Plussa vai nega? =0
Kommentit (9)
Oletko saanut plussan sillä ja jos oli negaa silloin niin oliko sitten erilainen (ei ylim. viivoja)?
Oletko saanut plussan sillä ja jos oli negaa silloin niin oliko sitten erilainen (ei ylim. viivoja)?
tohon tulla toinen viiva johonkin vai? Ei kyllä näy.
Miten raskaustestin tekeminen on monelle niin vaikeaa? Pissaa menee sallitun alueen yli, tuijotellaan testiä vielä tunninkin kuluttua ja ihmetellään onkohan se nyt vai eikö se ole... Eivätkö ihmiset osaa lukea ohjeita?
Mitä niillä testeillä tekisi jos niihin ihan satunnaisesti tulisi tai ei tulisi viivoja??? Eli jos tulee kaksi viivaa= raskaana ja jos vain yksi niin ei raskaana tai raskaus niin alussa ettei vielä näy. Yksinkertaista. Tuossa kuvassa on selvästi toinenkin punainen viiva vaikka se onkin vaaleampi kuin kontrolliviiva.
ja se näytti samalla tavalla kuin sulla nyt.
Kuse huomenaamulla vielä suoraan siihen tikkuun ihan rohkeesti, muistaakseni pakkauksessa oli kaksi tikkua? Mä tein niin hätäpäissäni ja se oli selkeempi plussa ku edellisiltainen.
Onnea! Meillä rv18 nyt :)
Jotenkin tuon viivan reunat ei ole ihan tasaisen siistit.
Minä testasin, koska menkat loppu heti kun oli alkanut, ehkä 2tl.
Siksi en tiedä miten tuon nyt tulkitsisin. =)
Jotenkin tuon viivan reunat ei ole ihan tasaisen siistit.
Minä testasin, koska menkat loppu heti kun oli alkanut, ehkä 2tl.Siksi en tiedä miten tuon nyt tulkitsisin. =)
Kaksi viivaa tarkoittaa alkanutta raskautta, jatkumistahan se ei takaa.
testattuani ja mietin josko tuo ei edes ole plussa kun ne reunat eivät ole viivassa tasaiset, ajattelin jos onkin joku värikertymä. =D
No jos etsii googlella niin sitten ehkä epäluuloni ymmärtänee kun ei itsellä kokemusta tuosta.
mutta ihan päivänselvä plussa.