Koska Helsingissä aukeaa päiväkodit syksyllä?
Aukeavatko ne kaikki samana, jonain tiettynä päivänä, esim. sinä päivänä kun koulut alkaa?
Lapsen repussa oli lappu jossa sanottiin että pk menee kiinni 22.6 ja kerrottiin varahoitopaikka yms. muttei kerrottu koska se taas aukeaa? Olemme huomenna lähdössä lomareissulle, en viitsi sieltä soittaa ja kysyä, ja jäi vaivaamaan, ajattelin että jospa se on sellainen päivä jonka olettavat kaikkien tietävän. Vai lieneekö sitten unohtunut lapusta. Esikoinen kun on kyseessä, niin emme asiaa tiedä.
Kommentit (7)
Kerrottu, että ei-päivystävä pk menee kiinni juhannukselta ja on kiinni heinäkuun. (Meillä ei vielä tiedossa kumpi kahdesta päiväkodista päivystää ja kumpi kiinni.) Tämä siis Helsingissä, kaupungin pk.
Ok, kyselin siis tyhmiä. :-( Lapussa ei tosiaan ollut mainintaa siitä koska päiväkoti kesän jälkeen aukeaa, mutta ilmeisesti siis minun pitäisi se tietää. No, esikoisen äitinä en kuitenkaan tiedä siispä täytyy kysyä loman jälkeen asiaa päiväkodista. Luulen kuitenkin että suurin osa päiväkodeista aukeaa koulujen alkamisajan tienoilla, sitä en tiedä. No, kysymällähän se selviää. :-)
Kerrottu, että ei-päivystävä pk menee kiinni juhannukselta ja on kiinni heinäkuun. (Meillä ei vielä tiedossa kumpi kahdesta päiväkodista päivystää ja kumpi kiinni.) Tämä siis Helsingissä, kaupungin pk.
Ok. Ihmetyttää vain, miksi meille tulleessa lapussa ei ole aukeamisaikaa, vain se koska menee kiinni. Eli aukeamisaika ilmeisesti vaihtelee, ja pk:n johtaja on unohtanut kirjoittaa tuon tiedon tähän tiedotteeseen. No, sattuuhan sitä. :-)
heinäkuun ovat kiinni. Elokuussa ovat taas auki.
heinäkuun ovat kiinni. Elokuussa ovat taas auki.
Ok kiitos, tosiaan lapusta oli tuo unohtunut.
Miten niin provo? :-O
Ajattelin että jos joku helsinkiläinen tietää että aukeavatko päiväkodit ko. kaupungissa samana päivänä syksyllä, kun tosiaan eivät olleet maininneet sitä lapussa.
Ehkä tämä oli sinusta tyhmä kysymys, mutta minä en tosiaankaan tiedä. Täytyypä sitten kysyä loman jälkeen päiväkodista koska se taas kesän jälkeen aukeaa.
nosto