Pika-apuja naiset! Kauheita ilmavaivoja ja huomenna treffit...
Nyt tarvitsen apua ja vinkkejä, arvon leidit! Eli, minulla on huomenna treffit ihanan miehen kanssa, oikein pidemmän kaavan mukaan. Menemme leffaan, syömään ja hotelliin yöksi. Tämä on ensimmäinen yö (=ensimmäistä kertaa seksiä) meille, olemme käyneet aiemmin kahvilla jne. Katselin itseäni viikonloppuna peilistä alasti, ja totesin, että jotain on tehtävä. Olen ns. laiha läski, eli vaatteet päällä näytän hyvältä, on muodot kohdillaan jne., mutta karu totuus paljastuu kun otan vaatteet pois, on selluliittia eikä mistään kiinteydestä tietoakaan. Senpä takia päätin, että alan syömään terveellisemmin (ja lenkkeilemään), ja olenkin tämän viikon aikana vaihtanut vaalean leivän ruisleipään, syönyt paljon vihanneksia ja hedelmiä jne. Tiedän toki, etten huomisia treffejä varten pysty kroppaani muuttamaan, mutta jostain se on aloitettava. =D
Mutta siis, tämä uusi ruokavalioni on aiheuttanut kamalat ilmavaivat! Olisihan se pitänyt arvata... nyt on myöhäistä katua, joten neuvoja kyselisin, että mitä söisin tänään, jotta saisin ilmavaivat laantumaan? Vatsa on myös toiminut aktiivisesti, joka ei erityisemmin ilahduta, koska minulle pukkaa helposti peräpukamat, jos käyn kakalla useamman kerran päivässä... Yritä nyt siinä olla hehkeä ja seksikäs kun peräpukamat vilkkuu... Tämä ilmavaivaongelma on nyt pahempi kuitenkin, en halua töräytellä leffassa ja ravintolassa, saati hotellihuoneessa!!
Neuvoja, pliis? :)
Kommentit (5)
Sieltä saa jotain, minkä pitäisi auttaa ilmavaivoihin
Parissa päivässä voi saada vähän nesteitä lähtemään ja turvotuksia pois, ruisleipädieetti ei oikein ole omiaan siihen. Nyt jätä heti hiilihydraatit minimiin. Ilmavaivat ovat tuntematon käsite karppaajille, ja ketoosilöyhkää hengitykseen ei tässä vaiheessa ehdi enää saada.
Ei tarkoitukseni ollutkaan maagisesti saada huomiseksi laihdutettua, vaan aloitin "elämäntaparemontin", ajankohta vaan ei ollut parhain mahdollinen. :) Kiitos vinkeistä!
ap
Saattaa olla että myös kaalit pierettää jos niitä syöt. Kuulemma joitakin pierettää. Itse en syö leipiä tms ja voin hyvin syödä mitä tahansa kaalia raakana pieremättä vaikka kuinka.
Parissa päivässä voi saada vähän nesteitä lähtemään ja turvotuksia pois, ruisleipädieetti ei oikein ole omiaan siihen.
Nyt jätä heti hiilihydraatit minimiin. Ilmavaivat ovat tuntematon käsite karppaajille, ja ketoosilöyhkää hengitykseen ei tässä vaiheessa ehdi enää saada.