Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh! Tiina Kurri nykyään (linkki)

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt kommentoijien kuvat, kun vertaat heidän ulkonäköään omaasi?

Vierailija
2/42 |
07.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaistahan kotirouvan elämää se rapakon takana on kiekkoilijan vaimon elämä. Ei siinä voi paljon omia juttuja harrastella, kun pitää passata miestä ja olla valmis muuttamaan vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2012 klo 18:32"]

Ihmettelen mitä Vanessa näkee hänessä? Voin kyllä hyvin arvata mitä Jari näkee Vanessassa... Upea nainen. Mutta Jari? Okei, nykyään tietysti Vanen lasten isä, mutta komea mies??? Ehei. Lieneekö sitten säkenöivä persoona, tai todella älykäs? No paksu lompsa tietenkin.

Oli hyvä haastatelu, kertoi siinä elämänsä perusteista. Tiinan ja Vanessan ero taitaa olla se, että Tiina jäi omasta tahdostaan kokonaan kotiäidiksi ja ahdistui sitten, kun oli 15 vuotta ollut vain "rouva Jari Kurri". Vanessa taas on tehnyt alusta lähtien jotain omaa avioliittonsa ja suhteensa ohella, ensin opiskeli ja sitten on tehnyt TV-hommia ja juontokeikkoja. Vanessan elämä ei pyöri ihan kokonaan lasten ja Jarin ympärillä, vaikka Vanessa kertoikin, että heillä ei ole palkattua henkilökuntaa lastenhoitajana tai siivoojana.

Jarihan taisi olla periaatteessa jo koti-isänä/kiekkoeläkeläinen siinä vaiheessa, kun perusti perheen Vanessan kanssa. Hiukan eri mahdollisuudet siinä tilanteessa vaimolla toteuttaa itseään. Toisaalta Selänteiden liitto on kestänyt vaimon täysipäiväisenä kiekkovaimona olemisen, joten olisiko hiukan monisyisempiä parisuhdeasiat. Tiina Kurri on jossain lehdessä kertonut, että ainakin hänen yksi veljensä on kuollut viinaan.

Vierailija
4/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on aikoihin eletty !

Tiinan ja Jarin lapset ovat jo 27 vuotiaita,

melkein Vanessan ikäisiä :)

Ja Tiina on ollut heille erinomainen äiti, vaikka

täysin yksin pojat joutuikin kasvattamaan !

Toinen pojista on ekonomian maisteri ja toinen brändidesigneri. Ei ole kiekkoälyä vaan ihan

oikeaa älyä.

Tiina Kurri on todella tyylikäs ja nuorekas

nainen nykyään, ihmettelen, mistä Seiska on noin

kamalan kuvan edes löytänyt !

Eikä sillä kyllä botoksia ole missään, samanlaiset

huulet sillä oli jo kolmekymmentä vuotta sitten !

Vierailija
6/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös osa pojista kasvanut Jarin kanssa täällä?

Tiina on heidät molemmat kasvattanut, totta, toinen pojista asui isän toinen äidin kanssa jonkun aikaa vanhempien eron jälkeen.

Vierailija
8/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska nähdä se teidän naamanne tuossa iässä..

Vierailija
9/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas jäi Jarin kanssa Suomeen.

Sanottiinko siinä Seiskan jutussa, miksi Tiina on asunut jo pitkään Suomessa, hänhän meni uusiin naimisiin jenkkilässä?

Jarilla ja Vanessalla näyttää olevan yhä hauskaa keskenään

http://kuvapankki.jatkoaika.com/g2/d/251121-2/_MG_2030.jpg

http://static.iltalehti.fi/uutiset/kurritvarkausAML_uu.jpg

Vierailija
10/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojat olivat 13-vuotiaita silloin.

Vuoden päästä tuli avioero ja toinen poika muutti äitinsä kanssa USA:an, toinen jäi isänsä kanssa Suomeen. Alle vuoden päästä tästä, toinen poika palasi Suomeen, kun ikävöi veljeään ja kavereitaan Suomessa. Tiina jäi asumaan Amerikkaan ja avioitui siellä, pojat kasvoivat Suomessa aikuisiksi, tosin lehtien mukaan kävivät usein äitinsä luona.

Vierailija
11/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harva teistä näyttää noin hyvältä.

Sori vain, mut alkoholisoitunut glamourmamma on aina paremman näköinen kuin te 5-kymppisinä.

Olen itse alkkisrouva. Pääsin rikkaisiin naimisiin, koska olin hyvännäköinen. Olen edelleen hyvin paljon edustavampi kuin te, kommentoijat. Olen ehkä alkkis, mut mun lähtökohdatkin olivat aika paljon paremmat ku teidän. (Toki voitte itsellenne valehdella jotain muuta.)

Vierailija
12/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vain, mut alkoholisoitunut glamourmamma on aina paremman näköinen kuin te 5-kymppisinä.

Olen itse alkkisrouva. Pääsin rikkaisiin naimisiin, koska olin hyvännäköinen. Olen edelleen hyvin paljon edustavampi kuin te, kommentoijat. Olen ehkä alkkis, mut mun lähtökohdatkin olivat aika paljon paremmat ku teidän. (Toki voitte itsellenne valehdella jotain muuta.)

Vierailija
13/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen äiti on kuuskymppinen ja näyttää tosi hyvältä. On alkkis, mutta sai rikkaan miehen ja hyvän elämän.

Vierailija
14/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvonnut hänkin

Vierailija
15/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mitä Vanessa näkee hänessä? Voin kyllä hyvin arvata mitä Jari näkee Vanessassa... Upea nainen. Mutta Jari? Okei, nykyään tietysti Vanen lasten isä, mutta komea mies??? Ehei. Lieneekö sitten säkenöivä persoona, tai todella älykäs? No paksu lompsa tietenkin.

Vierailija
16/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä haastatelu, kertoi siinä elämänsä perusteista. Tiinan ja Vanessan ero taitaa olla se, että Tiina jäi omasta tahdostaan kokonaan kotiäidiksi ja ahdistui sitten, kun oli 15 vuotta ollut vain "rouva Jari Kurri". Vanessa taas on tehnyt alusta lähtien jotain omaa avioliittonsa ja suhteensa ohella, ensin opiskeli ja sitten on tehnyt TV-hommia ja juontokeikkoja. Vanessan elämä ei pyöri ihan kokonaan lasten ja Jarin ympärillä, vaikka Vanessa kertoikin, että heillä ei ole palkattua henkilökuntaa lastenhoitajana tai siivoojana.

Vierailija
17/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, mitä ihmisestä löytyy sisältä. Vanessa kertoi joskus hänen ja Jarin suhteen alkuaikoina, että Jari vei häneltä jalat alta kohteliaisuudellaan ja huomaavaisuudellaan, esim. kiirehtimällä avaamaan aina ovet Vanessalle ja muilla "vanhanaikaisilla" kohteliaisuuksilla.

Vierailija
19/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva typo!

Vierailija
20/42 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään kiekkotähden kanssa yksiin, jotta oltaisiin "jotain". Sitten huomataan, että ollaankin yksin eikä mitään muuta kuin jonkun miehen vaimo. Ja siinä sivussa mies tietenkin vaihtaa uuteen ja nuorempaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan