Miksi mä menen ihan lukkoon sängyssä?
Varsinkin kolmannen muksun jälkeen mulla on kieltämättä ollut vähän kuivempaa... Siis haluttomuutta. Kyllästyin sitten siihen, että ukko vonkas ja vonkas ja kun ei saanut, suuttui. Kerta viikkoon ei sille riitä. Mitenkään.
Sanoin sitten, että ihan sama se kai on, tavara tuskin kuluu, mutta mua ei nyt silleen huvita. Joten herra on hyvä, hoitaa homman ja antaa mun sit nukkua. Sopi hälle.
Paitsi, ettei se nyt tainnut olla hyvä ratkaisu. Edelleenkään mua ei huvita. Ei juuri ikinä enää. En ees muista millon viimeksi. Ja heti kun mies alkaa ehdotella, meen ihan lukkoon, vaikken haluiskaan. Orkutkin saan vielä useimmiten, mutta kun mä en HALUA saada. Miks? En tiedä. En vaan saa siitäkään mitään. Ja jos sen jälkeen yhtään jatketaan, tuntuu se vaan epämiellyttävältä.
Alapää on sitä sorttia, ettei mun tarvitse olla innostunut pätkääkään, mutta märkää on silti. Ja mies luulee, että mä olen ihan himoissani. Olen tosin oppinut kontrolloimaan sitä orgasmia, enkä sitä saa, jos en tosiaan halua saada. Eli nykyisin pukkaa väkisin enää harvoin.
En mä halua kyllä oman käden kauttakaan, tai mitenkään muutenkaan. Ei nyt oo siitä kiinni.
Suutelu ei innosta sen enempää, meillä se johtaa vain ja ainoastaan seksiin (ikävä tosin todeta, että ei toi mies kovin hyväkään siinä puolessa ole, mutta en tiedä onko sillä kovasti merkitystä...) En halua myöskään suuseksiä (en edes ottavana osapuolena), enkä varsinkaan halua, että rintoihini kosketaan. Imetysten jälkeen, niitä kun ei enää ole.
Tuntuu vaan, että olen ihan totaalisen lukossa. Mies saa kyllä seksiä lähes aina halutessaan. Älkää olko siitä huolissanne...
Voiko tästä lukosta päästä irti?
Kommentit (9)
Kerrotko AP miltä susta tuntuu se yhdyntä jos saat useimmiten orkut vaikka et haluaisikaan?
Minulle kävi noin keskimmäisen synnyttyä ja meni ohi vasta, kun jätin pillerit pois (mistä kyllä oli seurauksena tuo kolmonen, mutta nyt en enää aloittanut pillereitä ja haluja on)
Tosin yleensä en pysty pakottamaan itseäni, koska melkein voin pahoin kun pitäs jotain alkaa puuhaamaan. Kyllä mäkin orgasmin saan, sehän on fyysinen reaktio kun oikeasta paikasta 'rapsuttaa', mutta en kaipaa sitä yhtään.
Lisäksi kammoan vartaloani ja inhoan nykyään jos rintoihin ja vatsaan kosketaan.
Mies on vähän ihmeissään, mutta ei pakota seksiin. Tietysti on välillä vähän onneton asiasta.
Mulla ei oo ollut pillereitä.
Ihan kuin oisin itse kirjoittanut! Meillä tosin on niin että miestä ärsyttää tilanne niin paljon että ollaan eron partaalla. Lapsia on kaksi ja tosiaan tuntuu siltä että parempi ois lähtee kuin kuunnella tuota kiukuttelua.. Toisen synnytyksen jälkeen mulle jäi arpikudosta vehkeisiin ja sitä leikattiin nyt pois. Tosin reilun vuoden kärsin kivuista joka yhdynnän aikana..ja edelleen on takaraivossa pelko siitä että kohta sattuu vaikka enää ei tuota vaivaa ole. Miehen mielestä olen outo ja vittuillakseni pihtaan.Itse en edes huomaa ettei olla harrastettu seksiä moneen päivään. Vähentää haluja tuo jatkuva kiukuttelukin..
Tosin yleensä en pysty pakottamaan itseäni, koska melkein voin pahoin kun pitäs jotain alkaa puuhaamaan. Kyllä mäkin orgasmin saan, sehän on fyysinen reaktio kun oikeasta paikasta 'rapsuttaa', mutta en kaipaa sitä yhtään. Lisäksi kammoan vartaloani ja inhoan nykyään jos rintoihin ja vatsaan kosketaan. Mies on vähän ihmeissään, mutta ei pakota seksiin. Tietysti on välillä vähän onneton asiasta. Mulla ei oo ollut pillereitä.
No ei se kyllä pitäisi olla fyysinen reaktio, vaan paremminkin aivoista lähtevä. Moni saa orkun unissa ilman kosketusta, tuskin sä orkkua saat jos hulluna raavit itseäsi pillusta ajatellen pyykinpesua?
No ei se kyllä pitäisi olla fyysinen reaktio, vaan paremminkin aivoista lähtevä. Moni saa orkun unissa ilman kosketusta, tuskin sä orkkua saat jos hulluna raavit itseäsi pillusta ajatellen pyykinpesua?
ainakin orkku pelkkä fysiologinen reaktio eikä tarvitse mitään aivotoimintaa tuekseen. Saan orkun ihan pelkästä mekaanisesta hankauksesta, joskus jopa kun tiukat farkut hankaa sopivasti, tai gynekologisessa tutkimuksessa kun niitä välineitä käytetään emättimessä, ja yhdynnästä aina. Pillua raapimalla pyykinpesua ajatellen saisin varmasti. Itseäni tyydyttäessäni en koskaan ajattele mitään seksuaalista, kun riittää se pelkkä klitan hinkkaus.
anopin kyökin verhoja ja se korkeintaan jarruttaa orkkua... Ei pelkkää aivokemiaa.
anopin kyökin verhoja ja se korkeintaan jarruttaa orkkua... Ei pelkkää aivokemiaa.
Mulla taas mieli kontrolloi sitä niin vahvasti, että vaikka miten hinkkais niin en tule kuin yksin, ja silloinkin mun pitää miettiä just tiettyjä juttuja että onnistuu. Pelkkä hinkkaus tuntuu vain epämiellyttävältä tai ei miltään.
kannattaisi ihan seksuaaliterapeutille mennä selvittelemään mistä nuo tuntemukset tulee.
Itselläni myös se ettei seksi kiinnosta mutta mulla se johtuu siitä että olen oikeasti aseksuaali. Ja onneksi minulle ei ole mitenkään epämiellyttävää antaa miehen tehdä temppujaan aina kun se haluaa, enkä itse aitona aseksuaalina kaipaa itselleni sen enempää (aina parempi mitä vähemmällä pääsee). Mutta sun tapauksessa kun on ennen ollut seksihaluja niin eiköhän ne ole takaisinkin mahdollista löytää.