GALLUP: oletko kevät- vai syksyihminen ja koska olet syntynyt?
Tuon aurinkoketjun innoittamana...
Oon vaan joskus miettinyt, että voisiko syntymäkuukausi vaikuttaa siihen nauttiiko enemmän keväästä ja kesästä vai syksystä ja talvesta :) Joo, ehkä aika epätodennäköistä mutta kokeillaan.
Mä olen ehdottomasti kevät- ja kesäihminen. Alan herätä eloon maaliskuussa, ja lokakuussa painun horrokseen ja voisin vaikka nukkua talviunta. Rakastan valoa ja lämpöä, jopa kuumuutta. Ja varmasti mun elimistölle olisi terveellisintä asua vaikka jossain välimeren rannalla...
Mun keskeiset tiedot siis: kevät- ja kesäihminen, syntynyt toukokuussa.
Kommentit (41)
siis kesäihminen, kevätkin kelpaa, koska tiedän kesän olevan tulossa.
Masennun aina kaamosaikaan.
Olen syntynyt elokuun alussa.
siis semmoiset kuulaat aurinkoiset syyspäivät kun lehdet jo punaisia, onko parempaa...ei tartte kulkea alasti, voi jo laittaa vaatteita päälle...
mutta loskaa ja pimeää inhoan
Kesä kun alkaa loppmaan, niin mun mieli piristyy ja mitä kirpeämpiä aamuja ja myrskyisämpiä iltoja, niin sen parempi. Talvestakin tykkään. Rakastan lunta ja pakkasta.
Olen syntynyt lokakuussa.
Kesästä en juurikaan pidä, sillä inhoan kuumaa. Luminen ja kylmä talvi on OK.
Olen syntynyt elokuun lopulla ja parhaat kuukaudet ovat mielestäni elo- ja syyskuu ?
Mä olen syntynyt kesäkuun lopulla, juhannuksen tienoilla vuoden valoisimpana aikana. Suosikkivuodenaika on syksy, sitten kesä, kevät ja viimeisenä talvi. Ei siis toimi mun kohdalla. :)
Lumi sulaa, joka paikka märkää, auringossa vaan koiranpaska ja katuhiekat oikein pistää silmään. Kesää kyllä rakastan yli kaiken, aivan paras vuodenaika kunhan vaan on lämmintä ja aurinko paistaa.
Talvi on hyvä kun se on oikea talvi, lunta ja pakkasta.
Syksystä tykkään siis enemmän kuin keväästä, todellakin. Silloin kun alkaa olla pakkasia ja ei ole läheskään niin loskaista kuin keväällä vaikka räntää sataisikin. Loska-aikoja siis en voi sietää.
Mieluiten kun olisi aina kesä :) Tai sitten vuorokaudessa vaihtuisi talvi kesään ja päinvastoin, heh..Välikaudet joutais kokonaan pois.
Niin ja olen itse marraskuun lapsi.
siis semmoiset kuulaat aurinkoiset syyspäivät kun lehdet jo punaisia, onko parempaa...ei tartte kulkea alasti, voi jo laittaa vaatteita päälle...
Itse lokakuussa syntynyt, mutta juuri nuo kirkkaat kuulaat ilmat ovat kirjoittamanasi kuin itse olisin ne kuvannut. Ja sekin sopii, ettei tarvitse kulkea alasti. ;)
vuodenajoissa on jotain hyvää.
mutta kyllähän se mieli virkistyy kun alkaa tulemaan kesä.
olen syntynyt joulukuussa.
Olen syntynyt joulukuussa.
En osaa päättää pidänkö enemmän syksystä vai talvesta. Kevät saa minut monesti hiukan alavireiseksi ja kesä olisi siedettävä jos sen voisi viettää elämällä vain öisin.
Olen syntynyt maaliskuussa ja pidän enemmän syksystä kuin keväästä. Seuraavaksi kesä ja kevät, talvipakkasia en oikein siedä, enkä kevättalven kurakelejä. Helmi-maaliskuun aurinko on inhottava, mutta syksyn pimeydessä viihdyn hyvin. Kaikista kuukausista suosikkini on elokuu, koska on vielä lämmintä mutta silti ihanan pimeää iltaisin ja öisin.
olen syntynyt helmikuussa, tyttäreni on syntynyt marraskuussa ja on kuten minä. Talvella vain nukuttaisiin, ellei olisi harrastuksia...