Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttävin ihmistyyppi:

Vierailija
03.04.2012 |

Snobit. Tyhmiä, itsekeskeisiä, ökyileviä, pätevät turhilla asioilla, pinnallisia, puuttuu persoonan syvyys, epäempaattisia.

Tuli vaan tosta perintönä köyhyys-ketjusta mieleen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleva joko juorukello- tai päsmärityyppinen ihminen

Vierailija
2/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahallaan haluavat loukata. Ovat vaan niin "rehellisiä", sen varjolla sanovat sitten ihan mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla ap:n kanssa mutta täytyy muistaa, että epäempaattisuuteenkin voi olla syynsä (esim. lapsena koettu vanhemman empatian puute, saanut tukea vain suorittavalle puolelleen). Turhia asioita, mitä ne sitten voisivat olla?

Vierailija
4/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka ovat katkeria siitä, etteivät ole viitsineet tai osanneet opiskella ja hankkia kunnon työpaikkaa ja syyttävät sen takia kaikkia elämässään edenneitä sitten snobeiksi. Tajuat kai, ap, että projisoit omaa huonommuuden tunnettasi näkemällä ympärilläsi snobeja.

Vierailija
5/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä yliopistotutkinto ja vakituinen asiantuntijatyö.

Ap

Vierailija
6/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä yliopistotutkinto ja vakituinen asiantuntijatyö. Ap

Vierailija
7/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen rankiteoria on vanha fakta, vaikka sitä eivät kaikki tajua.

Vierailija
8/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vievät toisilta energian.

Vierailija
9/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aina negatiivisia.

Vierailija
10/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertovat ihmiset. Mm. miehen sisko ei paljon peittele sitä, että häntä on lapsena hyväksikäytetty. Kaikki ongelmat ratkotaan ja vatvotaan muutenkin kovaan ääneen välittämättä siitä, ketä on lähellä. Itsekin sain kuulla näistä, kun olin tuntenut hänet hädin tuskin pari kuukautta...

Joo, ihan hyvä jos on sinut menneisyytensä kanssa, mutta mulle tuollaiset jutut saa aina tosi kiusallisen olon. Mitä niihin voi sanoa? "Aijaa. voi kamala"?

Vierailija
11/11 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin inhoan itsekkäitä, omahyväisiä, epäempaattisia levelilijöitä. On se kumma, että usein se vähävarainen auttaa toista vähävaraista ennemmin kuin se merkkilaukkudiiva. Kokemusta on.

Jokaisen pitää olla terveellä tavalla itsekäs, mutta en minäkään ymmärrä sellaista ääri-itsekkyyttä, jota usein näkee täälä päin missä asun (Helsingissä hyvällä asuinalueella)

Esim. talvella kun oli paljon lunta, eteen tuli ökymersu, pukumies istui ratissa, ei suistunut kapealla ajokaistalla väistämään, vaikka hänen vieressä olisi ollut tilaa, jouduin itse sitten erittäin hankalasta paikasta peruuttamaan (huono näkyvvyys) ja melkein ajoin lyhtypylvääseen kun kinos vietti ajolinjaa... Esimerkkejä satoja, esim. sukuni rikkain perhe on se itsekkäin ja omahyväisin. Ovat olevinaan niin paljon parempia kuin muut sukulaiset, ja ainoa asia mitä heitä kiinnostaa on omien ostosten ja sijoitusten kehuskeleminen. Se on mielen köyhyttä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi