Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko yleistä, että miehet eivät käy usein suihkussa?

Vierailija
02.04.2012 |

En tiedä, mitä tekisin. Mieheni käy suihkussa 2-3 kertaa viikossa. Ei kuitenkaan haise hielle ainakaan hirveästi, eli ilmeisesti pesee kainaloitaan ja takapuoltaan pari kertaa viikossa. Vaihtaa vaatteet yleensä joka päivä.

Olen huolissani. Meillä on kaksi pientä lasta, joten kai on väsymystäkin, mutta onko tämä normaalia? Itse käyn suihkussa joka päivä, ehkä talvella 6 kertaa viikossa ettei iho kuivu.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tekisin. Mieheni käy suihkussa 2-3 kertaa viikossa. Ei kuitenkaan haise hielle ainakaan hirveästi, eli ilmeisesti pesee kainaloitaan ja takapuoltaan pari kertaa viikossa. Vaihtaa vaatteet yleensä joka päivä.

Olen huolissani. Meillä on kaksi pientä lasta, joten kai on väsymystäkin, mutta onko tämä normaalia? Itse käyn suihkussa joka päivä, ehkä talvella 6 kertaa viikossa ettei iho kuivu.

Vierailija
2/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haisee toisinaan "iholle" tai pesemättömälle. Tukka myös välillä rasvainen. Joskus huomauttelen hänelle tästä ja sanon, että meneppä suihkuun. Joskus loukkaantuu, mutta yleensä menee kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yksi vihreiden kannattaja, joka ei hajusta päätellen paljon peseydy. Kai se on ekologista.

Vierailija
4/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesi hampaat milloin muisti ja kävi suihkussa tosi harvoin. Vaatteitakaan ei vaihtanut kovin usein, kerran esim. mähösi sohvalla monta päivää flunssaisena, ja parannuttuaan ei muuta kuin samat hikiset vaatteet päälle töihin. Samoiten saattoi baarivaatteissa kulkea monta viikkoa (aikana jolloin baareissa sai vielä polttaa, hyh). Itse liitin tämän masennukseen, tyyppi ei kerta kaikkiaan jaksanut huolehtia hygieniastaan, vaan istui koneella/television ääressä apaattisena kaiket illat.

Oletko jutellut miehesi kanssa? Kysynyt suoraan?

Vierailija
5/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho vain kärsii ja kuivuu kun käy useasti suihkussa.

Vierailija
6/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä tekisin. Mieheni käy suihkussa 2-3 kertaa viikossa. Ei kuitenkaan haise hielle ainakaan hirveästi, eli ilmeisesti pesee kainaloitaan ja takapuoltaan pari kertaa viikossa. Vaihtaa vaatteet yleensä joka päivä. Olen huolissani. Meillä on kaksi pientä lasta, joten kai on väsymystäkin, mutta onko tämä normaalia? Itse käyn suihkussa joka päivä, ehkä talvella 6 kertaa viikossa ettei iho kuivu.

Kokovartalosuihku 7krt/vko ei ole sen normaalimpaa

Vierailija
7/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn suihkussa joka päivä,Vaimo n. 3-4 kertaa viikossa,Ei sentään haise hieltä onneksi.Pistäppä ukko pesulle joka päivä,Kun kerran vaatteetkin vaihtaa...

Vierailija
8/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokovartalosuihku 7krt/vko ei ole sen normaalimpaa

Kyllä se on aika normi melkein kenellä tahansa + joitain kertoja vielä päälle esim. jonkun liikunnan jälkeen.

Vierailija
9/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen huolissani kun käyt suihkussa niin harvoin. Oletko masentunut, vai mikä on syy. Mies oli kiusaantunut ja sanoi, ettei ole masentunut. Luulen, että hän ei vaan jaksa käydä ja ajattelee ihonsa kuivuvan. Minua kuitenkin häiritsee tämä, koska pidän puhtaista ihmisistä, siis jonkin verran vähentää esim kosketusta kun toinen joskus haisee pahalle. En usko, että esim työkaverit huomaavat, koska eivät ole lähikontaktissa. t. ap

Vierailija
10/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai uupunut. Mitä voisin tehdä asialle. Joskus kun hän on ehdottanut seksiä niin olen sannonut, että käy ensin suihkussa. t. ap

Vierailija
11/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattoi mennä 5 päivää että kävi suihkussa! :o

Kesällä farkutkin haisivat vehkeelle, eikä tajunnut laittaa niitä pyykkiin. Yöks.

Aikani sitä ihmettelin, kun en millään voinut käsittää ettei aikuinen ihminen tajua peseytyä. Sitten sanoin asiasta, ja nyt käy suihkussa joka toinen päivä.

Vierailija
12/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton velvollisuus on käydä suihkussa, jos on puhdas? Teillä naisilla on käsittämätön tapa ensin poistaa ihostanne sen itsensä tuottama rasva, joka on tarkoitettu suojaamaan ihoa, ja sitten läärätä perään jotakin kemianteollisuuden sivutuotetta. Onko ihmisen ihmisyys niin kamalaa, että se pitää poistaa ihohuokosten perukoita myöten jollakin liuottimella?

