

http://www.nanso.fi/mallisto/casual-kevat-2012/mekot/20104

t. latinopeppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kynähameeseen ideaali. Kysy vaikka Trinnyltä ja Susannalta.

Kellohame ja/tai maksimekko, a-linjaisesta nyt puhumattakaan, vain isontavat takamustasi.

Vierailija
4/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ämmät laitattaa implannteja että saa hyppyriperseen. Vai joko se huuma meni ohi?

Vierailija
5/5 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pitkiä hameita ollenkaan. Takapuolen sivuprofiili on täydellisen puolipallo, pyllynposkien alle ei onneksi saa pysymään kynää vrt. riippatissitesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä