Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IKÄVÄ ONGELMA :(

Vierailija
02.04.2012 |

Hei! Harrastin viikonloppuna seksiä kihlattuni kanssa (ei sukupuolitauti mahdollisuutta). Mutta nyt emättimeni kutisee ja on herkkä koskettaessa. Voiko olla mahdollista, että siihen on tullut joku naarmu tai se on vain ärsyyntynyt. Vessassa asioiminen ei kirvele ja tuntuu normaalilta. Onko omia kokemuksia tälläisestä? Ja vielä tiedoksi, että yhdynnän jälkeen menin suoraan alapää pesulle. Kiitos kaikille jotka vaivautuvat vastaamaan viestiini !

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa. Apteekista saa lääkettä.

Vierailija
2/11 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella ikävä vaiva enkä aina itsekään tiedä mistä johtuu..kunnes sitten menee ohi.

Välillä mietin että se johtuu bakteeritasapainon järkkymisestä..eli saatan laittaa maitohappobakteerikapseleita tai jogurttia suoraan sinne ja sitten helpottaa. Uskomatonta kyllä.

Olen itse 24 vuotias, eli ei pitäisi olla kuivista limakalvoista kyse mutta, eihän sitä ikinä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli hiiva antibioottikuurin jälkeen ja oireet olivat samat kuin sulla.Silloin otin hiivakapselin suun kautta nieltävänä ja laitoin bulgarian jogurttia pimppiin :D..hassua mutta totta..

Ainahan kyse ei ole hiivasta kuitenkaan VAAN nimenomaan bakteeritasapainon järkkymisestä.

Vierailija
4/11 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, emme kyllä yhdynnässä käyttäneet kondoomia, ja voihan se olla että, e-pillerit ovat kuivattaneet limakalvoni. Voiko mennä itsestään ohi?

Vierailija
5/11 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile apteekista ostettavia hiivatulehduslääkkeitä.

Vierailija
6/11 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saat ilman reseptiä avun. Olen vuosia kärsinyt samoista ongelmista ;) Tosin silloin parikymppisenä, en onneksi enää :) Todella ärsyttävä vaiva!

Bakteeritasapaino epätasapainossa ja suosittelen syömään maitohappobakteereja ihan vaikka joka pvä

t.hoitsu

Vierailija
7/11 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minusta tuntuu ettei kyseessä ole hiiva, koska minulla ei sitä koskaan ole ollut, peseytynyt olen, ei ole muita oireita.

Vierailija
8/11 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyllä! Alapää kutisi hirveästi ja oli kökköistä vuotoa. En silloin edes tajunnut tehdä asialle mitään, ja se menikin ohi, mutta kai se hiiva oli. Njooh. Hölmö minä.

Vierailija
9/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se tökännyt meisselinsä jonnekin minne ei pitäisi

Vierailija
10/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus ollut näin...

Vierailija
11/11 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustamatonta jogurttia, piimää tai viiliä. Ja siis ulkoisesti. =)