Suihkun jälkeen on tokin hyvä olo, eikä hienhaju ole kohteliasta. Ja ainakin minua itseäni häiritsee, jos moinen kainaloistani kantaa. Raskaiden ja likaisten töiden jälkeen on tietenkin pakko peseytyä kunnolla. Käytännössä käyn siis suihkussa 3 - 10 kertaa viikossa. Kerran nuorena miehenä perehdyin kainalokarvoihini ja totesin, että huolellisesta pesusta huolimatta niiden tyviä peitti töhnäkerros. Höyläsin moiset pois. Siihen loppui pinttyneen hien haju. Jos joku haluaa moista toimintatapaa homotella, hän varmaan arvostaa epäsiisteyttä ja haluaa ehdoin tahdoin uskotella itselleen, että deodorantit hoitavat homman. Arvelisin, että siihen samaan rasvaisten karvojen suojaamaan töhnäkerrokseen sen dödönkin rippeet päätyvät.

Av-mammojen miehet tietenkin tienaavat monta tonnia kuukaudessa näyttämällä naamansa palavereissa ja lupailemalla toinen toisilleen tyhjää. On varaa teettää rankat hommat niillä, jotka sellaisiin pystyvät. Enintään heidän elämäänsä kuuluu tuskanhiki, kun joskus huomaa puhuneensa itsensä pussiin. Kontaktia omaan kehoon haetaan joltakin sievältä salilta, jossa hengitellään muiden tukahdutettua hien ja pierunhajua. Ulkoilmahan on vaarallista ja oikean työn tekeminen haiskahtaa pahasti siltä, että on hävinnyt elämässään. Tärkeintähän on liikunnassakin näyttää, että se ei ole pakollista. Näissä oloissa on kai ymmärrettävää, että mikä tahansa, mikä ei ole laboratoriossa puhdistettua, on saastaista.

Olen jaksanut virnuilla muijani puhdistusaineista. Ne ovat oikein alkoholittomia, ettei vain iho ärsyynny. Kuitenkin sitä samaa etanolia voi sivistyneesti naukkailla suoraan sisäänsä pohtimatta, ärtyykö mahalaukku, suoli tai aivokudos. Kun nyt saisitte tajuttua, että ihmisen iho on elin, joka kohtuudella hoidettuna pärjäilee ihan hyvin ilman jatkuvaa hössöttämistä.

Vierailija
13/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sekä minä peseydytään joka pv.

Ei siellä tarvii kuurata saippualla , mutta huuhtelu ja kainaloiden + alapään pesu tosi tärkeää.

Vierailija
14/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton velvollisuus on käydä suihkussa, jos on puhdas?

Joooooo....

Teillä naisilla on käsittämätön tapa ensin poistaa ihostanne sen itsensä tuottama rasva...

jne. Tulipa pläjäys. Vaikka tuo kirjoitus nyt oli mitä oli, niin tuollaisia tyyppejä kyllä on. Niillä on aika hurja ideologia.

Vierailija
15/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mitä haisuleita tähänkin ketjuun tuli puolustelemaan peseytymättömyyttä. Mun mies käy todellakin joka päivä pesulla ja niin käyn itsekin.

Vierailija
16/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä käy joka päivä suihkussa. Pesen joka päivä alapään ja kainalot kuitenkin. Mulle riittää suihku joka toinen tai joka kolmas päivä. En mielestäni haise eikä kukaan ole sanonut tai vihjannut mulle mitään sen suuntaista. Mun mies taas käy joka päivä suihkussa ja ajelee edellisen kirjoittajan tavoin kainalokarvat pois, kun niihin jää se hienhaju muuten asumaan. Olemme jutelleet miehen kanssa suihkutavoistamme ja sen mielestä ei ole mitään väärää tai huonoa minunkaan tavassani. Hänen 6v tyttönsä käy suihkussa 2 krt viikossa ja pesee joka päivä alapään. Sekin on ihan ok, ei lapsi sillä tavalla hikoile ja haise kuin aikuinen.

Vierailija
17/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mitä haisuleita tähänkin ketjuun tuli puolustelemaan peseytymättömyyttä. Mun mies käy todellakin joka päivä pesulla ja niin käyn itsekin.

Vierailija
18/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, ainakin alapäänsä pitäisi pestä päivittäin, jos kerran vaatteetkin vaihtaa.

Itse en katselisi haisevaa ja likaista miestä päivääkään.

Vierailija
19/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi enää mitään. Vai toistelenko tasaisin väliajoin, että hän haisee. t. ap

Vierailija
20/29 |
02.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärin mukaan max 3 krt/vko suihkuttelu. Tietty kainalot, jalat ja alapää pestään päivittäin kun ne haisevat.

Muutenkaan suihkussa ei tulisi lääkärin mukaan käyttää mitään suihkugeeliä. Esim. seba medillä (pH iholle sopiva) pestään juurikin nuo em. paikat, muuhun kroppaan riittää vesihuuhtelu. Jollei nyt ole yltäpäältä hiessä. Mut ei välttämättä sillonkaan kyllä tarvii, huuhtoutuuhan se hiki vedellä.

Ihan totta siis tuo, että turha ihon luonnollisen rasva(=suoja)kerroksen neuroottinen poishinkkaaminen päivittäin on huono asia.

Olen puhdas, en haise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme