Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krooniset myöhästyjät - mitä mieltä?

Vierailija
18.11.2005 |

Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka ovat AINA myöhässä sovituista tapaamisista? Uskotteko siihen katsantokantaan, että kaikki ihmiset eivät vain ymmärrä ajan käsitettä ja esim. lähtövalmisteluihin kuluvaa aikaa oikein ja ovat sen tähden aina myöhässä?

Minä en enää usko tuohon, niin paljon nämä myöhästelijät käyvät hermooni. Olen alkanut tulla siihen lopputulokseen, että oikeasti kyse on puhtaasta ITSEKKYYDESTÄ - oma aika on aina tärkeintä, eikä ymmärretä/välitetä siitä että toinen joutuu vain odottamaan eikä pysty tekemään mitään muuta samanaikaisesti, eli hänen aikansa menee täysin hukkaan. Oma aika käytetään juuri niin kuin halutaan eikä välitetä velvoitteista.

Minä en oikeasti jaksa enää näitä selityksiä, että " en huomannutkaan kuinka paljon kello on" jne.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttävää!!!

Antaa ihmisestä välinpitämättömän ja sivistymättömän kuvan.

Vierailija
22/22 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä kyllä sitten myöskään pidä kovin tärkeänä sitä, että kiinnittäisivät enemmän huomiota ajoissa olemiseen.

Olen itse myöhästelijä, mutta olen tehnyt parhaani, jotta pääsisin tavasta eroon. Varsinkaan töistä en ole enää vuosiin myöhästynyt. Toisten ihmisten tapaamisesta myöhästyn säännöllisesti, mutta yleensä sanon näin valmiiksi: " älä sitten sinä tule ajoissa, tule mieluummin 5 min myöhässä niin minäkin ehdin paikalle" .

Leffasta tms vastaavasta en myöhästele ellei sitten syy ole todella odottamaton tapahtuma, kuten esim bussivuoro jäänyt välistä pois ja vuoroväli 30min tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän