Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää empaattista naispsykiatria pääkaupunkiseudulta!

Vierailija
04.04.2012 |

Olen superherkkä. Kärsin unettomuudesta, ahdistuksesta ja masennuksesta. Oma psykiatri, jonka kanssa minulla oli 8v hoitosuhde lopetti yksityisvastaanotot. Olen aivan järkyttynyt, koska lopetus tuli täytenä yllätyksenä, kun yritin tilata hänelle aikaa.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynneet psykiatrilla lainkaan. Kyllä ihan normaalilla järjellä voi tajuta, mikä on oleellistä ja mikä ei. Psykiatreissa on paljon outoja ja sitten sellaisia, joita kiinnostaa vain tietynlaiset ongelmat. Varmaan heillä on itsellään juuri näitä ongelmia. Yksi heppu ajoi minut lähes ulos, kun se pettyi niin paljon, etten kuulekaan ääniä. Se sanoi, ettei mun kannata tulla enää uudestaan. Näin sen sitten myöhemmin kesällä pyöräilemässä pukeutuneena englantilaiseksi pikkupojaksi, jolla on koulupuku.

Vierailija
22/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minullekin on käynyt näin kahdesti, että päästääkin heidän ongelmiinsa.

Eikö kenelläkään ole ketää hyvää lääkäriä suositella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin löysin oman vakkari psykiatrin kävin muutamalla ihan kahjolla tyypillä. Mulla o nrahat vähissä, enkä voisi tuhlata satasia täysin idiootteihin psykiatreihin. Tuossa amattikunnassa on kaikenlaisia sekoja.

Oliko se yksi sekoista henkilö, joka vastaanottaa muissakin kaupungeissa Etelä-Suomessa?

En tiedä hänen muista vastaanottopaikoistaan.

Löytyisikö Googlen avulla? Mietityttää vaan, että ollaankohan joskus käyty samalla henkilöllä. Olen pari kertaa käynyt ja tuli tunne, että hänellä itselläänkin on suuria ongelmia psyykensä kanssa ja itse asiassa näin hänet aiemmin vastaanoton aulassa ja luulin häntä jo ulkoisen olemuksen perusteella vaikeaksi potilaaksi...:D Tuo "friikkiys" tuli ilmi esim. niin, että alkoi väittelemään aivan epäolennaisista asioista.

kun tiedät mikä on epäolennaista psykiatriassa ja mikä ei. Ei varmaan kannata tuhlata rahojaan käynteihin jos itse pystyy jo arvioimaan ja analysoimaan että mikä on olennaista itsessä ja päässään ja mikä ei.

No tässä esimerkki:

Kerrot, että kävit viikonloppuna Tukholmassa. Hän alkaa väittelemään "Tukholma ei ole Ruotsin pääkaupunki". Ensin sanot pari kertaa, että näin olen käsittänyt, mutta hän inttää vastaan ja sitten yrität vaihtaa puheenaihetta. Hän ei jotenkin pääse asiasta yli ja väittää olevansa oikeassa ja jää jankkaamaan asiaa.

Ylläoleva on siis kuvitteellinen esimerkki, mutta samantyylisiä tilanteita hänen kanssaan tuli; itsestään selvästä faktasta, joka ei liity mitenkään minun asioihini, hän jää inttämään ja jotenkin jumiin.

Väitätkö, että tuollainen on olennaista psykiatriassa? Meidän keskustelujen aiheet, joista hän alkoi väittelemään liittyivät mm.lapseni lautapeliin, mieheni työnkuvaan, tuollaisiin maantieteellisiin kaikkien tietämiin perusjuttuihin.

Vierailija
24/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin löysin oman vakkari psykiatrin kävin muutamalla ihan kahjolla tyypillä. Mulla o nrahat vähissä, enkä voisi tuhlata satasia täysin idiootteihin psykiatreihin. Tuossa amattikunnassa on kaikenlaisia sekoja.

Oliko se yksi sekoista henkilö, joka vastaanottaa muissakin kaupungeissa Etelä-Suomessa?

Löytyisikö Googlen avulla? Mietityttää vaan, että ollaankohan joskus käyty samalla henkilöllä. Olen pari kertaa käynyt ja tuli tunne, että hänellä itselläänkin on suuria ongelmia psyykensä kanssa ja itse asiassa näin hänet aiemmin vastaanoton aulassa ja luulin häntä jo ulkoisen olemuksen perusteella vaikeaksi potilaaksi...:D Tuo "friikkiys" tuli ilmi esim. niin, että alkoi väittelemään aivan epäolennaisista asioista.

kun tiedät mikä on epäolennaista psykiatriassa ja mikä ei. Ei varmaan kannata tuhlata rahojaan käynteihin jos itse pystyy jo arvioimaan ja analysoimaan että mikä on olennaista itsessä ja päässään ja mikä ei.

