Mitä ajattelet kun huomaat tiekkä kulkijoiden tuijottavan pihaasi/taloasi?
Kommentit (15)
Meidän tie on umpikuja ja ohikulkijat on naapureita, jotka tietää kyllä miltä meillä näyttää eli jotain poikkeavaa siellä täytyy olla.
Jos ne on ihan vieraita ihmisiä, silloin alkaa epäilyttää että mitä ne täällä ylipäätään kuljeskelee. Ei täällä tosiaan kulje juurikaan vieraita.
olkkarin ikkunan takana, että tykkääkö ne meidän sisustuksesta vai aikooko varastaa taulut? Ja tämä on taivaan tosi. Asutaan historiallisella alueella ja turisteja pörrää välillä ikkunoitten takana, ja ihan pihallakin.
että mielenkiinnosta katselevat nättejä taloja. Asutaan uudella omakotitalo-alueella.
Maalaisempaa topiccia en hevillä keksi. HUH!
kyllä että olet sieltä. Juntimpaa vastausta ei ole vielä tullut. :)
lenkillä ollessa tulee katseltua ihan huvin vuoksi. Ei tartte olla mitään erikoista, mutta kiva katsella ympärilleen. Etenkin kesällä on kivoja pihoja, kukkaistutuksia ja joskus on saanut omaan pihaan hyviä ideoita. Ikkunoista sisään tuijottelusta en pidä.
uteliasta väkeä! Joskus olen nähnyt näitä tuijottajia talomme luona, kun olen ollut tulossa kotiin. Mieluummin kuitenkin uteliaita kuin koiran ulkoiluttajia, siivoaisivat edes jäljet!
LUOJAN KIITOS OLEN STADILAINEN!!!!!
Ei me kaikki helsinkiläisetkään asuta kerrostaloissa.
Ainakin meidän talo tuntuu herättävän ohikulkijoiden kiinnostuksen. Ajattelen heidän uteliaisuuttaan tuijottavan uutta taloa tai sitten meidän laittamatonta pihaa.
Tai sitten ajattelen heidän olevan tuon stadilaiskommentoijan tapaisia kerrostaloasujia, jotka kateellisina tuijottavat helsinkiläistä omakotitaloa.
täällä kysyisi mitä tämä tarkoitti ??
sanon ihan kauniisti, että tämä on yksityiskoti, voisitteko ajaa autonne pois.
Kaikki tahtois asua tässä missä minä asun. Mut kestän sen kyllä.