Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arhinmäki jakoi rahaa nuorisojärjestöille: Vasemmistonuoret 318 000 €, perussuomalaiset 5000 €

Vierailija
02.04.2012 |

Aseistakieltäytyjäliitto 43 000 €

Somalinuoret 58 000 €

Vihreät nuoret 83 000€

http://t.co/2huXf3M9 (pdf)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein näissä vaikuttaa jo ihan kunnallisella tasolla yhdistyksen ikä. Vasemmistonuoret on perustettu 1944, perussuomalaiset 1997 (rek. 2006). .

Millos somalinuoret on perustettu. Ja montako jäsentä siinä on?

Vierailija
22/27 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vasemmistonuorilla on toimintaa ja perussuomalaisilla ei vielä? Jos ei ole käyttöä, ei sitä rahaakaan pysty hakemaan.

Jos valtakunnallisesti on useammalla paikkakunnalla toimintaa, rahaa on perusteltuakin hakea enemmän. Suomen partiolaisilla taitaa olla kaikkein laajimmin toimintaa ja sai eniten. Siihen vertaamalla taitaa mennä aika oikein.

Sama kuka sitä nuorisotoimintaa järjestää, kunhan järjestää monipuolisesti ja laadukkaasti. Ei vaalimenestys tarkoita, että toiminta yhtäkkiä kasvaa. Puoluemäärärahat ovat aivan eri asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa suurimmaksi osaksi järjestöjen henkilömäärä ja sen järjestämä toiminta. Aktiivinen ja jäsenmäärältään suurempi järjestö saa enemmän tukea kuin muutaman hengen pari kertaa vuodessa kokoontuva järjestö. Tuolla ne syyt rahojen jakamiseen ovat, eivät vastaavan ministerin henkilössä. Tämän jokainen saa selville, jos vain oikeasti mielenkiintoa asiaan löytyy. Näitä räksyttäjiä kyllä riittää, jotka heittelevät väitteitä ja herjauksia ilman minkäänlaisia perusteluja.

Vierailija
24/27 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kyse siitä,

että vasemmistonuorilla on toimintaa ja perussuomalaisilla ei vielä? .

Millaista

Vierailija
25/27 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tunnen melko monta duunaria, jotka äänestävät vasemmistoa. Ja kun katsoo vasemmiston puoleaktiiveja, niin pääsääntöisesti siellä on tehdastyöläistä, kuntien työntekijöitä, hoito- ja kasvatusalalla olevaa jne.

Nykyään vain duunarit eivät ymmärrä, kuka heidän asiaansa oikeasti ajaa ja näin äänestävät kokoomusta.

Minkä alan duunari sinä muuten olet?

Minä olen hoitoalalla ja äänestänyt aina vasemmistoa.

Mahtaa Marx pyöriä haudassaan, kun seuraajansa eivät käy oikeissa töissä vaan elävät muiden tekemän työn tuotolla. :D :D :D Duunarit äänestää ihan muita kuin arhinmäkeläisiä.

Mä en äänestä vasemmistopuoluetta, jota johtaa sosiologian opiskelija ja kannattaa rikkaiden kersat. Siitä voit olla varma. Ja tämä on tilanne Helsingissä, en tiedä miten teillä maalla. Töissäkäyvien etuja nämä ei ainakaan aja vaan tulonsiirtojen saajien.

Vierailija
26/27 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairin hallituksen puheenjohtaja Harri Sailas sanoi yhtiökokouksessa: – Olen saanut opetuksen. Ei riitä, että toimitaan lakien mukaan vaan täytyy miettiä, miltä asiat vaikuttavat.

Vasemmistoliiton puheenjohtajasta, kulttuuri- ja urheiluministeri Paavo Arhinmäestä Finnairin toimet vaikuttivat sikamaisilta.

Valtionyhtiöiden ylenpalttisia palkitsemisjärjestelmiä arvostellut ministeri Arhinmäki nimitytti Veikkaus Oy:n hallitukseen erityisavustajansa, tietotekniikka-asentaja Jussi Saramon (vas.).

http://www.kainuunsanomat.fi/Paakirjoitukset/1194730792733/artikkeli/hy…

Vierailija
27/27 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko somali-nuorukaisilla toimintaa?

Millaista

Soita sinne ministeriöön, jos kiinnostaa ja pyydä päätöksenteon pohjalla olevien hakemusten diaaritiedot. Eiköhän sieltä löydy.