No tässä esimerkki:

Kerrot, että kävit viikonloppuna Tukholmassa. Hän alkaa väittelemään "Tukholma ei ole Ruotsin pääkaupunki". Ensin sanot pari kertaa, että näin olen käsittänyt, mutta hän inttää vastaan ja sitten yrität vaihtaa puheenaihetta. Hän ei jotenkin pääse asiasta yli ja väittää olevansa oikeassa ja jää jankkaamaan asiaa.

Ylläoleva on siis kuvitteellinen esimerkki, mutta samantyylisiä tilanteita hänen kanssaan tuli; itsestään selvästä faktasta, joka ei liity mitenkään minun asioihini, hän jää inttämään ja jotenkin jumiin.

Väitätkö, että tuollainen on olennaista psykiatriassa? Meidän keskustelujen aiheet, joista hän alkoi väittelemään liittyivät mm.lapseni lautapeliin, mieheni työnkuvaan, tuollaisiin maantieteellisiin kaikkien tietämiin perusjuttuihin.

Kuulostaa tutulta, voitko sanoa nimikirjaimet?

Vierailija
25/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalainen/Diacor

Vierailija
26/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seija Kudrup ( jos nyt muistin tuon sukunimen oikein) on ihan kiva. Pitää vastaanottoa ainakin Tapiolan lahellä olevassa Spektrissä.

Vierailija
27/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä esimerkki:

Kuulostaa tutulta, voitko sanoa nimikirjaimet?

Etunimi alkaa P:llä ja mies siis kyseessä.

Ja 35:lle, kolme kertaa kävin. (kolmas kerta toden sanoo ;D)

Vierailija
28/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis psykiatrin? Ei psykoterapeuttia? Sitten en osaa auttaa :/

Vierailija
29/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoteraputilla on paljon paremmat mahdollisuudet konkreettiseen auttamiseen kuin jollain vanhan koulukunnan psykiatrilla joka voi vuositolkulla jorista lempiaiheistaan asiakkaan kanssa. Itse sain todella suuren avun ryhmäterapiassa, erittäin pätevän psykoteraputin ohjauksessa.

Vierailija
30/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoteraputilla on paljon paremmat mahdollisuudet konkreettiseen auttamiseen kuin jollain vanhan koulukunnan psykiatrilla joka voi vuositolkulla jorista lempiaiheistaan asiakkaan kanssa. Itse sain todella suuren avun ryhmäterapiassa, erittäin pätevän psykoteraputin ohjauksessa.

ap haluaa lääkkeitä. Rauhoittavia ja unilääkkeitä, vai mitä ap.

Vierailija
31/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap haluaa lääkkeitä. Rauhoittavia ja unilääkkeitä, vai mitä ap.

työkkäriä varten, sitä ei terapeutti voi antaa. Ja olen jo käynyt 3 vuoden psykoterapian, sen tarjoama apu on jo katsottu.

Vierailija
32/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kähkönen/Diacor Alppikatu

Vierailija
33/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kähkönen/Diacor Alppikatu

Vierailija
34/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa Karjalainen. Hyvä ja empaattinen psykiatri, jolla on myös psykoterapeutin pätevyys.

Vierailija
35/45 |
05.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää pääsiästä kaikille! Ap

Vierailija
36/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että psykologi ei pysty määräämään lääkkeitä, kuten psykiatri. Ja terapeutti ei ole läheskään aina psykologi tai psykiatri. Koulutuspohja voi olla sairaanhoitaja tms. Vanhemmat rerapeutit voivat olla millä tahansa pohjakoulutuksella varustettuja. Ennen sai kutsua itseään terapeutiksi ilman koulutusta.

Vierailija
38/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me haluamme juuri naisPSYKOATRIN ei mitään terapeuttia.

Vierailija
39/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että psykiatreissa on paljon todella kummallisia tyyppejä. Harmi kun tuo Suoja-Sjöblom on nykyään lastenpsykiatri, hän ainakin vaikutti ihan täyspäiseltä ihmiseltä.

Vierailija
40/45 |
04.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Sanna Ranta on pätevä ja fiksu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan