Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivous ja pääsiäinen

Vierailija
05.04.2012 |

Sanoin eilen koko perheelle, että tätä tulevaa pääsiäistä en halua sitten viettää siivoten niinkuin mulla joka viikonloppu tuntuu tässä menevän. Ei tietoakaan mistään levosta.

Kukaan ei laittanut tikkua eilen ristiin asian suhteen! Tänään pitäisi mennä ruokakauppaan ja sitten todellakin siivota. Saa nähdä mitä tulee vai meneekö vaan hermo.

Muutettiin siis reilu kuukausi sitten ja täällä asunnossa on laittamatta vielä vaikka mitä. Mä nostan kohta käteni ilmaan, miksi se olen AINA minä jonka pitää tehdä. Miksei noi voi tajuta että mua häiritsee olla jonkun sekasorron keskellä

Terv. Teini-ikäisten poikien äiti ja nörttimiehen vaimo

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten laita tikkua ristiin pääsiäisen suhteen, anna olla ja katso miten muut reagoivat jos mitään ei ole järjestetty. Siinä sinulle vaihtelua normaaleista rutiineista. Tekisin itse vastaavassa tilanteessa juurikin noin.

Vierailija
2/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuulostat ap siivousmarmattajalta, jolle siivous on tapa kehittää pätemisnäytöksiä.

Relaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minua ei haittaa pääsiäisen vietto sotkuisessa asunnossa. Jos sinua noin paljon haittaa, niin siivoa sitten. Omapa on asiasi.

Vierailija
4/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos muu perhe ei katso siivousta tarpeelliseksi, olet vähemmistössä ja tyydy siihen. Miksi yhden siisteysintoilijan pitäisi saada aina tahtonsa läpi.

Vierailija
5/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asunto on saatu kuudessa vuodessa siivottua.

Vierailija
6/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta en ymmärrä tuota pakonomaista tarvetta tehdä joku perkeleen suursiivous juhlapyhiksi. Kun siivoaa kerran viikossa ei tarvi erikseen stressata.

Vierailija
7/10 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunnossa on tarve suursiivoukseen, sehän kertoo vain puutteellisesta elämänhallinnasta ja sotkuisista elämäntavoista.

Vierailija
8/10 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän se on se yksi tyranni, joka järjestää näitä siivousraivareita. Muille kelpaisi kyllä käytetyn näköinen koti.

Vierailija
9/10 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siivotkoon jonka mielestä koti on epäsiisti.

Vierailija
10/10 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin!

m34

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi