Helvatan perkule.. ei kapene vyötärö liikkumalla, ei
Sitä on kolme viikkoa tahkottu enemmän liikuntaa kun ehkä puoleen vuoteen yhteensä ja housut kiristää aina vaan enemmän ja enemmän. Säännöllinen namipäivä on ja pullan leipomista en ole enää harrastanut..
vituttaa ihan mielettömästi... ihan turhaa koko homma.
Kommentit (32)
nyt 2 kuukautta ja tuloksia on alkanut näkyä vasta nyt. Saman verran on ylipainoa. Alussa minä jopa suurenin.
niin paljon, että tuntui, etteivät mitkään vaatteet mahtuneet päälle. helpotti muutamassa viikossa.
voi hyvä isä miten sitä jaksaa tällasta noin kauan ennen ku helpottaa.. muutenkin on vaikeaa saada itsensä tuonne ulos puuskuttamaan. Motivaatio on kyllä nyt niin kateissa...
Mut 'hauska' kuulla että muillakin on vastaavaa. Ei nyt vaan olis rahaa ostaa enää uusia ulkoiluhousuja sen takia että mä lihon kun mä liikun...
ap
Joskus liikunta tosiaan voi vyötärönseutua jopa leventää jos tulee lihasta siihen kylkien sivuun. Minä kun hoikkana joskus aloitin vatsalihastreenailun niin yllätyin kun vyötärö alkoi tosiaan vähitellen kadota, tuli suoremmaksi edestäpäin katsoen vaikkei läskiä ollut. Kun lopetin liiat vatsalihastreenit palasi vyötärökin ajan kanssa.
Mua aina huvittaa nämä vatsalihastreeniohjeet vyötärön kaventamiseksi. Ainakin he, joilla on jo luonnostaan kapea vyötärö, saavat sen vatsalihasten treenauksella vain suuremmaksi. Toki siitä treenistä on muuten hyötyä, mutta voipi olla melkoinen yllätys. Mulla oli joku 60 cm vyötärö ja nyt kun olen treenannut vatsoja kunnolla noin vuoden se on 66 cm :O On tullut ihan kunnon sikspäkki näkyviin, että sikäli ei haittaa.
mä en enää puuskuta ja olen todellakin ruvennut nauttimaan liikkumisesta
olinkohan nro4
Pelkällä liikunalla painon pudottaminen on aikas rankkaa.Kannattaa vähentää myös syömistä!
Muista tärkein sääntö: kulutat enemmän kuin syöt niin painosi putoaa.
Eikä se painon putoaminen välttämättä näy ekaksi vyötäröllä!
Yhden kilon pudottamiseen tarvitsee kuluttaa 8000 kcal. Laskehan, paljonko sinun tarvitsee tuohon määrään liikkua.
Pelkällä liikunalla painon pudottaminen on aikas rankkaa.Kannattaa vähentää myös syömistä!
Muista tärkein sääntö: kulutat enemmän kuin syöt niin painosi putoaa.
Eikä se painon putoaminen välttämättä näy ekaksi vyötäröllä!
Oletko raskaana?Oliskos kuukautiset alkamassa?Nestettä?
Vedä viikon nutrilet kuuri niin pöhötys katoaa ja siitä saat lisä motivaatiota laihdutukseen.
En ole raskaana, menkat myöskään ei syynä..
Nutrilett olis kiva jos ne ei sisältäs soijaa. Samoin tekee easy diet ja varmaan kaikki muutkin dieettimömmöt.
ap
Mulla kans reilu 3 vk kalorien laskentaa ja ankaraa urheilemista (entiseen verrattuna) takana, eikä paino tipu millään. Sama vyötärön kanssa, housut kinnaa. Aiemmin, kun oon laihduttanut on parin ekan viikon aikana aina mennyt 2-3 kg, mutta nyt ei.. Oonkohan liian vanha? :D
Kulutan viikossa liikkumalla noin 1500 kcal ja syön joka päivä alle suositellun kalorimäärän, noin 1500kcal päivässä.
Mistä ylipaino on sitten tullut?
Liian iso annos koko syödessä? Et tiedä mikä lihottaa? Monet luulevat että karkki lihottaa,mutta ei,suklaa on ainoa joka lihottaa.Karkkia saisit syödä hitosti että paino siitä nousisi.
Paino EI putoa jos syät enemmän kuin kulutat.
Tänä päivänä nainen harvoin tekee niin raskasta työtä että paino laskisi 1500 kalorilla.
Älä valehtele itsellesi!
Et voi olla niin harvinainen otus ettei painosi laske jos teet sen oikein.
Tälläistä ihmettä ei ole olemassa.
että siitä tässä tapauksessa ei ole kysymys :D
Melkein naurattaa ajatuskin.
Olen n 25kg ylipainoinen 'vauhtihirmu' ja ajattelin että kyllä nyt tällä lähtötilanteella pitäs saada jotain aikaan ku luunsa ulos vie. Mut ei...
Taitaa lopahtaa alkuunsa tämä 'into'...
ap